خرید انواع رنگ پودری با بهترین کیفیت

خرید رنگ پودریمرکز فروش انواع رنگ در سایت زرین فام رنگ های پودری متنوعی را با بهترین کیفیت به بازار ارئه می کند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران فروش این شرکت ارتباط بگیرید تا اطلاعات دقیق تری را نسبت به قیمت و انواع رنگ های پودری به دست آورید. در بخش اطلاعات تماس راه های ارتباطی درج شده است.

کاربرد گسترده در صنایع مختلف

رنگ پودری الکترو استاتیک سفید ۹۰۱۶ یکی از رنگ-های پرکاربرد در صنایع لوازم خانگی ، مبلمان و تجهیزات تزئینی منزل، قاب تابلو و … است. استفاده از این رنگ، نیاز به تهیه ملزومات و دستگاه های ویژه ای از جمله پمپ مخصوص پاشش رنگ پودری الکترو استاتیک، لباس و ماسک مناسب برای اپراتور و کوره برای پختن این رنگ است.

 ماندگاری بالا:

با حرارت دادن این رنگ در دمای ۱۰۰ تا ۲۰۰ درجه، به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، می توان از ثبات رنگی بالای این محصول، برای مدتی طولانی روی انواع سطوح، به خصوص فلزات، اطمینان حاصل نمود.

• جلوه خاص و ویژه: سفیدی حاصل از این رنگ، دارای درجه براقیت ۹۰ به بالا است و جلوه زیبایی به محصولات می بخشد.
• ضرر کمتر برای محیط زیست: پایه رنگ پودری الکترو استاتیک سفید ۹۰۱۶ را اپوکسی و پلی استر تشکیل داده است. لذا به دلیل استفاده کمتر از حلال های صنعتی که به صورت مایع در صنایع رنگ سازی کاربرد دارند، آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند.
• نگهداری آسان در بلند مدت: با توجه به پودری الکترو استاتیک و فشرده بودن این محصول، جابجایی و نگهداری آن در بلند مدت آسان تر است.
با توجه به موارد یاد شده، بدیهی است که این محصول متقاضیان زیادی داشته باشد، که برای محاسبه قیمت تمام شده تولیدات خود نیاز به در اختیار داشتن قیمت رنگ پودری الکترو استاتیک سفید ۹۰۱۶ دارند. برای اطلاع از آخرین قیمت ها، به صورت زنده و در لحظه، روی ما حساب کنید.

خرید رنگ پودری

مهمترین ویژگی های رنگ الکترواستاتیک

مزایای کالاهایی که با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده شده اند عبارت است از :

  1. مقاومت بالای رنگ پودری در برابر تغییرات دما از جمله گرما و سرما (یخ زدگی)
  2. حفظ زیبایی کالا در مقابل آب و رطوبت که آن را به محصولی ضد زنگ تبدیل خواهد کرد
  3. عدم تغییر رنگ پودری در طولانی مدت
  4. امکان شستشوی سطوحی پوشش داده شده با این رنگ برای کاربر
  5. ایجاد ضخامت یکسان در کلیه ی بخش های سطح فلزی و پوشش دهی بالا در نقاط غیر قابل دسترس مانند گوشه و لبه ها
  6. وجود طیف گسترده ای از رنگ ها که باعث تنوع کاربرد آن می شود
  7. ضد خش و مقاوم بودن در برابر ضربه

بازار هدف بسیار محدود

روش های رنگ آمیزی با رنگ کوره ای، بازار هدف بسیار محدودی را به خود اختصاص می دهد. این روش اغلب برای سازندگان مبلمان و تجهیزات اداری فلزی، خودروسازی و لوازم فلزی صنعتی کاربرد دارد؛ با این حال، دسترسی به بازارهای هدف گسترده تر، به روش های بازاریابی قوی تر و سیستم های قیمت گذاری دقیق تری نیاز دارد. به نظر می رسد اگر یک کسب و کار یا فرد پیمانکار که در حوزه رنگ آمیزی با رنگ های الکترواستاتیک فعالیت می کند، نتواند به خوبی از عهده بازاریابی برآید، نخواهد توانست در کار خود پیشرفت کرده و فعالیت های خود را گسترش دهد؛ که البته این یک عیب محسوب می شود.

اصول کاربردی رنگ آمیزی با رنگ کوره ای

اکنون که با مزایا و معایب انواع رنگ کوره ای، استفاده از آن ها در رنگ آمیزی سطوح فلزی آشنا شدید، زمان آن رسیده است تا اطلاعات بیشتری در مورد فرآیند رنگ آمیزی با رنگ کوره ای بیاموزید. اصل کلی در روش رنگ آمیزی با رنگ کوره ای شامل سیستم اسپری الکترواستاتیک است که تحت یک میدان الکتریکی و اثرات ذرات باردار کار می کند. اجازه دهید این مفهوم را با ذکر یک مثال توضیح دهیم.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *