تخصصی ترین تولیدکننده دستگاه پاشش رنگ پودری

اگر به دنبال دستگاه پاشش رنگ پودری با کیفیت هستید زرین فام بهترین نوع دستگاه پاشش را با ضمانت و حتی خدمات پس از فروش در اختیار شما عزیزان قرارمی دهد.جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

معرفی پنل دیجیتال قدرتمند دستگاه پاشش رنگ پودری

دستگاه پاشش زرین فام درکنارپاشش قدرتمند درتمام سطوح و زوایا ، امتیاز بسیار کاربردی دیگری هم دارد که پنل دیجیتال این دستگاه می باشد.

پنل دیجیتال دستگاه پاشش رنگ پودری از امکانات فوق العاده ای برخوردار می باشد.این امکانات باعث شده که کاربران به راحتی بتوانند فرایند پوشش دهی را با دقت بسیار بالا انجام دهند.

کنترل ولتاژ و جریان بصورت کاملا دیجیتالی ودر صدحالت متفاوت با توجه به وضعیت آب وهوایی ویک سری فاکتور های دیگر می تواند بسیار کاربردی باشد.

قابلیت تعیین ساعت کارکرد دستگاه ، تعیین رمز وپسورد جهت امنیت وجلوگیری از سوء استفاده های نابجا وامکانات دیگری که در این دستگاه گنجانده شده است این دستگاه را از سایر پودرپاش ها متمایز نموده است.

این دستگاه با بهره گیری از صفحه کلیدهای مجزا این امکان را به کاربر می دهدتابرحسب نیازبتواند ولتاژ وجریان خروجی دستگاه را دقیقا منطبق برنیاز کاری تنظیم نماید.این ویژگی درپاشش های مجدد ، تنظیم ضخامت لایه رنگ ، رنگ آمیزی درآب وهوای شرجی ومتغیر وغیره بسیارمفیدو کارآمد می باشد. همچنین این دستگاه مجهزبه دومخزن پودر بزرگ وکوچک و گان پاشش بهینه میباشد.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری

خرید دستگاه پاشش رنگ پودری

اگر به دنبال دستگاه های پاشش با کیفیت می گردید با خیال راحت و بدون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *