خرید آنلاین رنگ پودری الکترواستاتیک

اگر وقت کافی برای خرید حضوری رنگ پودری با کیفیت ندارید خرید آنلاین بهترین راه حل می تواند باشد. اما هنگام خرید انلاین مواظب سودجویانی که با کلاه برداری می خواهند راه خود را پیش ببرند باشید. زرین فام با ضمانت، با کیفیت ترین رنگ پودری را در کمترین زمان در هر کجای ایران که باشید برای شما فراهم می کند.

خرید رنگ پودری الکترواستاتیک توسط صنایع مختلف

صنایع مختلفی اقدام به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک می­کنند که در واقع بازار مصرف عمده­ی آن محسوب می­گردند. اگر به طور دقیق و بسیار مفصل بخواهیم صنایعی که به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک می­پردازند را نام ببریم عبارتند از:

  • شرکت­های تولیدی لوازم خانگی و صنعتی:

شرکت­هایی که به تولید لوازم خانگی و صنعتی مانند یخچال صنعتی و خانگی، ماشین­های لباسشویی، انواع کولرهای آبی، خنک کننده­ها، هود، رادیاتور، اجاق گاز، خشک کننده­های مدور و غیره می­پردازند نیاز به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک با رنگ پایه­ ی پلی استر و اپوکسی دارند تا سطح این کالاها هم دوام بسیار خوبی داشته باشد و هم با براقی خود به زیبایی آن اضافه کند.

  • صنایع تولیدی مبلمان، تجهیزات ایمنی و سلامت:

دومین گروه بزرگی که به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک نیاز دارند، صنایعی هستند که کالاهای تولیدی آنها شامل انواع مبلمان با جنس فلز، پایه­های فلزی تختخواب­ها، کنترل برد، کلیه­ی تجهیزات مورد استفاده در آتش نشانی­ها، تجهیزات مختلف بیمارستانی و حتی دیوارهای حایل فلزی باشد.

  • شرکت­های خودروساز:

شرکت­های خودروسازی اکثرا به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک رغبت کمتری نشان داده و بیشتر از نوع مایع خریداری می­کنند با این حال برای قسمت­هایی مانند فنر، فرمان، شاسی، رینگ، آینه، تیغه­ی برف پاک کن و غیره نیاز به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک از نوع اپوکسی مات و پلی استر براق دارند.

  • شرکت­های تولیدی ماشین و ابزارآلات کشاورزی:

چهارمین نوع از صنایع خریدار رنگ پودری الکترواستاتیک سازندگان ابزار و ماشین آلات کشاورزی در مقیاس صنعتی هستند که تا یک دهه­ ی آتی جای صنعت خودروسازی را پر خواهد کرد.

  • صنایع فلزات و غیر فلزات:

در واقع هر صنعت خریدار دیگری که برای رنگ پودری الکترواستاتیک مثال بزنید در این دسته قرار خواهد گرفت مانند تولید کنندگان وسایل معماری، درب گاراژ و پایه­های لوستر و غیره.

فروش رنگ الکترواستاتیک

رنگ پودری (الکترواستاتیک) چیست

رنگ پودری یکی از رنگهای موجود در بازار است که به تازگی پیشرفت قابل توجهی در بازار رنگها داشته است این نوع رنگ بصورت پودر میباشد که از ذرات ریزی شامل رزین، رنگدانه ها، پر کننده ها و دیگر افزودنی ها تشکیل شده است. این نوع رنگ با دستگاه مخصوص پاشش رنگ پودری بر روی جسم پاشیده میشود و قبل از پاشش در تفنگی دستگاه باردار شده و به جسم به صورت کاملا یکنواخت می چسبد که ب همین دلیل به این رنگ، رنگ الکترواستاتیک نیز گفته میشود. بعد از عملیات پاشش جسم رنگ شده را به دخل کوره با دمای صدو هشتاد تا دویست درجه (درشرایط خاص در دمای کمتر یا بیشتر) فرستاده و به اصطلاح پخته میشود. به همین علت نام دیگر رنگ پودری یا رنگ الکترواستاتیک رنگ کوره ای می باشد. در اثر حرارت، ذرات رنگ پودری ذوب شده و یک پوشش سخت بادوام و غیرقابل انحلال را میدهند. همچنین این نوع رنگ ب صورت کاملا خشک مورد استفاده قرار میگیرد و نیاز به هیچ حلالی ندارد و اضاف پاشش رنگ پاشیده شده نیز جمع آوری و بازیافت میشود بنابراین بسیار با محیط زیست سازگار است.

مراحل اجرا رنگ:

مرحله اول: آماده سازی سطوح جسم

در مرحله اول باید جسم مورد نظر از هرگونه مواد اضافی و آلوده کننده پاک گردد که اینکار بسته به مقدار آلودگی جسم انجام میگردد و در صورت نیاز سنباده پوساب و فرچه کشیده و حتی اسیدشور میشود.

مرحله دوم: پاشش رنگ پودری (رنگ الکترو استاتیک)

در این مرحله با وصل شدن جریان برق سطح جسم دارای جریان ‌الکتریسیته شده و آماده رنگ پذیری است و رنگ پودری که در دستگاه تحت‌ عملیات فلودایز یا مخلوط شدن توسط هوای فشرده قرار گرفته توسط تفنگی بر چسم‌ پاشیده میشود.

مرحله سوم: شوک

در این مرحله برای اینکه رنگ بر روی کار بنشیند و توسط فن دستگاه از روی سطح کار پاک‌ نشود نیاز است که دمای کوره را تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد بالا برده و سپس جسم را به داخل کوره برده و به مدت ۱۰ دقیقه بدون فن حرارت دهیم که اصطلاحا به آن شوک گفته میشود.

مرحله چهارم: پخت

در این مرحله فلز مورد نظر به مدت زمان مناسب نسبت به جنس و اندازه فلز و همینطور نوع و جنس رنگ پخته خواهد شد و پس از بیرون آمدن از کوره و سرد شدن آماده جابجایی است.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای در تبریز

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای زرین فام، با مناسب ترین قیمت عرضه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *