فروش رنگ الکترواستاتیک در تبریز

https://aparat.com/v/O1tfs

 

خرید با کیفیت رنگ پودری برای کسانی که در شهر های تبریز، اذربایجان، اراک، خوزستان و غیره هستند ممکن است مشکل ساز باشد. برای راحتی شما، شرکت زرین فام فروش انواع رنگ الکترواستاتیک را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری ممکن ساخته است. زرین فام برند برتر رنگ پودری بهترین و با کیفیت ترین نوع رنگ الکترواستاتیک را در اخیار شما قرار می دهد.

هنگام تعویض خط پاشش رنگ پودری به نکات زیر توجه کنید

  • باید کلیه مسیرها از جمله دستگاه پاشش رنگ پودری، ساکلون، کابین رنگ، لوله های مکش به ساکلون، کاملا با هوای فشرده بادگیری و پس از ان با پارچه نم دار کامل تمیزکاری شود.
  • برای جلوگیری از مشکل حفره پیشنهاد می شود در خط رنگ هایی که رنگ های معمولی و افکت مثل رنگ های چرمی استفاده می شود باید سیستم پاشش جداگانه باشد. و یا حداقل تمیز کاری کامل به همراه تعویض قطعات مصرفی باشد مانند شیلنگ، نازل، و غیره.
  • برای برقراری چسبندگی بالای پودر به قطعه کلیه اتصالات چک و در صورت تمیز نبودن سوزانده یا رنگ بری شود.

فروش رنگ الکترواستاتیک

 

مقایسه رنگ الکترواستاتیک و رنگ مایع

  • به افراد کمتری برای کار نیاز پیدا می شود
  • از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار است
  • صدمه نزدن به محیط زیست
  • حذف کامل حلال ها و ضایعات
  • اشتباهات رخ داده در استفاده از رنگ پودر قابل رفع می باشد
  • به سیستم تهویه هوای ضعیف تری نیاز پیدا خواهید کرد
  • ۹۹ در صد این رنگ قابل مصرف میباشد
  • آلودگی کمتری تولید میکند و به افراد صدمه ای نمی زند

از لحاظ هزینه های مصرفی در دراز مدت، قیمت و هزینه رنگ‌های پودری کم‌تر از رنگ‌های مایع است، اما در ابتدا هزینه بالاتری دارند. فناوری رنگ مایع سابقه بسیار طولانی‌تری دارد (رنگ‌های پودری از دهه ۱۹۵۰ میلادی به بازار عرضه شدند)، به همین دلیل تجهیزات و مواد آن به راحتی و وفور قابل دسترس و موجود هستند. صرفه جویی در هزینه‌ها با رنگ پودری به طور غیرمستقیم اما سریعا قابل مشاهده است. اول اینکه رنگ‌های پودری نرخ مصرف بیشتری دارند. برخلاف رنگ مایع، رنگ پودری را می‌توان جمع آوری و دوباره مصرف کرد. تقریبا ۷۰% رنگ مایع هنگام اجرا با رنگپاش از بین می‌رود. این میزان در مورد رنگ پودری فقط ۵% است. هزینه های نیروی کار نیز برای رنگ پودری کم‌تر است. اجرای رنگ پودری نیاز به نیروی آموزش دیده ندارد و هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد. حتی می‌توان به صورت تمام خودکار رنگ پودری را اجرا کرد.

فروش رنگ پودری

مصرف مواد پودری و مزایای اقتصادی آن

این پوشش ها قابلیت اعمال بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی را دارا می باشد.تابلوهای برق و … همچنین سطوح فلزی غیر آهنی مانند ورق های گالوانیزه و یا ظروف آلومینیومی استفاده می شوند. در تکنولوژی جدید این پوشش ها بر روی سطوح غیر فلزی مثل چوب و MDF اعمال شده و در اثر تابش UV پخت می شوند.

-افزایش سرعت تولید: یکی مزایای اقتصادی استفاده از رنگ پودری افزایش سرعت تولید است. اکثر واحد هایی که خط رنگ آمیزی خود را به رنگ های پودری تغییر داده اند متوجه شده اند که افزایش قابل توجهی در سرعت تولید ایجاد شده است و زمان تولید نیز به همان نسبت کاهش یافته است.

-صرفه جویی در مصرف انرژی و سوخت: قیمت سوخت امروزه یک عامل مهم برای واحدهای صنعتی و تولیدی می باشد و بسیاری از واحدها ترجیح می دهند که به منظور کاهش هزینه سوخت، خط خود را از مایع به پودری تغییر دهند.

-کاهش هزینه بسته بندی: از آنجاییکه پوشش های پودری مقاومت بسیار خوبی در برابر خراشیدگی و به طور کلی عوامل مکانیکی دارند، لذا بسته بندی و نگه داری قطعات رنگ شده ساده تر است.

-کاهش قطعات مرجوعی: بسیاری از شرکت های تولیدی که طی سال های اخیر خط رنگ آمیزی قطعات خود را از رنگ مایع به پودری تغییر داده اند، اذعان می دارند که گاهی تا ۱۵ درصد از محصولاتی که با رنگ های مایع رنگ آمیزی شده بودند، به علت داشتن ایراد رنگ مرجوع می شدند، حال آنکه این نسبت در مورد رنگ پودری تا ۱% کاهش پیدا کرده است.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای در تبریز

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای زرین فام، با مناسب ترین قیمت عرضه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *