فروش انواع رنگ پودری صنعتی در اصفهان

فروش رنگ پودری

خرید و فروش آسان و قابل دسترس و سهولت در کاربرد استفاده از رنگ های پودری از مهمترین و اصلی ترین مزایای این نوع رنگ صنعتی می باشد. با اطمینان بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را با مطمئن ترین قیمت از زرین رزین فامینو خریداری کنید. شما به رنگی با پوشش زیاد، مقاومت بالا، ماندگاری و قیمت مناسب نیاز دارید.

خرید و فروش رنگ پودری و صنعتی با کیفیت

قبل از خرید این نوع رنگ یا همان رنگ پودری حتما از کیفیت ،دوام و قدرت چسبندگی آن مطلع شوید و میتوان به صورت تستی از این نمونه، قبل از مصرف استفاده کرد و بعد با خیال راحت خرید خود را ثبت کنید.

تميزكاری با استفاده از روشهاي صحيح،‌ چسبندگی را افزايش داده، معمولاً از اسيدهای معدني با در نظر گرفتن غلظت، زمان، دما و … جهت اين كار استفاده مي‌شود كه می بايست سه فاكتور اصلی ذيل را رعايت نمود:۱- سطح كاملاً از مواد آلودكننده پاك گردد.۲- سطح از تركيبات ناخواسته پس از تميزشدن كاملاً پاك شده باشد.۳- در پايان و با استفاده از آب داغ، سطح در مرحله نهايي پاكيزه شود.

عمل فلودايز به معنی مخلوط كردن هوای فشرده با پودر در مخزن پودر است که اين كار به جدا شدن ذرات پودر از هم و كاهش رطوبت پودر کمک می کند. هواي فشرده از انتهای مخزن با عبور از صفحه فلودايز ، پودر را به حالت سيال در می آورد. شرکت زرین فام با فعالیت های بسیار در زمینه فروش رنگ پودری ، خرید رنگ پودری و رنگ پودری الکترواستاتیک و داشتن کادری مجرب آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است. ما با داشتن کادری مجرب به مشتریان مشاوره در رابطه با خرید رنگ پودری ، فروش رنگ پودری و رنگ پودری الکترواستاتیک میدهد.

فروش رنگ پودری

خدمات رنگ پودری

۱- لوازم خانگی با ابعاد بزرگ مانند یخچال های صنعتی و خانگی، فریزرها ،ماشین لباسشویی، خشک کن های دوار، کولرها و خنک سازها، هواکش و هود، رادیاتورها، اجاق گاز و … در اغلب این مصنوعات از رنگ اپوکسی – پلی استر بصورت هیبرید برای پوشش استفاده شده است. این نوع پوشش پایداری خوب و براقیت قابل قبولی دارد.

۲-مبلمان فلزی،قفسه بندی، پایه های تختخواب فلزی، تابلو ابزار، تابلوهای کنترل، تجهیزات آتش نشانی،تجهیزات بیمارستانی،دیوارها و جدا کننده های فلزی.این گروه از نظر میزان مصرف رنگ پودری در رتبه دوم می باشند

۳-قطعات خودرو

۴-ماشین آلات صنعتی و کشاورزی

۵-صنایع تولیدی محصولات فلزی متفرقه:تولیدات این گروه عبارتند از تجهیزات معماری، مبلمان باغ، نرده باغ، درب گاراژ، پایه لوستر و لامپ.

فروش رنگ پودری

نکات کلیدی در انتخاب رنگ پودری الکترواستاتیک

تا پیش از این رنگ ها تنها به چند دسته ی محدود رنگ های ساده، رنگ های روغنی و رنگ های پلاستیک دسته بندی می شد که با توجه به استفاده از حلال های شیمیایی در تولید آن ها، نه تنها با محیط زیست سازگار نبودند بلکه حتی به سیستم های تنفسی و پوستی انسان ها و موجودات در معرض استنشاق این دسته از رنگ ها نیز بسیار آسیب می زد. این دسته از رنگ های قدیمی دارای معایبی بودند که باعث شد انسان ها به فکر استفاده از گونه ی تازه ای از رنگ ها باشند که علاوه بر این که حاوی ویژگی های بهتر و مناسب تری باشد این مشکلات را نیز در پی نداشته باشد.

از همین رو رنگ الکترواستاتیک صنعتی یک اختراع بسیار مناسب در این زمینه به حساب می آمد که می توانست بر بسیاری از این مشکلات غلبه کند.
رنگ های الکترواستاتیک گونه نوینی از رنگ ها می باشند که بر اساس ویژگی رنگ پاشی خشک بر روی محصول عمل می کنند. این دسته از رنگ ها نه تنها مشکلات رنگ های گذشته را در پی ندارند بلکه می ‌توانند به کیفیت بهتر رنگ آمیزی اشیا نیز کمک کنند. رنگ های پودری الکترواستاتیک در ذرات بسیار ریز و نانو تولید می شوند تا در هنگام پاشیدن و رنگ آمیزی بر روی سطح مورد نظر دچار برجستگی و غلظت بیش تر رنگ در نواحی خاصی از سطح فلز نشوند.
در هنگام خرید پودر های رنگ آمیزی الکترواستاتیکی باید به برخی از موارد نظیر اندازه پودر های رنگ آمیزی، شرکت تولید پودر ها و هم چنین نشان استاندارد بر روی محصول دقت کنیم تا از کیفیت مورد نیاز این محصول بهره مند شویم.

 

 

 

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *