تولیدکننده انواع رنگ پودری کوره ای

هنگام خرید رنگ پودری با کیفیت به موارد زیر حتما دقت کنید: میزان پوشش دهی رنگ پودری، میزان مقاومت رنگ پودری در برابر شرایط اب و هوایی و صدمه و خراش، و همچنین براقیت رنگ پودری. این سه مورد بسیار حائز اهمیت هستند و اگر دقت نکنید به این موارد رنگ پودری بی کیفیتی در اختیارتان قرار می دهند. زرین فام برند برتر با کیفیت ترین و بهترین رنگ پودری را با مطمئن ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

رنگ کوره ای چیست

رنگ کوره ای، به دو دسته ی مایع و پودری دسته بندی می شود.

رنگ کوره ای مایع

رنگ به حالت مایع بوده و به صورت کمپرس شده و یا پیستوله بر روی سطح مورد نظر پاشیده خواهد شد. و در آخر به وسیله حرارت کوره پخته می شود. هر رنگ پایه (که در پست بعدی به آن اشاره خواهیم کرد) دما و زمان خاصی برای پخته شدن دارد تا نتیجه مطلوب از آن حاصل شود. به طور کلی رنگ هایی با پایه روشن، دمای پایین و زمان بیشتری برای پخته شدن لازم دارند و رنگ هایی با پایه ی تیره دمای بالا و زمان کمتری را برای حرارت دیدن و آماده شدن لازم دارند. باید خاطر نشان کنیم تنها زمانی میتوان بهترین نتیجه را از رنگ کوره گرفت که با نظر و توصیه تولید کننده رنگ، دما و زمان را اعمال کنیم.

رنگ کوره ای پودری

رنگِ کوره ای، پودری به صورت پودری با پوششی مناسب ساخته می‌شود و در دمای مشخص و با استفاده از ابزارهای خاص، بعد از اینکه رنگ به سطح بدنه خودرو و یا وسیله مورد نظر پاشیده شد، حرارت داده خواهد شد، تا رنگ کوره ای با مقاومت و انسجام خوبی شکل بگیرد. دما و زمان در رنگ کوره ای پودری متفاوت می باشد و تقریبا زمان در آنها بین ۱۰ تا ۱۸ دقیقه و دما بین ۱۸۵ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد متغیر است.

برای رنگهای روشن برای اینکه از زردی رنگ ممانعت شود، دمای کوره را پایین آورده و زمان را افزایش می‌دهند. در رنگ‌های تیره نیز، از دمای و حرارت بالا و زمان پایین استفاده می‌کنند. رنگِ کوره ای پودری بهترین گزینه برای رنگ آمیزی در صنایع فلزی به شمار می رود.

تولید رنگ پودری

مزایای رنگ کوره ای الکترواستاتیک

رنگ کوره ای الکترواستاتیک قابلیت تمیزکاری آسان و راحتی دارد. رنگ های کوره ای در مقابل نفوذ گرد و غبار و لکه های ناشی از روغن و چربی مقاومت بالایی دارد و چنانچه سطوح فلزی رنگ شده، آلوده شوند، به راحتی با یک پارچه مرطوب تمیز می شود. وسایل رنگ شده با رنگِ کوره ای سطوح یکنواخت و غیر متخلخل دارند و این ویژگی باعث می شود که سرعت در برابر نفوذ باکتری و ویروس ها و موجودات ذره بینی مقاوم باشد.

نتیجه رنگ آمیزی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک، ظرافت بالا، زمان کوتاه برای خشک شدن و ایجاد یک سطح صاف و بی عیب و نقص خواهد بود.

تولید رنگ کوره ای

قیمت رنگ کوره ای :

قیمت رنگ کوره ای و انواع دیگر رنگ ها در روزهای اخیر به دلیل نوسانات بازار دستخوش تغییراتی شده است. اما مجموعه ما با توجه به خرید و فروش مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه، انواع رنگ های مورد نظر شما را با بهترین قیمت عرضه می کند.

ویژگی های رنگ کوره ای :

  • مقاومت در برابر رطوبت
  • پایداری حرارتی بالا
  •  مقاومت برابر انواع شوینده ها
  •  ثبات رنگ عالی
  • چسبندگی مطلوب بر روی سطوح گالوانیزه و آلومینیوم
  • مقاومت در برابر عوامل جوی

کاربرد رنگ کوره ای :

یکی از کاربردهای عمده رنگ های کوره ای، استفاده از آن­ها به عنوان جایگزین رنگ آلکیدی ملامین در صنایع مختلف می باشد. اما بطور کلی این نوع رنگ در صنایع اتومبیل سازی و فلز سازی، همچنین در حوزه لوازم خانگی برای پوشش سطوح کابینت ها، ماشین لباسشویی و … کاربرد دارد.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک

قیمت بهترین دستگاه پاشش رنگ پودری

شرکت زرین فام؛ فروش دستگاه پاشش رنگ پودری با بهترین قیمت و کیفیت، تعمیرات تخصصی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *