خرید و فروش رنگ پودری در شیراز

خرید رنگ پودری

خرید و فروش آسان و قابل دسترس و سهولت در کاربرد استفاده از رنگ های پودری از مهمترین و اصلی ترین مزایای این نوع رنگ صنعتی می باشد. با اطمینان بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را با مطمئن ترین قیمت از زرین رزین فامینو خریداری کنید. شما به رنگی با پوشش زیاد، مقاومت بالا، ماندگاری و قیمت مناسب نیاز دارید.

مزایا رنگ های پودری الکترواستاتیک

امروزه استفاده از رنگ های پودری باعث شده تا جایگزین مناسبی برای رنگ های سنتی مایع در نظر گرفته شوند و روز به روز از اهمیت قابل توجه ای برخوردار شوند. یکی از دلایل مهم آن این است که در استفاده از رنگ های پودری به هیچ نوع حلالی نیاز پیدا نخواهید کرد. می توان گفت به غیر از وجود نداشتن حلال در آن نسبت به رنگ های مایع آلودگی کمتری هم ایجاد کرده و باعث دوام و پایداری بالاتری میگردد.

رنگ های مایع به دلیل استفاده از حلال ها ضرورت استفاده از سیستم های تهویه هوا و تصفیه و بازیافت حلال را برای کنترل ترکیبات آلی فرار را بیش از پیش ضروری تر می سازد . البته این مورد از معایب رنگ مایع میباشد زیرا باعث شده تا انرژی بیشتری صرف عمل رنگ کاری گردد . اما در استفاده از رنگ پودری یا همان رنگ الکترواستاتیک یا همان رنگ کوره ای به دلیل اینکه این نوع رنگ از ترکیب و نوعی فرآیند رنگ خشک به عمل می آید در هیچ مرحله ای از رنگ کاری نیازی به ترکیبات آلی پیدا نخواهد کرد و این نتیجه را میگیریم که از نظر اقتصادی و زیست محیطی هزینه به کارگیری و استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیک به صرفه تر از رنگ های مایع بوده است.

به طور کلی می توانیم رنگ های الکترواستاتیک  را با رنگ های مایع با اشاره به موارد زیر مقایسه نمود:

  1. حذف کامل حلال ها و ضایعات
  2. اشتباهات رخ داده در استفاده از رنگ پودر قابل رفع می باشد
  3. به افراد کمتری برای کار نیاز پیدا می شود
  4. از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار است
  5. صدمه نزدن به محیط زیست
  6. به سیستم تهویه هوای ضعیف تری نیاز پیدا خواهید کرد
  7. ۹۹ در صد این رنگ قابل مصرف میباشد
  8. آلودگی کمتری تولید میکند و به افراد صدمه ای نمی زند

خرید رنگ پودری

مزایای اقتصادی پوشش های پودری

کاهش قطعات مرجوعی

بسیاری از شرکت های تولیدی که طی سال های اخیر خط رنگ آمیزی قطعات خود را از رنگ مایع به پودری تغییر داده اند، اذعان می دارند گاهی تا ۱۵ درصد از محصولاتی که با رنگ های مایع رنگ آمیزی شده بودند، به علت داشتن ایراد رنگ مرجوع می شدند. حال آنکه این نسبت در مورد رنگ پودری تا ۱% کاهش پیدا کرده است.

کاهش هزینه بسته بندی

از آنجاییکه پوشش های پودری مقاومت بسیار خوبی در برابر خراشیدگی و بطور کلی عوامل مکانیکی دارند، لذا بسته بندی و نگهداری قطعات رنگ شده ساده تر است.

صرفه جویی در مصرف مواد

اکثر واحد هایی که خط رنگ آمیزی خود را به رنگ های پودری تغییر داده اند متوجه شده اند که افزایش قابل توجهی در سرعت تولید ایجاد شده است و زمان تولید نیز به همان نسبت کاهش یافته است.

صرفه جویی در مصرف انرژی و سوخت

قیمت سوخت امروزه یک عامل مهم برای واحدهای صنعتی و تولیدی می باشد و بسیاری از واحدها ترجیح می دهند که به منظور کاهش هزینه سوخت، خط خود را از مایع به پودر تغییر دهند.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *