تولید رنگ کوره ای پودری و صنعتی در اصفهان

دستگاهفروش و تولید رنگ کوره ای پودری و صنعتی در استان اصفهان نیز در شرکت زرین فام صورت میگیرد که رنگ کوره ای یا رنگ صنعتی یکی از مهمترین رنگهای پودری می باشد و انواع گوناگونی دارد.

رنگ پودری و کوره ای

این نوع رنگ متشکل از ذرات ریز و خشک رزین به علاوه رنگدانه انتخابی شماست. پودر رزین از طریق تپانچه پاششی شبیه پیستوله پاشش رنگ مایع اعمال می‌شود با تفاوت اینکه ، تپانچه پاشش و ذرات رزین حاوی شارژ الکترواستاتیکی می‌باشند. زمانی که ذرات رزین به قطعه کار پاشش می‌شود ، ذرات به سطح فلز می‌چسبند.این به خاطر این است که قطعه کار به ارت زمین وصل شده است و ذرات را مثل آهن ربا به خود جذب می‌کند،ذرات چسبیده به سطح فلز ، در کوره‌های صنعتی مخصوص تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد پخت می‌شود.رزین ذوب شده در سطح فلز همجوش شده و ایجاد سطحی یکدست ، ضخیم و مقاوم می‌کند. نتیجه کار سطحی زیبا و براق با مقاومتی بسیار عالی در مقابل مواد شیمیائی، خراش و پوسته شدن و سه برابر مقاوم تر از رنگ های پایه حلال می‌باشد.

دستگاهتعریف کوره پخت یا کوره ی رنگ

دستگاه کوره پخت رنگ های پودری یکی از مهمترین قسمتهای اصلی خط رنگ می باشد که به آن کوره خشک کن نیز میگویند.کوره پخت یا خشک رطوبت را از روکش ها و چسب های مبتنی بر آب،مواد خشک میکند و کوره پخت هم با کمک ترمواستاتیک ها در مورد گرمایش الکتریکی و حرارتی در شیرهای سلونوئیدها کار میکند.

کوره خشک کن رنگ،رنگهای موجود در سطوح مواد را با کمک هوای گرم به جریان انداخته تا خشک شود و به طور کلی این کار به کمک وجود یک اتاق گرم انجام می شود که هوای درون آن گرم و سپس هوای گرم بوسیله فن هایی در میان کوره روشن میشوند.

رنگهای پودریدرجه حرارت کوره ی رنگ پودری

کوره های پخت رنگ با زمان تقریبی ۲۰ تا  ۳۰ دقیقه و حرارت حداکثر ۲۰۰ تا ۲۵۰ درجه سانتیگراد توانایی پخت منظم انواع رنگ های پودری صنعتی را دارد.این کوره ها قابلیت خشک کردن را هم دارند و حرارت کوره پخت بوسیله مبدل حرارتی(مشعل،مبدل حرارتی وسیم گردشی هوا)تامین میشود و با استفاده از ترموستات میتوان  حرارت کوره را تنظیم و کنترل کرد برای جلوگیری از خارج شدن هوای داخل کوره از دستگاه های پرده هوایی استفاده میشود.

ویژگی های اصلی کوره پخت رنگ پودری

یکی از ویژگی های مهم کوره رنگ پودری،حرارت یکنواخت و مداوم آن است و دیگری سیستم چرخ دستی برای تخلیه راحت و آسان الکترود های حرارت دیده در کوره می باشد.سومین ویژگی آن داشتن درهای متعادل از نوع بالا و پائین عمودی است و چهارمین ویژگی نیز داشتن مشعل که بالا و در یک اتاقک مجزا نصب شده است و حرارت را از طریق فن های جریان هوا به اتاقک اصلی وارد میکند و باعث ایجاد حرارت یکنواخت در سراسر کوره میشود و پنجمین ویژگی کوره پخت یک کنترل پانل مناسب که برای اپراتور دستگاه کوره یک کار ترتیبی اتخاذ میکند تا به آسانی در پایان کار بتواند با آن کار کند و به طور خودکار خاموش گردد و به راحتی بوق هشدار هم داشته باشد تا با به صدا درآمدن آن به اپراتور دستگاه اعلام نماید که پایان کار است و هفتمین ویژگی،زمان اجاق کوره است که اگر به هر دلیلی از کار بیفتد یا با مشکلی رو به رو شود گاز آن قطع شده و یک هشدار جدی بر این مشکل است که باید به آن حتما دقت شود.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *