فروشگاه اینترنتی رنگ پودری در شمال

فروشگاه اینترنتی رنگ پودری

اگر به دنبال خرید رنگ پودری با کیفیت و همچنین با قیمت عالی هستید و دسترسی به مراکز معتبر فروش رنگ پودری ندارید می توانید به صورت اینترنتی بهترین ها را از زرین فام تهیه کنید. جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کلیات فرایند پاشش پودری

يک خط رنگ پودري الکترواستاتیک پيوسته شامل چندين مرحله شستشو، سيستم پاشش اتوماتيک ، کابين پاشش، سيستم بازيافت و جمع آوری پودر ، کوره پخت رنگ و سيستم کانواير است. تصوير بالا، نماي شماتيک يک خط رنگ پودری را نشان می دهد. در اين خط، ابتدا بايد سطوح قطعاتی که بايد رنگ آميزی شوند، به طور کامل از کليه آلاينده های سطح پاک گردد. پس از خشک شدن سطح قطعه، قطعات وارد کابين پاشش شده و پس از رنگ آميزی توسط دستگاه پاشش الکترواستاتيک، وارد کوره پخت رنگ شده که پس از ۲۰-۱۵ دقيقه و در دمای ۲۰۰-۱۸۰ درجه سانتی گراد، قطعات رنگ شده از خط توليد خارج شده و فرايند رنگ آميزی به پايان مي رسد.

فروشگاه رنگ پودری

تفاوت رنگ پودری با سایر رنگ ها

پودر رنگی با استفاده از اسلحه برق بصورت الکترواستاتیک اعمال می شود. این به پودر بار مثبت می دهد، که به سطح فلز زمین جذب می شود. پوشش پودر فرآیند استفاده از یک ترکیب پودر خشک خشک از رنگدانه ها، رزین های تخصصی و پرکننده هایی است که در طی فرآیند پخت، ذوب و فیوز می شوند تا یک فرم رنگ آمیزی شده تشکیل شود. ذرات پودر جامد هنگام خروج از تفنگ پاشش هوا با سرعت کم، الکترواستاتیک هستند.
روکش پودر عملکرد بهتری نسبت به رنگ مرطوب دارد — به دلیل پیوند حرارتی که در حین پخت شدن وجود دارد، در برابر تراشیدن، خراشیدن و سایر سایش مقاوم تر است و به دلیل اینکه در لایه های بسیار ضخیم تری قابل استفاده است. علاوه بر سختی بدنی، پوشش پودری باعث حفظ رنگ برتر می شود.

 روکش پودر معمولاً در درازمدت ارزانتر از رنگ مرطوب است، اما هزینه های رو به بالا گرایش بیشتری دارند. فناوری رنگ مرطوب بسیار طولانی تر شده است (پوشش پودری در دهه ۵۰ توسعه یافت)، بنابراین تجهیزات و مواد به طور گسترده تری در دسترس هستند.
پوشش حاصل بسیار شبیه به نقاشی در سطح مولکولی است. درست مثل رنگ خراشیده و تراشه خواهد کرد. پودرهای ساخته شده به درستی از رنگ معمولی سخت تر است

دیگر نگران نباشید با خیال راحت بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را با ضمانت از زرین فام تهیه کنید و از لحاظ میزان باریت رنگ و رزین و پوشش دهی اصلا نگران نباشید.

خدمت و محصول ما حرفی نو در صنعت ماست.

فروشگاه رنگ پودری

رنگ پودری چه کاربرد هایی دارد

رنگ های پودری الکترواستاتیک کاربرد های فراوانی دارند. این محصولات از دو حیث، مورد توجه صاحبان صنایع قرار می گیرند. چرا که پوشش های پودری هم جنبه تزئینی و دکوراتیو و هم جنبه حفاظتی دارند. حیطه کاربرد این نوع رنگ ها بسیار وسیع می باشد. اما به طور نمونه به برخی از کاربرد های رنگ پودری اشاره خواهیم کرد:

  • صنعت آلومینیوم : با توجه به میزان پایداری و استحکام بالای رنگ های پودری در برابر شرایط جوی، در صنایع آلومینیوم از این نوع رنگ ها استفاده می شود.
  • قطعات خودرویی : قطعات و لوازم خودرو در معرض اشعه نور خورشید و همچنین شرایط محیطی مختلف قرار دارند و رنگ پودری می تواند پوششی محافظ در برابر این عوامل برای سطوح باشد.
  • پوشش لوله و اتصالات : از این نوع رنگ می توان برای پوشش لوله و اتصالات استفاده نمود.
  • تجهیزات سرمایشی و گرمایشی : به عنوان پوشش نهایی سطح رادیاتور ها، بخاری،کولر ها و … نیز می توان از رنگ پودری بهره جست.
  • ماشین آلات راهسازی و کشاورزی : با توجه به اینکه این ماشین آلات همواره در معرض نور مستقیم می باشند، رنگ پودری گزینه ای مناسب برای پوشش بدنه آن ها می باشد.
  • لوازم خانگی : شاید بتوان گفت یکی از قدیمی ترین کاربرد های رنگ پودری، پوشش بدنه لوازم برقی خانگی مانند ماشین لباسشویی، چرخ گوشت، یخچال و … می باشد.
  • صنایع روشنایی : از رنگ پودری الکترواستاتیک در صنعت برق و روشنایی برای رنگ آمیزی قاب مهتابی و … استفاده می شود.
  • شهربازی و لوازم و ادوات شهری : برای رنگ آمیزی ادوات شهری مانند سطل های زباله، صندوق صدقات، تابلو های راهنما، تابلو های تبلیغاتی، نیمکت های شهری، وسایل بازی و … نیز رنگ های پودری گزینه ای بسیار مناسب می باشند.
کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *