عرضه کننده انواع رنگ های کوره ای الکترواستاتیک

ارائه رنگ پودری

اگر به دنبال رنگ های کوره ای با کیفیت هستید رزین رزین فامینو بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را در انواع چکشی، سمباده ای، ساده، چرمی با مطمئن ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

پروسه اعمال رنگ پودری:

سیستم های اعمال رنگ پودر الکتروستاتیک به طور معمول از سه بخش تشکیل شده اند که عبارتند از:
۱- قسمت شستشو و آماده سازی ۲- قسمت پاشش و رنگ آمیزی ۳- قسمت پخت نهایی

بهترین کیفیت پوشش دهی با رنگ پودری زمانی حاصل می شود که عملیات زیرسازی که شامل مراحل تمیز کاری فسفاته کردن واز بین بردن لایه های قبلی رنگ از روی سطح است به نحو صحیحی انجام شده باشد برای بهینه کردن بازده رنگ کاری سطح قطعه باید عاری از هر گونه آلودگی بوده و کاملاً خشک و آماده رنگ کاری شده باشد.

در هنگام آماده سازی یک سطح به جز زیرسازی و بهسازی به نکات دیگری نیز باید توجه کرد این نکات شامل موارد زیر است:
۱- گرد و خاکی که روی سطح قرار دارد.
۲- کیفیت آبی که برای شستشو استفاده می شود.
۳- چگونگی سطح پایه فلز خالص است یا آلیاژ
۴- چگونگی ترکیبات فلزی: آهنداریا بدون آهن
۵- نوع فلز: ریخته گری شده، ورق ماشین کاری شده ، کلاف، ورق یا ترکیبی از این حالات.
۶- وزن ابعاد و فرم ظاهری محصول
۷- کنترل سیستم نگه داری و ضبط آمار و ارقام.

در بین تمام عناصر اصلی ای که در تولید یک محصول خوب رنگ شده دخالت دارند تمیز کاری از همه مهمتر است. تمیزکاری در بهینه کردن عملیات پودر پاشی مهمترین نقش را ایفا می کند در میزان تمیز کاری یا آماده سازی سطح، معیارهای کیفی متعددی وجود دارد برای برخی کاربردها تنها تمیزکاری سایش کافی است؛ به خصوص اگر قرار باشد محصول نهایی، رنگ خود را تنها برای مدت کوتاهی حفظ کند. تولید کنندگان رنگ پودری و سیستم های زیرسازی متفق القولند که مناسب ترین و کارآمدترین روش زیرسازی برای دامنه وسیعی از کاربردها؛ فرآیند پنج مرحله ای است که شامل شست و شو، آبشویی گرم فسفاته کاری آهن، آبشویی سرد و نهایتاً آبشویی با آب یون گیری شده است.
با فروشندگان رنگ پودری و خدمات زیرسازی خود همواره در ارتباط باشید و کسانی را که به نظر شما بهتر می توانند همکاری کنند انتخاب کنید.

فروش رنگ پودری

روشهای رنگ آمیزی

غوطه وری (حوضچه):

این روش فقط برای رنگ مایع و به ۲ صورت غوطه وری پوششی و غوطه وری استاتیک انجام میشود.

غوطه وری پوششی: برای رنگ آمیزی قطعاتی بشکل میله یا لوله مناسب است (رنگ مایع را درون لوله ای که انتهای آن بسته شده و یا درون حوضچه ریخته و میله را درون رنگ فرو کرده و از آن بیرون اورده به کوره منتقل میکنند). غوطه وری پوششی به ۲ صورت اتومات و دستی قابل اجراست.

غوطه وری استاتیک: این روش بصورت اتومات و زنجیر سقفی اجرا میشود و در آن رنگ مایع درون حوضچه بزرگی متناسب با اندازه قطعه ریخته شده و قطعه که توسط دستگاه استاتیک بار مخالف رنگ را به خود گرفته توسط کانوایر زنجیر وارد حوض رنگ شده و از آن خارج میگردد و بسوی کوره تونلی رفته تا پخته شود.

روش افشانه (پاششی):

افشانه مایع: رنگ مایع توسط باد و بوسیله پیستوله بصورت ذرات بسیارریز درامده و بسمت قطعه پاشیده میشود. غلظت درست رنگ در این روش بسیارمهم است، غلظت بالا باعث ایجاد موج و رقیق بودن زیاد باعث ایجاد ریزش (شرره) میشود.

افشانه رنگ پودری: پودررنگ با دستگاه الکترواستاتیک باردار شده و توسط گان به قطعه پاشیده میشود، بدلیل باردار بودن به قطعه میچسبد و پس از انتقال به کوره و پخت رنگ سخت میشود.

روش افشانه را بصورت دستی (گان) و اتومات (رباتیک) میتوان انجام داد.

موارد مصرف رنگ های کوره ای:

مبلمان فلزی، نرده های آهنی با کیفیت بالا، تابلوهای برق فضای داخلی، لوازم خانگی، صنعت ساختمان و دربهای ضد سرقت جزء عمده مصرف کنندگان این نوع رنگ پودری می باشند.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *