صادرات انواع رنگ پودری الکترواستاتیک

صادرات رنگ پودری

شرکت زرین فام تولید کننده انواع رنگ پودری با بالاترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت است. امکان صادرات و ارسال به سراسر کشور و حتی خارج از کشور وجود دارد. با کیفیت ترین رنگ های استاتیک را از برند برتر تهیه کنید.

رنگ های پودری با کیفیت

رنگ ها و پوشش های پودری به دلیل عدم وجود حلال، آلودگی کم و دوام و پایداری بالا در صنعت امروز به طور وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از رنگ های پودری به عنوان یک روش رنگ‌ کاری در سال‌های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است. آنها هم اینک ۱۵% از بازار رنگ را به خود اختصاص داده و با رنگهای سنتی مایع رقابت می‌کنند.

با توجه به مقررات اخیر و جاری زیست محیطی در مورد آلودگی و دفع مواد زائد فاضلاب، جایگزینی رنگ مایع با رنگ پودری روز به روز اهمیت بیشتری می‌یابد. مشکل اصلی در رنگ‌کاری با رنگهای مایع وجود حلا‌‌ل‌هاست.

با به کارگیری رنگ های مایع وجود سیستم‌های تهویه، تصفیه و بازیافت حلال برای کنترل ترکیبات آلی فرار ضروری است. در عوض، رنگ پودری نوعی فرآیند رنگ خشک است که در هیچ مرحله‌ای از عملیات رنگ‌کاری از ترکیبات آلی فرار استفاده نمی ‌شود. در مقایسه این پودرها با رنگهای مایع می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. حذف کامل حلالها و ضایعات مواد مصرفی
  2. ۹۹% از رنگ پودر قابل استفاده است.
  3. هر کیلوگرم رنگ ، مساحت بیشتری از جسم را می پوشاند.
  4. در رنگ پودر، اشتباهات رخ داده شده قابل رفع است.
  5. به متخصص و تعداد کارگر کمتری نیاز است.
  6. به سیستم تهویه هوای ضعیف تری احتیاج است.
  7. بعد از رنگ کردن جسم با رنگ پودری می توان روی آن کارهای مکانیکی انجام داد.
  8. به سلامت افرادی که با پودر رنگ کار می کنند ، آسیب نمی رساند.
  9. این نوع رنگ به محیط زیست صدمه نمی رساند.
  10. پوشش‌دهی عالی و ضخامت مورد نظر با یکبار پاشش بدست می آید.
  11. خطر آتش سوزی ندارد.
  12. تولید را تسریع می کند.

فروش رنگ پودری

مزایای فنی پوشش های پودری

تبخیر حلال وجود ندارد

در واقع هیچ نوع ماده گران قیمتی در بکارگیری این نوع پوشش دور ریخته نمی شود. همچنین حلالی وجود ندارد که تبخیر گردد. البته این موضوع در راستای رعایت قوانین محیط زیست در مورد عدم تخلیه مواد شیمیایی در محیط می باشد.

طی تولید و استفاده از رنگ های پودری هیج گونه ماده فراری بصورت بخار از طریق بینی و دهان وارد بدن نمی شود. بدین ترتیب مشکل مسمومیت حاد یا مزمن ناشی از استنشاق بخارات سمی منتفی است و با استفاده از ماسک احتمال ورود پودر به بینی نیز به حداقل می رسد.

زمان کمتر برای پوشش دهی

در پوشش های پودری با یک بار پاشش رنگ، لایه ها با ضخامت دلخواه و سطحی یکنواخت حاصل می شود. پوشش پودری به عنوان پوشش های تک لایه بکار می روند و قطعه مورد نظر فقط یک بار وارد اتاقک رنگپاشی می گردد و یکبار از کوره عبور می کند. بدین ترتیب در فضا و زمان لازم برای کاربری صرفه جویی می شود.

خطر آتش سوزی کمتر است

از آنجاییکه پوشش های پودری حاوی حلال نیستند به میزان قابل توجهی از احتمال آتش سوزی کاسته می شود. بعلاوه طی فرایند تولید و مصرف پوشش های پودری هیچ گونه ماده آتشگیری وجود ندارد و این خود باعث کاهش هزینه تجهیزات اطفاء حریق و بیمه می گردد.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *