تولیدات رنگ پودری کوره ای با کیفیت در اصفهان

تولیدرنگ پودری

فروش و تولید رنگ پودری با کیفیت در استان اصفهان نیز در شرکت زرین فام صورت میگیرد. رنگ کوره ای یا رنگ صنعتی یکی از مهمترین رنگهای پودری می باشد و انواع گوناگونی دارد. با کیفیت ترین رنگ پودری را با خیال راحت هم به صورت حضوری و هم به صورت غبر حضوری با اطمینان از زرین فام خرید کنید.

رنگ کوره ای، بهترین انتخاب

رنگ کوره ای یا رنگ الکترواستاتیک، نوعی رنگ صنعتی است که در دو نوع  پودری و مایع در صنایع رنگ و پوشش تولید می شوند و کاربردهای گسترده ای در حوزه رنگ آمیزی انواع سطوح فلزی دارند.

به عبارت دیگر، رنگ های پودری الکترواستاتیک، بهترین نوع رنگ صنعتی به شمار می روند که دارای کمترین آثار مخرب زیست محیطی بوده و سلامتی کارگران را تهدید نمی کنند . در حال حاضر طیف وسیعی از انواع این رنگ ها برای رنگ آمیزی سطوح مختلف به کار می روند. انتخاب استفاده از رنگ الکترواستاتیک پودری یا مایع به نظر کارخانه های مصرف کننده بستگی دارد اما به نظر می رسد رنگ های پودری کوره ای، بهترین گزینه برای صنایع فلزی باشند.

موارد استفاده از رنگ های کوره ای :

  • برجسته سازی روی درب های ساختمانی
  • رنگ آمیزی مبلمان فلزی
  • بدنه خودرو
  • لوازم خانگی
  • رنگ آمیزی پروفیل های آهنی
  • انواع اکسسوری های فلزی
  • تخت های بیمارستان

تولیدات رنگ پودری

انواع رنگ کوره ای

برای ساخت رنگ کوره ای ، چند رنگ پایه برای این عملیات مورد استفاده قرار می گیرد که در دسته بندی هایی قرار می گیرند که به بررسی متداول ترین آنها می پردازیم

۱- آلکید آمین: این دسته رنگ ها که بر مبنای روغن های خشک نشونده مانند روغن نارگیل یا روغن کرچک می باشند و یا بر پایه روغن سویا  از روغن های نیمه خشک شونده هستند و از ترکیب رنگ های پایه آلکیدی و آمینو زرین می باشند. نقش آمینو رزین بسیار تاثیر گذار در تحکیم، مقاومت شیمیایی و ماندگاری رنگ بوده است و بصورت حد واسط عمل می کند و در رنگ های کوره ای استفاده می شود.

رنگهای کوره ای که با آلکید ملامین در بدنه خودر ها ساخته می شوند بسیار مقاوم می باشند و قابلیت تا ۱۹۰ درجه سانتیگراد را دارند از این رو در کارشناسی رنگ خودرو، کارشناسان این چنین مواردی را می توانند متوجه شوند.

۲- اپوکسی استر: که از ترکیب واکنش گرای استر با رزین های اپوکسی و اسیدهای چرب می باشد، مزیت استفاده از ذرات اپوکسی استر این است که وقتی از اسیدهای چرب غیر اشباع استفاده می شود، رزین ها قابل مصرف در محیط های هوا خشک خواهند بود. اگر بخواهید در بدنه خودرو چسبندگی خوبی را ایجاد کنید از ترکیب اپوکسی استر و رزین ملامین فرمالدئید و اوره فرمالدئید کوره ای استفاده کنید که ویژ گی های خوبی مانند مقاومت شیمیایی بالای در آنها به وجود می آید که انعطاف پذیری آنها و مقاومت در برابر ضربه را در مقایسه با پوششهای آلکیدآمین بیشتر میکند. این پایه رنگ در دمای ۱۷۰ درجه الی ۱۸۰ درجه سانتیگراد پخته می شود.

۳- آکریلیک:  این رنگ پایه که دارای ویژگی های چون مقاومت بالای آنها در برابر مواد شیمیایی، چسبندگی فوق العاده آنها و در برابر حلال ها و عوامل جوی قدرتمند بوده، در فلزات آهنی و غیر آهنی مورد استفاده قرا می گیرد.

تولیدات رنگ پودری

مهم ترین نکات کاربردی در رنگ آمیزی با رنگ کوره ای

اگر شما هم صاحب مدلی از کسب و کار هستید که با انواع رنگ کوره ای (رنگ های الکترواستاتیک) سروکار دارید و از آن ها برای رنگ آمیزی سطوح فلزی استفاده می کنید لازم است برخی از نکات مهم را در این حوزه به شما توصیه کنیم. فرآیند رنگ آمیزی با رنگ کوره ای به عنوان یک روش صنعتی شامل اِعمال رنگدانه بر روی سطوح فلزی است بنابراین لازم است تمام قسمت های سطح، به طور کامل پوشش داده شود به طوری که رنگ ها دقیقاً تمام زاویه ها و نقاط منحنی سطح فلزی را پر کنند. به طور مثال، برجسته کاری یا پتینه زنی روی سطوح فلزی مستلزم این است که چند لایه رنگ متنوع به ترتیب و در فواصل زمانی معین بر روی سطوح فلزی به کار روند. به این ترتیب، رنگ های کوره ای بهترین گزینه برای دوام و زیبایی این گونه طرح ها خواهند بود. نکته دیگر در مورد رنگ کوره ای، قابلیت تمیزکاری آسان آن است. رنگ های کوره ای در مقابل نفوذ گرد و غبار و یا لکه های ناشی از روغن و چربی، مقاومت بسیار بالایی دارند. چنانچه سطوح فلزی با یکی از این عوامل، آلوده شوند به راحتی می توان با یک پارچه مرطوب، آن ها را تمیز کرد.

یکی دیگر از نکات مهم و البته مهم ترین مزیت انواع رنگ های کوره ای این است که سطوحی که با رنگ کوره ای رنگ آمیزی شده اند، معمولاً سطوحی یکنواخت و غیر متخلخل هستند؛ این ویژگی موجب می شود سطح در برابر نفوذ باکتری ها، ویروس ها و ساری موجودات ذره بینی مقاوم باشد.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *