عرضه کننده با کیفیت ترین رنگ پودری در تبریز

عرضه رنگ پودری

هنگام خرید رنگ پودری با کیفیت به این نکات مهم توجه کنید. مقدار پوشش دهی رنگ پودری، میزان براقیت آن، عدم کلوخه شدن رنگ، و موارد این چنینی. زرین فام برند برتر، با کیفیت ترین رنگ پودری را با قیمتی مطمئن در سراسر کشور در کمترین زمان، در اختیار شما قرار خواهد داد.

رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری کوره ای پوششی است که بصورت پودر تولید میگردد و پس از پاشش بوسیله دستگاه، طی مدت زمان و دمای تعیین شده، تحت حرارت ذوب و بعداز سردشدن عایقی بسیار مقاومی میشود. زمان و دمای پخت رنگها باهم متفاوت ست و طبق دستورکار سازنده که بین ۱۰-۱۸ دقیقه، و دما از ۱۸۵-۲۳۰ درجه سانتیگراد متغیر است. رنگهای روشن دمای پایین با زمان بالا (برای جلوگیری از زرد شدن) و رنگهای تیره دمای بالا و زمان پایین نیاز دارند. کار با رنگ پودر نیاز به آموزش و دانستن فنونی دارد.

عرضه رنگ پودری

پروسه اعمال رنگ پودری

سیستم های اعمال رنگ پودر الکتروستاتیک به طور معمول از سه بخش تشکیل شده اند که عبارتند از:
۱- قسمت شستشو و آماده سازی
۲- قسمت پاشش و رنگ آمیزی
۳- قسمت پخت نهایی

بهترین کیفیت پوشش دهی با رنگ پودری زمانی حاصل می شود که عملیات زیرسازی که شامل مراحل تمیز کاری فسفاته کردن و از بین بردن لایه های قبلی رنگ از روی سطح است به نحو صحیحی انجام شده باشد برای بهینه کردن بازده رنگ کاری سطح قطعه باید عاری از هر گونه آلودگی بوده و کاملاً خشک و آماده رنگ کاری شده باشد.

در هنگام آماده سازی یک سطح به جز زیرسازی و بهسازی به نکات دیگری نیز باید توجه کرد این نکات شامل موارد زیر است:
۱- گرد و خاکی که روی سطح قرار دارد.
۲- کیفیت آبی که برای شستشو استفاده می شود.
۳- چگونگی سطح پایه فلز خالص است یا آلیاژ
۴- چگونگی ترکیبات فلزی: آهنداریا بدون آهن
۵- نوع فلز: ریخته گری شده، ورق ماشین کاری شده، کلاف، ورق یا ترکیبی از این حالات.
۶- وزن ابعاد و فرم ظاهری محصول
۷- کنترل سیستم نگه داری و ضبط آمار و ارقام.

در بین تمام عناصر اصلی ای که در تولید یک محصول خوب رنگ شده دخالت دارند تمیز کاری از همه مهمتر است. تمیزکاری در بهینه کردن عملیات پودر پاشی مهمترین نقش را ایفا می کند در میزان تمز کاری یا آماده سازی سطح، معیارهای کیفی متعددی وجود دارد برای برخی کاربردها تنها تمیزکاری سایش کافی است؛ به خصوص اگر قرار باشد محصول نهایی، رنگ خود را تنها برای مدت کوتاهی حفظ کند. تولید کنندگان رنگ پودری و سیستم های زیرسازی متفق القولند که مناسب ترین و کارآمدترین روش زیرسازی برای دامنه وسیعی از کاربردها؛ فرآیند پنج مرحله ای است که شامل شست و شو، آبشویی گرم فسفاته کاری آهن، آبشویی سرد و نهایتاً آبشویی با آب یون گیری شده است.

عرضه رنگ پودری

مزایای رنگ پودری الکترواستاتیک

پوشش پودری یک فرایند تمیز است؛ در واقع یکی از عناصر اصلی در گسترش استفاده از رنگ پودری اجرای قوانین سخت گیرانه در کنترل آلودگی هوا در طول ۳۰ سال گذشته بوده است. علاوه بر این استفاده از رنگ پودری به طور کلی هزینه های عملیاتی را پایین می آورد. به عنوان مثال رنگ پودری پراکنده شده در هوا بعد از پاشش توسط دستگاه می تواند بازیابی شده و مجدد مورد استفاده قرار می گیرد.

پوشش رنگ پودری در حال حاضر در هزاران محصول یافت می شود که هر روز با آن تماس داریم، از بولدوزر ها و اره های چوبی گرفته تا دستگاه قهوه، کابینت کودک، یخچال، سطل زباله و هزاران وسیله دیگر که از پوشش رنگ پودری در آنها استفاده شده است؛ پوشش رنگ پودری از سخت ترین و سخت ترین ماشین آلات و قطعات خانگی که به طور روزانه استفاده می شوند محافظت می کند. نتیجه انتخاب یه محصول از مشتقات رنگ پودری این است که آن را جذاب تر، با دوام تر و با کیفیت بالا تر در دسترس قرار می دهد، طبق گزارش وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا از دست دادن سالیانه محصول بر اثر خوردگی در این کشور ده میلیارد دلار است که پوشش رنگ پودری میتواند این رقم را به شدت کاهش دهد. پوشش های پودری همگن، منسجم و بدون نیاز به حلال ها است؛ بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این یکی از دلایلی است که پوشش رنگ پودری نسبت به رزین های مایع از مقاومت بیشتری برخوردار است.

جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

رنگ پودری قرمز

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده نیازمند دقت است. که اگر دقت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *