تخصصی ترین مرکز تعمیر و فروش دستگاه پاشش

فروش دستگاه پاششرنگ پودری و صنعتی که به آن رنگ کوره ای هم گفته میشود به صورت پاشش با دستگاه رنگ پاشش به حالت اسپری روی بدنه فلزات قرار میگیرد،که بعد از این فرایند داخل کوره رنگ پزی وارد میشود که به آن همان رنگ کوره ای گفته میشود.

فروش تجهیزات رنگ پودری صنعتی

اگر به دنبال مراکز فروش و تعمیر تخصصی دستگاه هایتان هستید با اطمینان می توان گفت زرین فام دارای تنها تکنسین تخصصی تعمیر دستگاه های پاشش و گان پاشش است. همچنین دارای با کیفیت ترین دستگاه های پاشش در دو نوع داخلی و وارداتی همراه با ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد. برای خرید دستگاه پاشش رنگ به این نکته توجه داشته باشید که فروش دستگاه های رنگ پودری در شرکت زرین فام اصفهان هم به صورت دستی(مخزنی یا پیستوله ای )،هم به صورت رباط و همچنین به صورت عمده و تک فروشی نیز می باشد،ضمنا انواع تعمیرات دستگاه های پاشش رنگ نیز در این شرکت انجام میشود. شرکت زرین رزین فامینو استان اصفهان مجهز به فروش انواع دستگاه های پاشش رنگ کوره ای پودری و صنعتی هم بصورت دستی ،هم به صورت ربات های خودکار و هم به صورت گان ( اسلحه یا تفنگی )با قیمت مناسب در خدمت شما خریداران محترم می باشد.دستگاه های خط تولید رن های پودری متناسب با سلیقه شما و حرفه شما ساخته میشود.

فروش دستگاه پاشش

تعمیرات دستگاه های پاشش رنگ پودری و کوره ای

تعمیرات تخصصی دستگاه هی پاشش کار هر شخصی نیست. ار آن جا که شما عزیران مطلع هستید کارشناسان فنی شرکت زرین فام به صورت تمام وقت آماده خدمات رسانی به شما دارندگان دستگاه های پاشش رنگ کوره ای و تولید رنگ پودری هستند، لذا هر گونه مشکل فنی و تعمیرات تخصصی انواع دستگاه های پاشش رنگ برای دستگاه شما وجود داشت، میتوانید به شرکت زرین فام اطلاع رسانی کنید و از خدمات آن استفاده بفرمایید.

با توجه به مطالب ذکر شده درباره تعمیر و فروش دستگاه پاشش رنگهای پودری و صنعتی همچنین این شرکت جهت عیب یابی دستگاه های پاشش رنگ پودری مانند گان و دستگاه های رباتیک پاشش رنگ های صنعتی میتواند در جهت بهبود این عیب ها به شما به مشتریان محترم خدمات ارائه دهد. بنابراین در صورت مشاهده عیب های مانند خرابی نازل، عیب در پاشش رنگ، خرابی پیستوله و غیره به کارشناسان ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

خرید دستگاه پاشش

قیمت دستگاه پاشش رنگ پودری

از آنجایی که شما در اطلاع هستید قیمت های دستگاه های پاشش به عواملی مثل کیفیت دستگاه، قدرت پاشش، و موارد این چنینی بستگی دارد. شرکت زریم فام با کیفیت ترین دستگاه های پاشش و گان پاشش را با مطمئن ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. دستگاه پاشش پودر رنگ الکترواستاتیک در عملیات سیستم پاشش پودر الکتروستاتیک، پودر از درون یک واحد تغذیه و از راه شیلنگ تغذیه به تفنگ (های) پاشش پمپ می شود. تفنگ ها پودر را به شکل توده غباری پراکنده به سمت قطعۀ رنگ شونده هدایت می کنند. نیروی رانش پودر در تفنگ از طریق هوایی که پودر را از واحد تغذیه به تفنگ انتقال می دهد و هم توسط قطعاتی که در تفنگ برای باردار کردن پودر لحاظ شده اند تأمین می شود. با نزدیک شدن ابر پراکندۀ پودر باردار الکتروستاتیک به قطعۀ متصل به زمین نوعی میدان جاذبۀ الکتریکی ایجاد می شود که ذرات پودر را به سوی قطعه می کشد و سطح قطعه را می پوشاند. رنگ زرین فام داری بهترین دستگاه های پاشش رنگ پودری است که دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند. همچنین تعمیرات تخصصی و تامین کلیه قطعات جانبی و لوازم یدکی انواع دستگاه های رنگپاش پودری الکترواستاتیک در این شرکت انجام می شود.

تعمیرات تخصصی و تامین  کلیه قطعات جانبی و لوازم یدکی انواع دستگاه های رنگپاش پودری الکترواستاتیک در  شرکت زرین فام.

رنگ زرین رزین فامینو دارای بهترین دستگاه های پاشش و گان پاشش است که دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری

خرید دستگاه پاشش رنگ پودری

اگر به دنبال دستگاه های پاشش با کیفیت می گردید با خیال راحت و بدون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *