خرید و فروش انواع دستگاه رنگ کوره ای یا رنگ پودری صنعتی

دستگاه

رنگ پودری و صنعتی که به آن رنگ کوره ای هم گفته میشود به صورت پاشش با دستگاه رنگ پاشش به حالت اسپری روی بدنه فلزات قرار میگیرد،که بعد از این فرایند داخل کوره رنگ پزی وارد میشود که  به آن همان رنگ کوره ای گفته میشود.

رنگ پودری یا رنگ پودری کوره ای

رنگ کوره ای با پوششی مناسب ساخته شده که روی بدنه فلزات با دستگاه های پاشش رنگ بصورت کامل اسپری می شود و همچنین زمان در کوره ماندن نیز متفاوت می باشد،برای رنگ های روشن و ممانعت از زرد شدن آن روی سطح فلزات دمای کوره را تا حدی پایین و زمان پخت آن را افزایش میدهند و برای رنگ های تیره خیلی نیاز به این تغییر دما و زمان نیست.

دستگاهفروش تجهیزات رنگ پودری،کوره ای وصنعتی

برای خرید دستگاه پاشش رنگ به این نکته توجه داشته باشید که فروش دستگاه های رنگ پودری در شرکت زرین فام اصفهان هم به صورت دستی(مخزنی یا پیستوله ای )،هم به صورت رباط و همچنین به صورت عمده و تک فروشی نیز می باشد،ضمنا انواع تعمیرات دستگاه های پاشش رنگ نیز در این شرکت انجام میشود.

پاشش رنگخرید و فروش دستگاه پاشش رنگ پودری در اصفهان

شرکت زرین فام استان اصفهان مجهز به فروش انواع دستگاه های پاشش رنگ کوره ای پودری و صنعتی هم بصورت دستی ،هم به صورت ربات های خودکار و هم به صورت گان ( اسلحه یا تفنگی )با قیمت مناسب در خدمت شما خریداران محترم می باشد.دستگاه های خط تولید رن های پودری متناسب با سلیقه شما و حرفه شما ساخته میشود.

فروش آنلاین و حضوری دستگاه پاشش رنگ کوره ای

آیا میدانستید برای خرید این دستگاه ها هم به صورت حضوری به آدرس کارخانه واقع در استان اصفهان کیلومتر ۵جاده نیروگاه اتمی همراه شوید و از نزدیک با کیفیت و کارایی  این تجهیزات دیدن فرمایید و هم به صورت اینترنتی و آنلاین میتوانید با مشاوره گرفتن از کارشناسان ما این دستگاه را خریداری فرمایید.

دستگاهتعمیرات دستگاه های پاشش رنگ پودری و کوره ای

هر چند شما عزیران مطلع هستید که کارشناسان فنی شرکت زرین فام به صورت تمام وقت آماده خدمات رسانی به شما دارندگان دستگاه های پاشش رنگ کوره ای وتولید رنگ پودری هستند، لذا هر گونه مشکل فنی و تعمیرات انواع دستگاه های پاشش رنگ برای دستگاه شما وجود دارد، میتوانید به شرکت زرین فام اطلاع رسانی کنید و از خدمات آن استفاده بفرمایید.

عیب یابی دستگاه پاشش رنگ پودری،کوره ای و صنعتی

با توجه به مطالب ذکر شده درباره تعمیر و فروش دستگاه پاشش رنگهای پودری و صنعتی همچنین این شرکت جهت عیب یابی دستگاه های پاشش رنگ پودری مانند گان و دستگاه های رباتیک پاشش رنگ های صنعتی میتواند در جهت بهبود این عیب ها به شما به مشتریان محترم خدمات ارائه دهد بنابراین در صورت مشاهده عیب های مانند خرابی نازل،عیب در پاشش رنگ،خرابی پیستوله و غیره به کارشناسان ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری

مرکز تخصصی فروش و تعمیرات دستگاه پاشش

شرکت زرین فام دارای تنها تکنسین تخصصی تعمیر دستگاه و گان پاشش است. همچنین دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *