خریدرنگ پودری الکترواستاتیک خوزستان

اگر به دنبال خرید رنگ پودری با کیفیت و همچنین با قیمت عالی هستید و در خوزستان یا شهرهای دیگر دسترسی به مراکز معتبر فروش رنگ پودری ندارید می توانید به صورت اینترنتی بهترین ها را از زرین فام تهیه کنید. جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید رنگ پودری کوره ای

فرآیند رنگ آمیزی با رنگ کوره ای (رنگ الکترواستاتیک) شامل عملیاتی است که طی آن، رنگدانه های پودری یا در حقیقت، همان پیگمنت های جامد به واسطه پیوندهای شیمیایی و فرآیندهای الکتریکی بر روی سطوح مورد نظر قرار می گیرند. ذرات رنگ های کوره ای از طریق تجهیزات خاص به روی سطح، پاشیده می شوند. در این حالت، سطوح فلزی، رنگدانه هایی که دارای بار منفی هستند را به سمت خود جذب می کنند؛ ذرات رنگ به واسطه بار منفی، سریعاً به سمت بارهای مثبت سطح فلزی جذب شده و روی آن قرار می گیرند. رنگ آمیزی با رنگ های کوره ای، مؤثرترین تکنیک رنگ آمیزی سطوح فلزی محسوب می شود و کاربردهای متنوعی را تحت پوشش قرار می دهد.

عملکرد برتر، راندمان بالا

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از انواع رنگ کوره ای زرین فام برای رنگ آمیزی سطوح فلزی، راندمان بالای این نوع مواد است. رنگ های الکترواستاتیک در مقایسه با سایر انواع رنگ و پوشش های صنعتی، راندمان عملکردی بالاتری دارند. دلیل آن هم کاملاً مشخص است. ذرات رنگدانه پودری به روش الکتروشیمیایی بر روی سطوح فلزی قرار می گیرند؛ نتیجه رنگ آمیزی با رنگ کوره ای، ظرافت بالا، زمان کوتاه برای خشک شدن و ایجاد یک سطح بی عیب و نقص خواهد بود. این روش به ویژه برای رنگ آمیزی مبلمان فلزی، بدنه خودرو و لوازم خانگی به عنوان پوشش نهایی، اهمیت بیشتری دارد.

چسبندگی رنگ کوره ای به سطوح فلزی به کیفیت زیرسازی سطح بستگی دارد. انسجام و چسبندگی مناسب یک سطح می تواند بر روی نیروهای مولکولی رنگ و سطح تأثیر گذاشته و کیفیت رنگ آمیزی را تحت تأثیر قرار دهد. بسته به اینکه از رنگ کوره ای پودری یا مایع برای رنگ آمیزی سطوح فلزی استفاده می شود، روش های زیرسازی متفاوت خواهد بود. آنچه اهمیت دارد این است که تمام مراحل فوق باید مطابق با استانداردهای رنگ و پوشش اجرا شوند.

خرید رنگ پودری

در رابطه با تعویض خط پاشش رنگ پودری

هنگام تعویض خط پاشش رنگ پودری باید کلیه وسایل و مسیر ها از جمله: کابین رنگ، ساکلون، دستگاه پاشش، لوله های مکش به ساکلون، کامل با هوای فشرده بادگیری و پس از آن با پارچه نم دار کامل تمیز کاری شود. نکته قابل توجه دیگر این است که در خط رنگ هایی که رنگ افکت و معمولی مثل چرمی باید سیستم پاشش جداگانه باشد. زیرا اختلال رنگ های چرمی و معمولی باعث ایجاد مشکل حفره می گردد. و یا تا حد امکان تمیز کاری دقیق و همراه با تعویض قطعات مصرفی مثل شیلنگ، نازل و غیره باشد. جهت برقراری چسبندگی بالای پودر به قطعه کلیه اتصالات چک و در صورت تمیز نبودن سوزانده یا رنگبری شود.

دیگر نگران نباشید

رنگ پودری زرین فام این امکان را به شما می دهد که رنگ های پودری را بابهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت بدون واسطه خریداری کنید و هزینه اضافی پرداخت نکنید. همچنین زرین فام برای مشتریانی که خرید بالای یک تن داشته باشند از طرف خود شرکت یک هدیه بلیط سفر به کیش به آن ها تقدیم می گردد.

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *