خرید انواع کاغذ دکورال در زاهدان

خرید و فروش کاغذ دکورال

امروزه به علت تنوع طرح و مدل در کاغذ های دکورال مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است و شما با خیال راحت می توانید هر طرح و مدلی را که خواستید خریداری کنید. خدمت و محصول ما حرفی نو در صنعت ماست.

فرآیند دکورال

مبناي كار بسيار ساده است. پوشش دهي و دكور كردن : ابتدا قطعه مورد نظر با استفاده از دستگاه پاشش پودري با لايه اي از رنگ با قطر حدود ۶۰ ميكرون پوشيده مي شود. عمل پليمريزاسيون پودر يا همان پخت رنگ در دماي بين ۱۸۰ تا ۲۲۰ درجه سانتيگراد ( بسته به نوع و ضخامت لايه رنگ ) به مدت ۱۵ الي ۲۰ دقيقه انجام مي شود. پس از خروج قطعه از كوره قطعه براي دكور كردن آماده است. لازم به ذكر است كه رنگ پايه باعث سختي سطح محصول نهائي، حفاظت آن در برابر نور، آب و هوا، سايش، فرسايش و رطوبت مي شود. كاغذهاي از پيش چاپ شده با رنگدانه هاي آلي ، نقش اساسي در انجام فرآيند سابلي دكور را دارند. به منظور توليد محصولي با كيفيت عالي، كاغذ يا فيلم بايد تمام سطوح قطعه را بپوشاند و هيچ هوايي بين سطوح كاغذ و فلز وجود نداشته باشد. به اين منظور با استفاده از سيستم خلا كه در تجهيزات دستگاه سابلي دكور تعبيه شده است همه هواي موجود بين سطح فلز و كاغذ مكيده مي شود. اين عمل امكان چسبيدن كامل كاغذ به سطح قطعه را مي دهد. سپس قطعات تحت دماي ۲۰۰ تا ۲۲۰ درجه و مدت زمان مشخص كه بستگي به طراحي هاي خاص هر دستگاه دارد، قرار مي گيرند كه طي اين شرايط يك پديده كاملاً فيزيكي اتفاق افتاده و جوهر موجود در طرح بطور كامل به فلز منتقل مي شود. به عبارت ديگر دما، فشار و زمان، ۳ پارامتر اصلي در انجام اين فرآيند است. فرآيند بكار رفته در اين سيستم به Sublimation يا چاپ حرارتي موسوم است.  Sublimation فرآيندي است فيزيكي كه طي آن ماده از حالت جامد بدون آنكه به مايع تبديل شود، مستقيماً به حالت گاز در مي آيد. در اين فرآيند به جهت دماي بالا، مولكولهاي رنگدانه هاي كاغذ كه پيوندهاي ضعيفي با يكديگر دارند از يكديگر گسسته شده و بصورت گاز وارد لايه فلز مي شود، بي آنكه تغييري در رنگ يا طرح اصلي ايجاد شود. رنگدانه ها به اين صورت جذب سطح فلز شده و عملاً با لايه رنگ پودري ايجاد يك لايه واحد مي نمايند، به گونه اي كه تفكيك دو لايه به هيچ وجه امكان پذير و قابل تشخيص نيست.

خریدکاغذ دکورال

شستشوی ورق

دستگاه شستشوي ورق بمنظور شستشو و حذف آلاينده هاي سطح از ورق فلزي و براي ظرفيتهاي توليد بالا طراحي و ساخته شده است. اين سيستم با نصب تجهيزات PLC و صفحه نمايشگر لمسي بصورت هوشمند کنترل مي گردد. در طي يک فرآيند ساده، ورق استيل به طول بيش از ۹/۱ متر را مي توان براحتي شستشو داد. دستگاه شستشوي اتوماتيک ورق، شامل ۲ برس غلتکي و ۲ مجموعه غلتک پلاستيکي است. با استفاده از ساختار غلتکي ، برسها با سرعت بالا در دو جهت رو به جلو و روبه عقب مي چرخند و عمليات شستشو بدون وقفه و يکنواخت با سرعت بالا انجام مي شود. بطور همزمان مي توان دو طرف ورق را شست که اين امر باعث افزايش سرعت کار و توليد مي گردد. دستگاه شستشوي ورق شامل سيستم شستشو، دستگاه تنظيم کننده، بالا بر هيدروليکي، مخزن مايع شستشو و سيستم پانچ است. مايع شستشو که از پيش گرم شده است بطور يکنواخت بر روي سطح ورق اسپري مي گردد و با حرکت برسها، عمليات ميکرو اچينگ و رويين سازي انجام مي شود. پس از انتقال ورق به دستگاه تنظيم کننده، سطح ورق با آب و برس گرد کاملاً تميز مي گردد. حجم آب موجود روي سطح ورق با استفاده از يک جفت برس خارج مي شود و در آخرين مرحله با استفاده از يک دمنده هوا، فيلم نازک آب، تشکيل شده روي سطح ورق، خشک مي گردد و بدين ترتيب، فرآيند شستشو در چند دقيقه پايان مي يابد.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *