خرید انواع رنگ پودری الکترواستاتیک با بهترین کیفیت

 

فروش رنگ الکترواستاتیک

مرکز فروش انواع رنگ در سایت زرین فام رنگ های پودری متنوعی را با بهترین کیفیت به بازار ارئه می کند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران فروش این شرکت ارتباط بگیرید تا اطلاعات دقیق تری را نسبت به قیمت و انواع رنگ های پودری به دست آورید. در بخش اطلاعات تماس راه های ارتباطی درج شده است.

رنگ پودری از کجا بخرم

برای خرید رنگ پودری، سایت و مراکز فروش مختلفی وجود دارند اما اینکه از کجا خریداری شود که محصول دارای مرغوبیت بیشتر و قیمت مناسب تر باشد مهم و حائز اهمیت است.

شما می توانید از طریق سایت زرین فام خرید خود را انجام دهید مزیت این سایت نسبت به مابقی مراکز فروش رنگ پودری این است که قیمت مناسب تری داشته و هم چنین ارسال به سراسر کشور را نیز دارد و خالی از لطف نیست کیفیت محصولات زرین فام درحال حاضر در رقابت است با سایر همکاران. هنگام خرید رنگ پودری به میزان پوشش دهی رنگ ها و میزان باریت و رزین ان ها توجه کنید. بسیاری از برندها از باریت بسیاری در رنگ هایشان استفاده می کنند که در نتیجه میزان پوشش دهی را پایین می آورد ولی زرین فام این اطمینان را به شما می دهد که رنگ هایی عرضه میکند که بیشترین میزان پوشش دهی راداشته باشند.

فروش رنگ الکترواستاتیک

مقایسه رنگ پودری با رنگ مایع

در مقایسه با رنگ های مایع رنگ پودری امروزه از قابلیت های بسیاری بر خوردار است که همه افرادی که رنگ مصرف می کنند به سمت رنگ های پودری گرایش پیدا کردند. در ادامه به یه سری از برتری های رنگ پودری نسبت به رنگ های مایع می پردازیم.

  • حذف کامل حلال ها و ضایعات مواد مصرفی
  • ۹۹% از رنگ پودر قابل استفاده است.
  • هر کیلوگرم رنگ، مساحت بیشتری از جسم را می پوشاند.
  • در رنگ پودر، اشتباهات رخ داده شده قابل رفع است.
  • به متخصص و تعداد کارگر کمتری نیاز است.
  • به سیستم تهویه هوای ضعیف تری احتیاج است.
  • بعد از رنگ کردن جسم با رنگ پودری می توان روی آن کارهای مکانیکی انجام داد.
  • به سلامت افرادی که با رنگ های پودری کار میکنند اسیب نمی رساند.
  • این نوع رنگ به محیط زیست صدمه نمی رساند.
  • پوشش دهی عالی و ضخامت مورد نظر با یکبار پاشش بدست می آید.

خریدرنگ پودری

انواع رنگ های پودری

  1. رنگ های پودری ترموپلاستیک: رنگ پودری ترموپلاستیک بر اثر گرما ذوب شده و بر سطح جاری می شود، اما هنگامی که بر اثر سرد کردن جامد می شود ترکیب شیمیایی خود را حفظ می کند.
  2. رنگ های پودری ترموست: این نوع از رنگ ها در دماهای بالا ذوب شده و سیال می شوند مواد جدید به وجود آمده در گرمای مجدد و در اثر مجاورت با گرما دوباره ذوب نمی شوند و ساختار شیمیایی متفاوتی نسبت به رزین اولیه دارند.

رنگ های پودری از نظر ظاهری به رنگ های سمباده ای، چکشی، چرمی، ساده، متالیک و چروک تقسیم می شوند. از نظر ساختاری به گروه های اپوکسی، پلی استر، اپکسی- پلی استر( هیبریدی ) و پلی یورتان تقسیم می شوند. از لحاظ براقیت نیز به انواع مات، نیمه مات، سوپر مات، براق، نیمه براق، سوپر براق تقسیم می شوند.

زرین فام برند برتر سال این تضمین را به شما می دهد که با کیفیت ترین رنگ پودری را با بهترین قیمت و در بهترین و اسان ترین روش برای شما عزیزان ارسال کند و در صورت عدم رضایت برگشت بزنید. ما این تضمین را به شما می دهیم که با یکبار خرید مشتری دائمی ما شوید زیرا هم کیفیت و هم قیمت زرین فام در حال رقابت با سایر همکاران است پس بدون شک  ترسی با خیال راحت میتوانید بهترین رنگ ها را از ما خریداری کنید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *