خرید اینترنتی رنگ پودری الکترواستاتیک

خرید اینترنتی رنگ پودری

اگر به دنبال خرید رنگ پودری با کیفیت هستید و به مراکز معتبر دسترسی ندارید با خیال راحت و بدون دردسر با کیفیت ترین رنگ پودری را با مطمئن ترین قیمت از زرین فام خریداری کنید.

فروش اینترنتی رنگ کوره ای

رنگ کوره ای پودری در هنگام کار نیز سلامت کارگران را نیز تهدید نمی کند و بهترین گزینه برای صنایع فلزی می باشد که با اصول کاربردی رنگ آمیزی می گردد که این محصول مرغوب را می توانید از سایت و فروش اینترنتی زرین فام به صورت عمده و جزئی تهیه و خریداری نمائید. موثر ترین رنگ آمیزی سطوح فلزی نیز با رنگ کوره ای انجام می شود که دارای مزایا و مزیت های مهمی می باشد که با راندمان بسیار بالا از طریق سایت و فروش اینترنتی نیز برای هم وطنان گرامی عرضه و به فروش می رسد. از رنگ کوره ای برای رنگ آمیزی بدنه خودرو و لوازم خانگی نیز استفاده می گردد و شما می توانید با کم ترین هزینه و زمان از طریق سایت و فروش اینترنتی نیز این کالا را تهیه نمائید.

حتی سازندگان مبلمان و لوازم اداری فلزی نیز از رنگ کوره ای نیز استفاده می نمایند و می توانند با قیمت مطمئن از زرین فام تهیه و خریداری نمایند.

خرید اینترنتی رنگ پودری

مزیت‌های رنگ پودری الکترواستاتیک

مزیت‌های رنگ پودری الکترواستاتیک نسبت به رنگ‌های سنتیِ مایع (پایه حلال) این است که در رنگ پودری نیازی به حلال نیست، رنگ پودری آلودگی کمتری ایجاد می‌کند و دوام بیشتری دارد. باید در نظر داشت که در رنگ‌های پایه حلال استفاده از سیستم تصفیه و بازیافت و همچنین تهویه هوا ضروری است. رعایت این موارد به این خاطر است که بشود ترکیبات آلی فرار را کنترل کرد. درصورتی‌که هنگام استفاده از رنگ‌های پودری چنین محدودیت‌هایی وجود ندارد.
از جمله مزایای دیگر رنگ پودری الکترواستاتیک این است که سطح ایجادشده براق خواهد بود و پوشش رنگی نسبت به رنگ‌هایی که پایه حلال هستند، سه برابر مقاوم‌تر است. اگر بخواهیم بگوییم که مزیت دیگر رنگ پودری چیست باید به این نکته اشاره کرد که این نوع از رنگ تاثیر‌پذیر نیست؛ درواقع شرایط آب‌وهوا مثل رطوبت و دما بر روی رنگ پودری موثر نیست، روان نخواهد شد و سطح آن اصطلاحاً پوست پرتقالی نمی‌شود. همچنین کیفیت کار نقاش هم در رنگ‌های پایه حلال اثرگذار است درحالی‌که رنگ پودری از طریق باردار شدن به سطح می‌چسبد و این عامل دیگر وابستگی به شرایط آب و هوایی یا عامل انسانی ندارد. مزیت دیگر رنگ‌ پودری علاوه بر صرفه اقتصادی این است که به دلیل عدم نیاز به حلال با محیط‌زیست نیز سازگارتر است.

خرید اینترنتی رنگ پودری

نکات هنگام آماده سازی سطح

۱- گرد و خاکی که روی سطح قرار دارد.
۲- کیفیت آبی که برای شستشو استفاده می شود.
۳- چگونگی سطح پایه فلز خالص است یا آلیاژ
۴- چگونگی ترکیبات فلزی: آهندار یا بدون آهن
۵- نوع فلز: ریخته گری شده, ورق ماشین کاری شده, کلاف, ورق یا ترکیبی از این حالات.
۶- وزن ابعاد و فرم ظاهری محصول
۷- کنترل سیستم نگه داری و ضبط آمار و ارقام

در بین تمام عناصر اصلی ای که در تولید یک محصول خوب رنگ شده دخالت دارند تمیز کاری از همه مهمتر است. تمیزکاری در بهینه کردن عملیات پودر پاشی مهمترین نقش را ایفا می کند. در میزان تمیز کاری یا آماده سازی سطح, معیارهای کیفی متعددی وجود دارد. برای برخی کاربردها تنها تمیزکاری سایش کافی است؛ به خصوص اگر قرار باشد محصول نهایی, رنگ خود را تنها برای مدت کوتاهی حفظ کند.

تولید کنندگان رنگ پودری و سیستم های زیرسازی متفق القولند که مناسب ترین و کارآمدترین روش زیرسازی برای دامنه وسیعی از کاربردها؛ فرآیند پنج مرحله ای است که شامل شست و شو, آبشویی گرم فسفاته کاری آهن, آبشویی سرد و نهایتاً آبشویی با آب یون گیری شده است.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *