خرید بهترین رنگ پودری در اصفهان

بهترین رنگ پودری

درساختار رنگ پودری از رزین های جامد که خاصیت القاء یا همان باردار شدن را دارد استفاده می شود به اضافه پیگمنتها و مواد افزودنی که تمام این مواد طی فرایند تولید بعد از میکس شدن اکسترود شده و آسیاب میشود، محصول نهایی نیز به صورت پودر میکرونیزه به ضخامت ۵۰ تا ۱۰۰ میکرون است.
در روش رنگ آمیزی رنگهای پودری ابتدا پودر میکرونیزه را داخل گان پاشش ریخته و این پودر تحت ولتاژ بالا باردار شده (بارمثبت) و بعد از عبور از لوله گان به وسیله فشار باد پاشیده می شود و قطعه که دارای بار منفی (اتصال ارت) می باشد پودر دارای بار مثبت را به خود جذب می کند، پودر به صورت یکنواخت کل سطح قطعه با هر ابعاد و زاویه ای را می پوشاند و هیچ اثر رنگ نشدگی بر روی قطعه باقی نمی گذارد.

خرید رنگ الکترواستاتیک

قیمت بهترین وبه صرفه ترین رنگ پودری

زرین فام بهترین و با کیفیت ترین رنگ های پودری را با قیمتی بسیار به صرفه عرضه میکند. همچنین برای خرید عمده بالای یک تن علاوه بر قیمت عمده یک بلیط سفر به کیش هم به صورت هدیه به شما تقدیم میگردد.

مقایسه روش‌های کرونا و ترایبو
با توجه به این که در فرآیند رنگ‌آمیزی چه ملاک و معیارهایی را مدنظر داریم می‌توانیم یکی از این دو شیوه را مورد استفاده قرار دهیم. در حالت کلی روش ترایبو در صورتی مناسب است که موارد زیر مدنظرمان باشد. نفوذپذیری رنگ به گوشه‌ها برایمان مهم باشد، نخواهیم بر روی قطعه رنگ‌آمیزی مجدد انجام دهیم، پوشش رنگی با ضخامت زیاد را مدنظر داشته باشیم، پوشش رنگی صاف و یکدست را ترجیح بدهیم و قصد رنگ‌آمیزی قطعاتی در شکل‌های هندسی متفاوت را داشته باشیم. با در نظرگیری این موارد حال ببینیم انتخاب روش کرونا با در نظرگیری چه مواردی شیوه مطلوب رنگ‌آمیزی ما خواهد بود. در مواردی که پوشش دهی دور محصول اهمیت داشته باشد، پوشش رنگی با ضخامت کم را مد نظر داشته باشیم، بخواهیم پودر کمتری مصرف کنیم، نیاز به سرعت بالای «کانوایر» داشته باشیم، بخواهیم از پودرهای متالیک استفاده کنیم، استفاده از پودرهای گوناگون را مد نظر داشته باشیم، بخواهیم سرعت مصرف پودر را کاهش دهیم، قصد تعویض رنگ داشته باشیم و استهلاک کم تجهیزات هم برایمان مهم باشد. با در نظر گرفتن موارد بالا بهترین شیوه رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک شیوه کرونا خواهد بود.

زرین فام در حال حاضر با ارائه ی رنگهای الکترواستاتیک و تیم مجرب خط رنگ، صفر تا صد خط رنگ تولیدی های مختلف را پوشش میدهد.

فروش رنگ پودری

کوره های مخصوص پوشش های پودری

از آنجایی که پوشش هایی که در آن ها پایه حلالی پخت می شود باید گرم باشد و اطمینان حاصل کنند که بخارات حلالی به مرحله انفجار نمی رسند باید حجم بسیار زیادی از هوا تخلیه شود در صورتب در رنگ های پودری اینگونه نیست. چرا؟

به این علت که در رنگ های پودری به علت نبودن حلال میزان تخلیه هوای مورد نیاز از کوره کمتر می شود. در نتیجه بر خلاف دماهای بالا که پوشش برای پخت نیاز دارد هم در انرژی هم در هزینه بسیار صرفه می شود.

زرین فام، برند برتر، با تکیه بر تلاش خود سعی در تولید کالای باکیفیت برای ایران و ایرانی در سرتاسر کشور دارد همچنین  با راحت ترین راه ارسال کالا به سراسر کشور نیاز مشتریان را برطرف خواهد کرد.

*کیفیت*، *سرعت در اجرا* و *صرفه ی اقتصادی* افتخار ماست

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

قیمت رنگ کوره ای

قیمت بهترین رنگ کوره ای

شرکت رنگ زرین فام، با دارا بودن قابلیت های منحصر به فرد در زمینه رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *