خرید و فروش رنگ سفید صدفی پودری اصفهان

 

 

 

 

 

 

 

 

رنگ پودری با کیفیت و عالی برای شما چه ویژگی هایی دارد؟ یکی از مهم ترین ویژگی های رنگ پودری قدرت پوشش دهی ان هاست. هنگام خرید رنگ پودری به این نکته مهم توجه کنید. از زرین فام برند برتر خرید باکیفیت ترین رنگ پودری را در استان اصفهان می توانید انجام دهید.

قیمت رنگ پودری سفیدصدفی

رنگ پودری صدفی را می توانید با بهترین کیفیت و قیمت از فروشگاه اینترنتی زرین فام خریداری کنید

رنگ های صدفی همانند رنگ‌های متالیک بوده و تفاوت آنها استفاده از براده‌های سرامیک است که به آنها میکا (Mica) گفته می‌شود.

ذرات میکا علاوه بر منعکس کردن نور تابیده شده، آن را منکسر نیز کرده و طیف رنگ های زیبایی را به چشم بیننده منتقل می‌کنند. در نتیجه سطحی که با استفاده از این نوع رنگ‌ها پوشانده شده باشد، رنگ اصلی را به همراه طیفی از آن به نمایش می گذارد.

رنگ صدفی از زاویه‌های مختلف طیف‌های مختلفی از رنگ را از خود منعکس کرده و نمایی بسیار زیبا و جذاب را به سطح مورد نظر می‌بخشد.

رنگ صدفی از جمله رنگ‌هایی است که هنرمندان توجه ویژه‌ای به آن دارند. نگاره‌های هنری که با استفاده از ترکیب رنگ‌های صدفی در یک رزین پایه مانند رزین اپوکسی خلق می‌شوند بسیار مورد اقبال قرار گرفته است.

تنوع رنگ‌‌های صدفی قابل استفاده در انواع رزین‌ها  (از قبیل رزین اپوکسی) نسبت به دیگر رنگ‌ها به دلیل نبودن محدودیت در پخش آن‌ها در رزین، بیشتر است. میزان مصرف پودرهای صدفی در رزین اپوکسی حدود یک درصد است.

رنگ سفیدصدفی در دکوراسیون خانه ، کابینت ها ، لوازم خانگی و خیلی موارد دیگر کاربرد دارد.

محصول: رنگ چکشی سفید صدفی

مخاطب: تمام دوستداران کار با رزین

فروش رنگ پودری

مصرف مواد پودری و کاربرد های آن

تولید و مصرف رنگ های پودری الکتروستاتیک در دهه ۱۹۶۰ در صنایع مختلف به عنوان جایگزین برخی رنگ های مایع در سطح جهانی گسترش یافتو این رنگ ها روی سطوح به صورت پودر خشک اعمال شده به عنوان رنگ های تزیینی (Decorative) و هم به عنوان پوشش حفاظتی مصرف می شوند. این پوشش ها قابلیت اعمال بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی را دارا می باشد. تابلوهای برق و … همچنین سطوح فلزی غیر آهنی مانند ورق های گالوانیزه و یا ظروف آلومینیومی استفاده می شوند.
در تکنولوژی جدید این پوشش ها بر روی سطوح غیر فلزی مثل چوب و MDF اعمال شده و در اثر تابش UV پخت می شوند.
تقسیم بندی رنگ های پودری بر حسب رزین:
۱-پوشش های اپوکسی
۲-پوشش های پلی استر
۳-پوشش های اپوکسی پلی استر
۴-پوشش های پلی یورتان
۵-پوشش های اکرولیک
این گروه قابلیت تولید رنگ های براق، نیم براق، مات، نیمه مات، سوپر مات را دارا می باشد. این رنگ ها توسط دستگاه پاشش رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود. علاوه برآن رنگ های طرح دارا (Effective) نیز در سبد تولید پکاشیمی قرار دارند که عبارتند از:
۱-رنگ های چرمی
۲-رنگ های چکشی
۳-سنباده ای
۴-چروک
۵-متلیک
۶-دکورال
۷-ورنی
خواص و ویژگی های رنگ های پودری:
رنگ های پودری به دو دسته گرما نرم و گرما سخت تقسیم می شوندو پوشش های گرما سخت ترکیباتی برپایه روین های جامد با جرم مولکولی پایین هستند.
کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *