تولید کننده انواع رنگ الکترواستاتیک

شرکت زرین فام در اصفهان مرکز تولیدات عمده رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد. با خیال راحت با کیفیت ترین رنگ پودری را با مطمئن ترین قیمت چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری از زرین فام تهیه کنید.

تفاوت کیفیت رنگ پودری با رنگ مایع

  1. از آنجایی که رنگ پودری از طریق بارداری الکترواستاتیکی به قطعه کار می چسبد، بدست آوردن یک سطح یکدست و با کیفیت بالا در هر شرایط جوی ممکن می باشد.
  2. رنگ پودری بعنوان یک پوشش چند منظوره ، مزایا و امکانات منحصربفردی به مصرف کننده ارائه می دهد که سیستم های سنتی رنگ مایع از ارائه این مزایا عاجز بوده اند.
  3. سیستم رنگ پودری به مراتب کاراتر از سیستم استاندارد رنگ مایع می باشد. پروسه اعمال رنگ پودری عاری از هرگونه چکه و یا جاری شدن بوده و نیازی به خشک کردن نمی باشد.
  4. در پروسه اعمال رنگ پودری، رنگ آمیزی تعداد زیادی از قطعات در کمترین زمان ممکن می باشد. این امر یکی از عوامل اتلاف کمتری از رنگ در مقایسه با رنگ مایع می باشد.

تولید رنگ الکترواستاتیک

مزایای رنک پودری نسبت به رنگ مایع

فوق العاده در براقیت و زیبائی

  • رنگ پودری دارای براقیت و زیبائی فوق العاده و در عین حال خواص مکانیکی منحصر بفردی می باشد.
  • تنوع رنگها و افکت های گوناگون با براقیت قابل تنظیم از پائین ترین سطح براقیت به بالاترین سطح براقیت امکانپذیر می باشد.
  • اجزای فلزی ،چوبی و پلاستیکی می توانند با رنگ پودری پوشش داده شوند و سطح بدست آمده می تواند سالیان دراز مقاومت و زیبائی خود را حفظ کند.
  • رنگ پودری می تواند لایه فیلم رنگ ضخیمتری را نسبت به رنگ مایع ، بدون جاری شدن رنگ روی سطح را فراهم آورد.
  • علاوه بر مزایای زیست محیطی مزایای فنی پوشش های پودری سبب گرایش زیادی به مصرف این نوع پوشش در صنایع شده است.

مصرف بهینه انرژی 

کوره های پخت رنگ پودری با توجه به نیاز کمتری به اگزوز خروجی گازها موجب کاهش اتلاف حرارت می شود. در کوره های پخت رنگ بر پایه حلال ها، لازم است تخلیه گازهای تولید شده در حین تولید از طریق مجاری بزرگتری انجام گیرد.

در مقایسه حجم خروجی اگزوز ، حجم گازهای خروجی در رنگ پودری کمتر بوده و قابل برگشت به محیط می باشد. بنابراین تاسیسات رنگ پودری بهینه تر از نظر مصرف انرژی در مقایسه با تاسیسات رنگ بر پایه حلال می باشد.

تولید رنگ الکترواستاتیک

کاربرد رنگ های الکترواستاتیک در صنایع

  • مبلمان فلزی، قفسه بندی، پایه های تختخواب فلزی، تابلو ابزار، تابلوهای کنترل، تجهیزات آتش نشانی، تجهیزات بیمارستانی، دیوارها و جدا کننده های فلزی. این گروه از نظر میزان مصرف رنگ پودری در رتبه دوم می باشند. حدود ۲۵% از این صنایع از رنگ پودری بهره می گیرند. این رقم می تواند تا ۴۵% افزایش یابد.
  • سازندگان قطعات خودرو: در حال حاضر ۲۰% از این صنایع تحت پوشش رنگ های پودری می باشد. تولیدات این صنعت به دو گروه عمده تقسیم می شود:
  • تجهیزات زیر بدنه مثل فنرها، قطعات فرمان، شاسی و… که با پوشش اپوکسی مات پوشیده می شوند.
  • قطعات بیرونی مثل رینگ ها، آینه و قاب شیشه،تیغه های برف پاک کن و…که به وسیله سامانه پلی استر-TGIC مشکی براق پوشیده می شود.
  • سازندگان ماشین آلات صنعتی و کشاورزی:در حدود ۱۶% از این گروه صنعتی از رنگ های پودری استفاده می کنند که انتظار می رود این رقم طی ۱۰ سال آینده به ۳۵% برسد.
  • به علت تنوع محصولات این گروه انواع رنگ های پودری در آن بکار گرفته می شود. تنها نکته قابل توجه این است که در مورد اجسامی با حجم بزرگ مانند بدنه تراکتور به علت افت شدید دمای کوره باید از پودرهایی استفاده کرد که زمان پخت آنها طولانی باشد تا افت دما در طی عمل پخت جبران شود.
کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *