خرید آنلاین رنگ پودری با کیفیت

خرید رنگ پودری

اگر در شهر هایی هستید که دسترسی به مراکز فروش معتبر رنگ پودری ندارید می توانید با کیفیت ترین رنگ پودری را با قیمتی مطمئن از شرکت زرین فام چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

توصیه‌هایی برای نگه داری رنگ پودری

برای انبارداری صحیح رنگ های پودری باید به برخی نکات بسیار مهم و ویژه‌ای توجه داشت. با رعایت این نکات می‌توان اطمینان بیشتری در خصوص عدم افت کیفیت آن‌ها داشت و از رنگ‌هایی با بالاترین کیفیت ممکن برای انجام کار استفاده کرد.

نگه داری رنگ پودری کار بسیار سختی نیست و مهم‌ترین شروطی که باید در خصوص نگه‌داری آن‌ها رعایت کرد درجه حرارت مناسب (زیر ۲۷ درجه سانتی‌گراد)، عدم وجود رطوبت و مجاورت با آب و جلوگیری از ورود آلودگی به محفظه‌ها است.

رنگ‌های پودری به فضای کمی برای انبارداری نیاز دارند. با توجه به این نکته می‌توان راحت‌تر شرایط مناسب برای انبارداری آن‌ها را ایجاد کرد.

پودرها هرگز نباید برای مدتی طولانی‌تر از زمان توصیه شده توسط تولیدکننده، ذخیره و نگه‌داری شوند. تابش مستقیم نور خورشید نیز از دیگر مواردی است که می‌تواند به رنگ‌های پودری آسیب بزند و از کیفیت آن‌ها بکاهد. هرگز نباید بیشتر از سه کارتن رنگ پودری بر روی هم قرار داده شود و در آخر از باز نگه داشتن محفظه رنگ‌ها برای مدت هرچند کم اجتناب کنید زیرا میتواند آلودگی و رطوبت محیط را براحتی جذب خود کند و رنگ را دچار آسیب کیفی نماید.

خرید رنگ پودری

خواص و ویژگی های رنگ های پودری

رنگ های پودری به دو دسته گرما نرم و گرما سخت تقسیم می شوند و پوشش های گرما سخت ترکیباتی برپایه روین های جامد با جرم مولکولی پایین هستند. پوشش های پودری به دلیل دارا بودن خواصی چون پوشیدگی یکنواخت سطح، سختی و مقاومت رنگ دربرابر عوامل محیطی (رطوبت، نور…)، مقاومت دربرابر عوامل مکانیکی (ضربه و خراشیدگی…)، هدر نرفتن رنگ هنگام پاشش و استفاده از رنگ پرت شده و از همه مهمتر نداشتن هیچ گونه آلودگی زیست محیطی نسبت به رنگ های مایع پایه حلال، توانسته در سالهای اخیر جای خود را در صنایع کشور باز کند. به طوریکه امروزه بسیاری از تولید کنندگان بزرگ (حفاظ شاخ گوزنی و…) استفاده از پوششهای پودری را بخش جدایی ناپذیر از صنعت خود دانسته و جهت رقابت محصولات خود با محصولات خارجی استفاده از این رنگ را به عنوان اولین فاکتور کیفیت در تولیدات خود قرارداده اند.

خرید رنگ پودری

خرید و فروش انواع رنگ پودری

خرید و فروش رنگهای پودری را هم میتوانید به راحتی با در نظر داشتن کاستن هزینه های حمل ونقل کالا به راحتی در به صورت آنلاین یا بصورت تلفنی انجام دهید. و دیگر نگران هزینه های جابجایی یا انتقال به مسیرهای دور نباشید .فقط کافیست با کارشناسان شرکت زرین فام همراه باشید تا شما را راهنمایی کنند تا از خرید خود رضایت کامل داشته باشید.

محاسن رنگ پودری الکترواستاتیک:
۱- حذف کامل حلالها و ضایعات مواد مصرفی و در نتیجه حفظ محیط زیست از آلاینده ها
۲- مقاومت بالا ، دوام و عمر طولانی ، استحکام و عدم تغییر حالت در برابر شرایط جوی
۳- پوشش دهی بالا و ایجاد ضخامت یکنواخت در تمامی نواحی و همچنین نفوذ پذیری در نقاط غیر قابل دسترس ، گوشه ها و لبه ها
۴- بعد از رنگ کردن سطح می توان بر روی آن به فعالیتهای مختلف مکانیکی پرداخت
۵- به سلامت افرادی که با پودر رنگ تماس دارند، هیچ نوعآسیب نمی رساند .

• دستورالعمل رنگ کاری و حفاظت در برابر زنگ زدگی و آزمون مهم سالت اسپری (salt spray test)
به منظور افزایش چسبندگی رنگ و ایجاد پوشش مناسب بر روی سطوح فلز، ضروریست قطعات فلزی بعد از ساخت و قبل از رنگ آمیزی مراحل سه گانه چربی زدایی، زنگ زدایی، فسفاته کاری و سپس کشیدن یک لایه آستری را به عنوان زیرسازی رنگ سپری نمایند.
بعد از رنگ آمیزی، آزمونهایی بر روی قطعه انجام شده و در صورت موفقیت آمیز بودن این آزمونها، رنگ آمیزی قطعه قابل قبول خواهد بود.

یکی از مهمترین این آزمونها، تست سالت اسپری (salt spray test) میباشد؛
بسیاری از محصولات فلزی به دلیل کاربردشان در شرایط خاص باید از لحاظ مقاومت در برابر خوردگی تحت آزمون قرار گیرند.
آزمون سالت اسپری، یک روش آزمون استاندارد برای ارزیابی میزان خوردگی فلزات رنگ خورده و پوشیده شده است. پوشش و رنگ ها موجب مقاومت در برابر خوردگی قطعات فلزی نظیر آهن و برنج می شوند شرایط خاص شامل یک محیط رطوبتی می باشد. در این محیط علاوه بر رطوبت اشباع، محلولی از آب و نمک موجود می باشد.
ایجاد این شرایط برای نمونه باعث مشابه شدن مکان استفاده بعضی از محصولات، البته با کم کردن زمان و افزایش شدت مواد تأثیر گذار بر روی آن ها می باشد، که بدین ترتیب نمونه را از لحاظ مقاومت در برابر خوردگی مورد بررسی قرار می دهند.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

رنگ پودری قرمز

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده نیازمند دقت است. که اگر دقت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *