تولیدات انواع رنگ پودری در قزوین

تولید رنگ پودری

زرین رزین فامینو برند برتر، با کیفیت ترین رنگ های پودری را برای ایران و ایرانی تولید می کند. شما می توانید از قزوین و یا سایر شهر های ایران به صورت اینترنتی رنگ مورد نیازتان را ب طرف کنید.

گروه بندی انواع رنگ های  از نظر پایه مواد اولیه

۱)رنگ های پودری اپوکسی:

رنگ های اپوکسی دارای مقاومت عالی در مقابل انواع مواد شیمایی مثل اسید،سود،نمک و حلال های دیگر دارای خواص میکانیکی هستند ودر صورت استفاده توسط مصرف کننده سطحی بسیار مقاوم از خود نشان میدهد.استقامت و مقاومت بالا از نشانه های بارز این نوع رنگ می باشد ولی در معرض نور خورشید بسیار کم مقاومت است و خیلی زود حالت براق خود را از دست می دهند و تغییر رنگ میدهد و به صورت گچی شکل روی سطوح می نشیند که این نوع قابل استفاده نمی باشد.

۲)رنگ های اپوکسی-پلی استر

این رنگ ها در کنار زیبایی خاصی که دارند و از خواص شیمیایی و مکانیکی خوبی برخوردار هستند،طیف های متنوع رنگی و براق بودن از مشخصات  اصلی این نوع رنگ می باشد و به همین دلیل آنها را جزء پرمصرف ترین رنگ ها می شناسند.

۳)رنگ های پلی استر

پوشش های پودری پلی استر شبیه به رنگ های گروه اپوکسی-پلی استر می باشند با این تفاوت که دارای مقاومت بسیار خوبی در معرض نور خورشید هستند.

تولید رنگ پودری

رنگ ها و پوشش های پودری

انواع رنگ های سفید هیبریدی و پلی استر

قهوه ای مات ۸۰۰۸، قهوه ای براق ۸۰۱۷، طوسی ۷۰۳۲ براق، مشكی براق ۹۰۰۵، مشكی سوپر مات ۹۰۰۵، مشكی براق ۹۰۰۵، آبی براق ۵۰۰۵، آبی براق ۵۰۰۲، قرمز براق ۳۰۲۰، نارنجی براق۲۰۰۴، زرد براق ۱۰۲۸

رنگ های دکورال

برای پوشش پودری سطوح فلزی که پس از رنگ آمیزی، بایستی با طرحهای کاغذ و فیلم در طی فرآیند سابلی دکور، دکور شوند ، از رنگهای دکورال استفاده می شود. برخی از پرمصرف ترین رنگهای دکورال عبارتند از :

کرم ۱۰۳دكورال براق، کرم ۱۰۱۵ دکورال، كرم ۱۰۱۴ دكورال، كرم ۱۰۰۱ دكورال براق، آجری۱۴۱۳ دكورال براق، قهوه ای دكورال براق، قهوه ای ۱۴۱۷ دكورال، آجری دكورال مات، كرم ۱۰۱۳

رنگ های چرمی

 این نوع رنگ پودری، پوششی مشابه سطح چرم بر روی صفحات فلزی ایجاد می نماید. عکس زیر بافت این پوشش را از نمای نزدیک نشان می دهد.

برخی از پرمصرف ترین رنگهای چرمی شامل موارد زیر است :

سفید چرمی ۹۰۱۶ ته آبیكرم ۱۰۱۵ چرمی، نارنجی چرمی ۲۰۰۴، قرمز چرمی ۳۰۲۰، ۷۰۳۲ چرمی، آبی چرمی ۵۰۱۵، قهوه ای چرمی، مشكی چرمی ۹۰۰۵

رنگ پودری سمباده ای

این نوع رنگ پودری، پوششی مشابه سطح سمباده بر روی صفحات فلزی ایجاد می نماید. از پرمصرف ترین رنگهای سمباده ای می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سفید سمباده ای
  • سفید سمباده ای دكورال
  • خردلی سمباده ای دكورال
  • آجری سمباده ای دكورال
  • قهوه ای روشن سمباده ای
  • قهوه ای سوخته سمباده ای

رنگ پودری چکشی

 این نوع رنگ پودری، پوششی مشابه اثرات چكش بر روی صفحات فلزی ایجاد می نماید. برخی از پرمصرف ترین رنگ های چکشی عبارتند از:

  • چكشی آبی نقره ای
  • چكشی مشكی نقره ای
  • چكشی مسی
  • چكشی زرشكی نقره ای
  • چكشی شتری
  • چكشی قرمز نقره ای
  • چكشی نارنجی نقره ای
  • چكشی سفید صدفی

تولیدات رنگ پودری

روش های پاشش رنگ الکترواستاتیک

رنگهای پودری الکترواستاتیک به دو صورت عمده پاشش میشود:

  1. به صورت دستی(مانند گان یا اسلحه)
  2. به صورت رباتیک یا خودکار

مثال:فلز مورد نظر شما جهت رنگ آمیزی به کابین پاشش رنگ منتقل می شوند و فضای مناسبی جهت این کار و یا گردش کمد در نظر گرفته می شود.کابین دارای دهنه های ورودی و خروجی، دهنه ی پاشش رنگ ، سیستم روشنایی و … می باشد.طراحی و ساخت کابین پاشش براساس شکل ، ابعاد و نوع پاشش و … انجام می گیرد.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

رنگ پودری قرمز

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده نیازمند دقت است. که اگر دقت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *