خرید رنگ پودری با کیفیت در تبریز

خرید رنگ پودری

مرکز فروش انواع رنگ در سایت زرین فام رنگ های پودری متنوعی را با بهترین کیفیت به بازار ارئه می کند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران فروش این شرکت ارتباط بگیرید تا اطلاعات دقیق تری را نسبت به قیمت و انواع رنگ های پودری به دست آورید. در بخش اطلاعات تماس راه های ارتباطی درج شده است.

مقایسه رنگ پودری با رنگ مایع

در مقایسه با رنگ های مایع رنگ پودری امروزه از قابلیت های بسیاری بر خوردار است که همه افرادی که رنگ مصرف می کنند به سمت رنگ های پودری گرایش پیدا کردند. در ادامه به یه سری از برتری های رنگ پودری نسبت به رنگ های مایع می پردازیم.

  • حذف کامل حلال ها و ضایعات مواد مصرفی
  • ۹۹% از رنگ پودر قابل استفاده است.
  • هر کیلوگرم رنگ، مساحت بیشتری از جسم را می پوشاند.
  • در رنگ پودر، اشتباهات رخ داده شده قابل رفع است.
  • به متخصص و تعداد کارگر کمتری نیاز است.
  • به سیستم تهویه هوای ضعیف تری احتیاج است.
  • بعد از رنگ کردن جسم با رنگ پودری می توان روی آن کارهای مکانیکی انجام داد.
  • به سلامت افرادی که با رنگ های پودری کار میکنند اسیب نمی رساند.
  • این نوع رنگ به محیط زیست صدمه نمی رساند.
  • پوشش دهی عالی و ضخامت مورد نظر با یکبار پاشش بدست می آید.

خرید رنگ الکترواستاتیک

رنگ پودری از کجا بخرم

برای خرید رنگ پودری، سایت و مراکز فروش مختلفی وجود دارند اما اینکه از کجا خریداری شود که محصول دارای مرغوبیت بیشتر و قیمت مناسب تر باشد مهم و حائز اهمیت است.

شما می توانید از طریق سایت زرین فام خرید خود را انجام دهید مزیت این سایت نسبت به مابقی مراکز فروش رنگ پودری این است که قیمت مناسب تری داشته و هم چنین ارسال به سراسر کشور را نیز دارد و خالی از لطف نیست کیفیت محصولات زرین فام درحال حاضر در رقابت است با سایر همکاران. هنگام خرید رنگ پودری به میزان پوشش دهی رنگ ها و میزان باریت و رزین ان ها توجه کنید. بسیاری از برندها از باریت بسیاری در رنگ هایشان استفاده می کنند که در نتیجه میزان پوشش دهی را پایین می آورد ولی زرین فام این اطمینان را به شما می دهد که رنگ هایی عرضه میکند که بیشترین میزان پوشش دهی راداشته باشند.

خرید رنگ پودری

معایب رنگ پودری

اولین عیب رنگ های پودری این است که ذراتی که بر روی کار باشند را بعد از عمل پخت دیگر نمی‌توان از بین برد. دقت در تمیز کردن سطوح و ابزار قبل از رنگ زدن از مهم‌ترین شرایط برای داشتن سطحی با رنگ با کیفیت است. اگر قبل از پخت رنگ و رفتن سطح مورد نظر به داخل کوره ایرادات را رفع نمایید و ذرات اضافه را پاک کنید می توانید انتظار داشته باشید که کار بسیار با کیفیتی داشته باشید. باید در تمیز نگاه داشتن دستگاه‌ها دقت کافی را داشته باشید، زیرا عدم دقت و باقی ماندن آثار و پودر به‌جا مانده از کارهای قبلی باعث می‌شود تا کار شما  ایراد پیدا کند. حتماً دستگاه، کابین پاشش و مسیر بازیافت را با دقت کافی تمیز نمایید تا اثری از رنگ پودری پوشش دار که برای کارهای قبل استفاده شده در آن باقی نماند.

از دیگر معایب رنگ‌ها پودری بالا بودن هزینه تجهیزات و کارگاه است و تجهیزات این کارگاه قابل‌حمل نیست و کل فرایند باید در کارگاه انجام شود. در شیوه‌های قدیمی تجهیزات به راحتی قابل حمل به محل بود اما در این روش به دلیل اندازه و وزن تجهیزات رنگ پودری قابل انجام نمی باشد و باید حتما سطح مورد نظر را در کارگاه رنگ کرد.

از دیگر معایب رنگ های پودری نسبت به رنگ‌های مایع این است که در حین فرایند دیگر نمی‌شود فام پودر را تنظیم کرد، این عمل را هنگام کار با رنگ‌های مایع می‌توان انجام داد و آن‌ها را تینت نمود.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *