خرید و تعمیر تخصصی دستگاه های رنگ پودری

هنگام خرید یا تعمیر دستگاه های پاششتان به چند نکته توجه کنید که دچار مشکل نشوید. از مراکز مطمئن خرید کنید و برای تعمیر هم به مراکز مطمئن دستگاهایتان را بسپارید. زرین فام دارای تکنسین تخصصی تعمیر دستگاه های پاشش است که با خیال راحت می توانید تعمیرات خود را به ما بسپارید.

قیمت به صرفه دستگاه های پاشش

شرکت زرین فام دارای دو نمونه دستگاه با نام های n1 و n2 که شامل دستگاه داخلی و دستگاه وارداتی می شود. قیمت دستگاه ها به نسبت کارایی آن ها متفاوت است. دستگاه دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند. جهت اطلاع از قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

استفاده از دستگاه پاشش رنگ موجب می شود تا ضخامت رنگ روی قطعه تنظیم گردد و قطعات با ضخامت رنگ کم نیز تولید شوند.
همانطور که گفته شد این دستگاه به راحتی نقاط غیر قابل دسترس را نیز رنگ خواهد کرد. همچنین دستگاه پاشش رنگ می تواند در میزان رنگ مصرفی صرفه جویی کند. در واقع رنگ های پودری را می توان چندین بار استفاده نمود و دستگاه پاشش رنگ این قابلیت را ایجاد نموده است.
از طرفی دیگر رنگ های پودری کمترین آسیب را به محیط زیست می زنند و میزان مصرف آن ها در دستگاه پاشش رنگ به شدت پایین می آید.

فروش و تعمیر دستگاه پاشش

دستگاه های اتوماتیک پاشش رنگ

سیستم های پاشش رنگ اتوماتیک در خطوط پیوسته با ظرفیت تولید بالا کاربرد دارد. از این سیستم ها برای تولیدات کم استفاده نمیشود و به صرفه نیست. این سیستم ها شامل دو ویژگی منحصر به فردهستند.

  1. دارای LCD5.7 قابلیت اعمال کلیه تنظیمات از روی CD به صورت TOUCH PAD
  2. پوشش دلخواه و تنظیم سرعت و حرکات متناسب با نوع محصول و قابلیت بالای حجم کاری روزانه

دستگاه های اتوماتیک دارای حافظه ای با قابلیت نگهداری ۱۲ برنامه می باشد. که با توجه به برنامه ای که داده شده تصمیم میگیرد برای رنگ امیزی و پوشش به چه تعداد گان برای قطعه مورد نظر نیاز است از دیگر امکاناتی که می توان روی دستگاه نصب نمود سیستم تشخیص اختلال در کانوایر و فن بازیافت است که با دریافت سیگنال ، سیستم به صورت اتوماتیک خاموش می شود. شما می توانید بطورمستقل، حداکثر و حداقل ارتفاع حرکتی و سرعت بالا رونده و پایین رونده را توسط یونیت PLC که صفحه ای هوشمند می باشد با حرکت انگشت تنظیم نمایید، جعبه کنترل، هوای فشرده و منبع تامین کننده پودر را کنترل می کند. تکنولوژی هوشمند PLC از طریق کنترل تزریق هوا و میزان فشار با استفاده از سوپاپ سلنوئیدی و نیز سوئیچ کنترل برق ، عملکرد دستگاه های OMEGA را تنظیم می کند. گان های پاشش اتوماتیک در گروه های دو تایی، چهارتایی، شش تایی و هشت تایی بر روی بدنه متحرک ربات قرار دارند و توسط این منبع تغذیه می شوند.

فروش و تعمیر دستگاه پاشش

تعمیرتخصصی دستگاه پاشش رنگ پودری

شرکت زرین فام برند برتر سال دارای تنها تکنسین تخصصی تعمیر انواع دستگاه های پاشش و گان های پاشش در استان اصفهان است. شما می توانید با خیال راحت تعمیرات تخصصی دستگاهایتان را به ما بسپارید. همچنین شرکت دارای قطعات داخلی و وارداتی برای تعمیر و تعویض قطعات دستگاه های شما می باشد.

 

** تعمیر انواع برد دستگاه پاشش رنگ پودری، تعویض کسکید و گان پاشش، اورهال دستگاه های قدیمی و از کار افتاده
رفع ایراد سیستم های پنوماتیکی و تست کامل تمامی قسمت های دستگاه بوسیله تجهیزات آزمایشگاهی قبل از ارسال
با گارانتی و خدمات پس از فروش**

تیم مجرب تعمیر دستگاه های ربات و دستی زرین فام سعی دارد با کمترین قیمت ممکن شما را از صرف هزینه های گزاف خرید و تعمیردستگاه، منصرف کند و با ساده ترین ترفندها بهترین خدمات رو به شما ارائه دهند.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری

خرید دستگاه پاشش رنگ پودری

اگر به دنبال دستگاه های پاشش با کیفیت می گردید با خیال راحت و بدون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *