ارائه انواع رنگ پودری صنعتی

ارائه رنگ پودری

شرکت رنگ پودری زرین فام ارائه کننده انواع رنگ پودری اعم از چکشی، سمباده ای، چرمی و ساده می باشد. که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت در حال رقابت با سایر همکاران است. کیفیت اتفاقی نیست کیفیت پلی برای رضایت مشتری است. جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

رنگ پودری چیست

رنگ پودری متشکل از ذرات ریز و خشک رزین بعلاوه رنگ دانه مورد نیاز شماست. پودر رزین از طیق تپانچه پاششی شبیه پیستوله پاشش رنگ مایع اعمال می شود با تفاوت اینکه تپانچه پاشش و و ذرات رزین حاوی شارژ الکترواستاتیکی می باشند. زمانی که ذرات رزین به قطعه کار پاشش می شود، ذرات به سطح فلز می چسبند علت این امر آن است که قطعه کار به ارت زمین وصل گردیده است و ذرات را مانند آهن ربا به خود جذب می کند. در ادامه ذرات چسبیده به سطح فلز در کوره های صنعتی مخصوص تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد پخت می شود. رزین ذوب شده در سطح فلز همجوش شده و ایجاد سطحی یک دست، ضخیم و مقاوم می کند. از رنگ های پودری برای انواع صنایع استفاده می کنند که شامل هوافضا، دریایی، انرژی جایگزین، لوازم خانگی، خودروسازی، کالاهای مصرفی، ساخت تجهیزات بدنسازی، مبلمان پزشکی و اداری می باشد. روش های کاربرد شامل اسپری الکترواستاتیک مبتنی بر اپوکسی، بستر سیال مبتنی بر اپوکسی و رنگ پودر اسپری الکترواستاتیک مبتنی بر پلی استر است.

ارائه رنگ پودری

استفاده از رنگ پودری برای ماشین آلات

طراحی ماشین آلات شاید هنری ترین پیگیری در جهان نباشد، اما بعضی اوقات مسئله رنگ حتی در طراحی صنعتی می تواند ضروری باشد. بدیهی است ساخت قطعات پلاستیکی در رنگ ها دشوار نیست و قطعات فلزی را می توان با اتمام رنگ نیز تولید کرد ، گاهی اوقات به سادگی با استفاده از رنگ. روش بهتر برای رنگ آمیزی قطعات فلزی استفاده از روکش پودری است. قسمتی که قرار است روکش شود، از روی الکتریکی پایه ریزی شده و از یک تفنگ اسپری الکترواستاتیک برای شارژ پودر در هنگام استفاده می شود. پس از کاربرد، این قسمت تا دمای ۱۶۰-۲۲۰ درجه سانتیگراد گرم می شود که باعث می شود یک پوشش صاف و مداوم باشد. پوشش پودر به هر رنگی قابل انجام است، بنابراین به مقدار کافی می توانیم اجزای تولید شده در رنگ های دلخواه را داشته باشیم. از دیگر مزایای آن این است که پوشش پودر بسیار سخت تر و مقاوم در برابر تراشه نسبت به رنگ است و هیچ گونه رگه ای نشان نمی دهد.

نتیجه گیری

رنگ صنعتی پودری از رنگدانه ها و رزین های ریز زمینی ساخته شده است. این رنگ برای انواع فلزات قابل استفاده است. از فلزات در برابر سایش محافظت می کند و دوستدار محیط زیست است. برای انواع صنایع قابل استفاده است.

با کیفیت ترین رنگ پودری را با مطمئن ترین قیمت و ضمانت تنها از زرین فام خریداری کنید. ارسال رنگ به سراسر کشور در زمان بسیار کم هم از طریق شرکت زرین فام امکان پذیر است.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

قیمت رنگ کوره ای

قیمت بهترین رنگ کوره ای

شرکت رنگ زرین فام، با دارا بودن قابلیت های منحصر به فرد در زمینه رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *