خرید انواع کاغذ دکورال در شیراز

خرید انواع کاغذ دکورال

اگر به دنبال متنوع ترین کاغذ های دکورال هستید می توان گفت زرین فام با بیش از ۵۰ مدل بسیار پر فروش اماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. جدیدترین کاغذ های دکورال را تنها از شرکت زرین فام خریداری کنید.

پوشش های دکورال (طرح چوب و سنگ)

پوشش‌های طرح چوب، نمایی کاملا واقعی از اغلب چوب‌های گران‌بها و زیبا مانند چوب گردو، راش، بلوط، فندق و . . . را دارا می‌باشد که علاوه بر حفظ منابع طبیعی جلوه‌های بسیار زیبایی از طبیعت را برای محیط منزل، محل‌کار و و اماکن عمومی شهر به ارمغان خواهند آورد.

مراحل دکورال :

ابتدا پروفیل ها با رنگ های پودری نظیر پلی اورتان ها پوشش داده می شود. علت استفاده از پوشش های  پودری زیرسازی مناسب جهت قرارگیری فیلم بر روی پروفیل آلومینیوم است .

پوشش های پودری خود دارای سه مرحله است:

مرحله اولیه شامل چربی گیری و تمیز کاری ( pretreatment)

پاشش رنگ پودری (powder spray)

پخته شدن در کوره (curing)

۲٫ پروفیل های  رنگ شده پس از خروج از کوره با فیلم های مخصوص (دکورال ) پوشش داده می شوند .این فیلم ها کاملا بر روی سطح پروفیل وکیوم می شود.

۳٫ سپس درکوره مخصوص دکورال در دما ی۲۰۰ الی ۲۳۰c حرارت می بینند .در این مرحله نقش فیلم به سطح پروفیل انتقال پیدا می کند.

۴٫ بعد از پخت در کوره و خنک شدن لایه فیلم را ازسطح پروفیل جدا می کنند.

عملیات ایجاد این طرح‌ها به صورت کاملاً اتوماتیک بوده که پس از مراحل شستشو، کروماته و پاشش رنگ‌های پودری الکترواستاتیک انجام می‌شود.

خرید انواع کاغذ

قیمت و هزینه های کاغذ های دکورال

از نظر اقتصادی هزینه های تولید شده  کاغذهای دکورال در سابلی دکور پایین است و با توجه به طرح های مختلف و متنوع ایی که دارد کسب رضایت مشتری به آسانی جلب میکند و میتوان گفت کسانی که به دنبال محصول با کیفیت و تقریبا کم هزینه تر هستند از این نوع کاغذهای دکورال تهیه کنند.

مزایای استفاده از کاغذ های دکورال

  • استفاده از این نوع کاغذهای پوششی دکورال میتواند مستلزم هزینه های بسیار عالی  پائین تر و مختصر در قالب زمانبدی کمتر برای نصب و پوشش دهی سطوح فلزات شما باشد.
  • استفاده از این نوع کاغذهای دکورال به علت عدم آلودگی در محیط زیست، باعث سازگاری بیشتر با محیط زیست می باشد و علاقه مندان به حفظ محیط زیست به این نوع کاغذهای دکورال علاقه بیشتری از خود نشان دادند.
  • سهولت در چسبانیدن روی سطح فلزات هم، یکی دیگر از گزینه های انتخابی افراد برای استفاده از این نوع پوشش ها برای سطوح فلزات صنعتی خود می باشد.

خرید انواع کاغذ دکورال

فرآیند دکورال

مبناي كار بسيار ساده است. پوشش دهي و دكور كردن : ابتدا قطعه مورد نظر با استفاده از دستگاه پاشش پودري با لايه اي از رنگ با قطر حدود ۶۰ ميكرون پوشيده مي شود. عمل پليمريزاسيون پودر يا همان پخت رنگ در دماي بين ۱۸۰ تا ۲۲۰ درجه سانتيگراد ( بسته به نوع و ضخامت لايه رنگ ) به مدت ۱۵ الي ۲۰ دقيقه انجام مي شود. پس از خروج قطعه از كوره قطعه براي دكور كردن آماده است. لازم به ذكر است كه رنگ پايه باعث سختي سطح محصول نهائي، حفاظت آن در برابر نور، آب و هوا، سايش، فرسايش و رطوبت مي شود. كاغذهاي از پيش چاپ شده با رنگدانه هاي آلي ، نقش اساسي در انجام فرآيند سابلي دكور را دارند. به منظور توليد محصولي با كيفيت عالي، كاغذ يا فيلم بايد تمام سطوح قطعه را بپوشاند و هيچ هوايي بين سطوح كاغذ و فلز وجود نداشته باشد. به اين منظور با استفاده از سيستم خلا كه در تجهيزات دستگاه سابلي دكور تعبيه شده است همه هواي موجود بين سطح فلز و كاغذ مكيده مي شود. اين عمل امكان چسبيدن كامل كاغذ به سطح قطعه را مي دهد. سپس قطعات تحت دماي ۲۰۰ تا ۲۲۰ درجه و مدت زمان مشخص كه بستگي به طراحي هاي خاص هر دستگاه دارد، قرار مي گيرند كه طي اين شرايط يك پديده كاملاً فيزيكي اتفاق افتاده و جوهر موجود در طرح بطور كامل به فلز منتقل مي شود.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *