خرید با کیفیت ترین رنگ پلی استر در شیراز

فروش رنگ پلی استر

این طیف از پوشش ها ماندگاری و مقاومت بسیار بالایی در برابر زرد شدن و تغییر شید در برابر اشعه uv دارند. این پوشش ها اغلب در تجهیزات ساختمان ها و بناها مورد استفاده قرار می گیرد. با کیفیت ترین رنگ های پلی استر را از زرین فام خریداری کنید.

رنگ های پودری اپوکسی پلی استر

حتما” شما از شرکت های تولیدی و یا خدماتی هستید که در بازار سردرگم این روزها به دنبال رنگی خوب، با دوام و با جذب بالا هستید. بدون شک قیمت مناسب رنگ پلی استر میتواند در قیمت تمام شده ی محصول شما بسیار تاثیر گذار باشد. ما بر آنیم که تمام خواسته ی شما را در قالب یک پک با کیفیت و قیمت منحصر به فرد به شما عرضه کنیم. صداقت در گفتار افتخار ماست.

پوشش های پودری اپوکسی پلی استر (هیبرید ) مزایای اپوکسی ها را در خواص مقاومت شیمیایی و مکانیکی ارائه می دهند و همچنین خواص پوشش های اپوکسی را با ارائه ی مقاومت بیشتر در مقابل زرد شدن در طول زمان پخت، راندمان انتقال بهتر پودر ، براقیت بالاتر و سطح صاف تر بهبود می بخشند. رنگ های پودری اپوکسی پلی استر برای پوشش های فلزاتی به کار میر وند که در معرض اشعه ماورای بنفش قرار ندارند، همچنین مقرون به صرفه بودن و تنوع بیشتر در بافت های سطحی از دیگر خصوصیات رنگ های پودری اپوکسی پلی استر می باشد.

فروش رنگ پلی استر

گروه بندی انواع رنگ های از نظر پایه مواد اولیه

۱)رنگ های پودری اپوکسی:

رنگ های اپوکسی دارای مقاومت عالی در مقابل انواع مواد شیمایی مثل اسید،سود،نمک و حلال های دیگر دارای خواص میکانیکی هستند ودر صورت استفاده توسط مصرف کننده سطحی بسیار مقاوم از خود نشان میدهد.استقامت و مقاومت بالا از نشانه های بارز این نوع رنگ می باشد ولی در معرض نور خورشید بسیار کم مقاومت است و خیلی زود حالت براق خود را از دست می دهند و تغییر رنگ میدهد و به صورت گچی شکل روی سطوح می نشیند که این نوع قابل استفاده نمی باشد.

۲)رنگ های اپوکسی-پلی استر

این رنگ ها در کنار زیبایی خاصی که دارند و از خواص شیمیایی و مکانیکی خوبی برخوردار هستند،طیف های متنوع رنگی و براق بودن از مشخصات  اصلی این نوع رنگ می باشد و به همین دلیل آنها را جزء پرمصرف ترین رنگ ها می شناسند.

۳)رنگ های پلی استر

پوشش های پودری پلی استر شبیه به رنگ های گروه اپوکسی-پلی استر می باشند با این تفاوت که دارای مقاومت بسیار خوبی در معرض نور خورشید هستند.

فروش رنگ پلی استر

مشخصات رنگ پودری پلی استر اپوکسی

برای رنگ آمیزی فضاهای داخلی ساختمان های مسکونی، ادارات، سازمان ها، مراکز بهداشتی و درمانی به وفور از آن استفاده می کنند. این محصول، شباهت های زیادی به رنگ های اپوکسی دارد. اما یک تفاوت اساسی بین آنها مشاهده می شود. به عبارتی این رنگ، در برابر تابش خورشید نسبت به نمونه های دیگر، مقاومت کمتری دارد.

از آن برای رنگ آمیزی سطوح مختلف از جمله میز و صندلی های اداری و نیمکت های مدرسه استفاده می شود. قفسه ها و رگال ها و همچنین درب هایی که از جنس استیل ساخته شده اند را هم به همین طریق رنگ می کنند.

قابلیت آن در رنگ آمیزی قطعات الکتریکی متعدد با حساسیت های بالا هم به اثبات رسیده است. برای استفاده از رنگ پودری مذکور از روش های دستی و اتوماتیک استفاده می کند.

انواع مختلف رنگهای پودری پلی استر، دارای وزن مخصوص و دانسیته متفاوت بوده که عامل پخت فعال اپوکسی که در ترکیب آنها به کار می رود، می بایست جرم مولکولی کمی داشته باشد. از دیگر مشخصات این محصولات باید به قیمت مناسب و مقرون به صرفه آنها اشاره نمود. تکنولوژی نانو در ساخت و تولید این رنگ به کاربرده شده است تا از مخاطرات زیست محیطی آن تا حد امکان بکاهد. علاوه بر این، برای سلامتی انسان نیز، هیچ گونه تهدیدی ایجاد نکند.

تنوع رنگی بالا و همچنین تنوع در میزان براقیت از دیگر شاخصه های آن به شمار می رود. رنگ های مات، نیمه مات و براق از عمده ترین آنها هستند. صنایع مختلف از جمله خودرو سازی، آسانسور سازی و تابلو های مخابرات و برق از آنها بهره می گیرند.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *