فروش انواع کاغذهای دکورال به همراه رنگ های پودری

عکس های دکورال

فروش و پوشش کاغذهای دکورال از پیش چاپ شده با رنگدانه های آلی به مقدار تولید محصولی با کیفیت وعالی روی تمام سطوح قطعه را می پوشاند و هیچ هوایی بین سطوح کاغذهای دکورال و فلز وجود ندارد و به همین منظور برای فروش انواع این کاغذهای دکورال،که استفاده آن بر روی سطح فلزات باعث میشود تمامی هوای موجود بین فلز و کاغذ را بگیرد به این عمل (چسباندن کامل کاغذ) یا (فیلم) گویند.

قیمت و هزینه های کاغذ های دکورال

از نظر اقتصادی هزینه های تولید شده  کاغذهای دکورال در سابلی دکور پایین است و با توجه به طرح های مختلف و متنوع ایی که دارد کسب رضایت مشتری به آسانی جلب میکند و میتوان گفت کسانی که به دنبال محصول با کیفیت و تقریبا کم هزینه تر هستند از این نوع کاغذهای دکورال تهیه کنند.

رنگهای الکترواستاتیکمزایای استفاده از کاغذ های دکورال

  • استفاده از این نوع کاغذهای پوششی دکورال میتواند مستلزم هزینه های بسیار عالی  پائین تر و مختصر در قالب زمانبدی کمتر برای نصب و پوشش دهی سطوح فلزات شما باشد.
  • استفاده از این نوع کاغذهای دکورال به علت عدم آلودگی در محیط زیست، باعث سازگاری بیشتر با محیط زیست می باشد و علاقه مندان به حفظ محیط زیست به این نوع کاغذهای دکورال علاقه بیشتری از خود نشان دادند.
  • سهولت در چسبانیدن روی سطح فلزات هم، یکی دیگر از گزینه های انتخابی افراد برای استفاده از این نوع پوشش ها برای سطوح فلزات صنعتی خود می باشد.

پودریمعایب استفاده از کاغذهای دکورال

از معایب استفاده از کاغذهای دکورال میتوان به مقاومت پایین تر و دوام کمتری نسبت به رنگ های الکترواستاتیک و پودری می باشد نام برد، کیفیت و مقاومت چسبندگی آنها نسبت به رنگهای پودری الکترواستاتیک خیلی نیست بنابراین اگر میخواهید از دوام و قدرت چسبندگی کمتر در مدت زمان مناسب تری نسبت به رنگهای پودری داشته باشید از این نوع کاغذهای دکورال به راحتی استفاده کنید.

زرین فامتولید کاغذهای دکورال در اصفهان

شرکت زرین فام اصفهان تولید کننده انواع کاغذهای دکورال با کیفیت مناسب و قیمت های متناسب نسبت به حجم کار شما و حتی برای کارهای خدماتی آماده دریافت سفارشات برای فلزات شما می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *