فروش رنگ پودری الکترواستاتیک در استان اصفهان

زرین فام برند برتر سال فروش رنگ پودری الکترواستاتیک را در استان اصفهان و ارسال اینترنتی به سراسر کشور را با راحت ترین روش ممکن برای شما میسر کرده است. با خیال راحت بهترین رنگ پودری را از ما خریداری کنید.

خرید به صرفه اینترنتی رنگ پودری

انواع شیوه‌های رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک

  • پیش گرما
  • پس گرما
  • مشعل پاش
  • مادون‌قرمز

روش پیش گرما
در این روش در ابتدا قطعه مورد نظر به اندازه کافی حرارت دریافت کرده و سپس رنگ بر آن اسپری می‌شود. رنگ‌آمیزی به شیوه پیش گرما ویژگی‌هایی دارد که برخی از آن‌ها شامل این موارد است. در این روش میزان چسبندگی رنگ به قطعه زیاد است. رنگ الکترواستاتیک در برابر کنده شدن، خراشیدگی و جدا شدن مقاومت بالایی خواهد داشت. این روش جهت رنگ آمیزی قطعات خیلی کوچک با پیچیدگی زیاد و همچنین قطعات با ضمانت بالا مناسب می باشد.

روش پس گرما در رنگ الکترواستاتیک
این شیوه از رنگ ‌آمیزی الکترواستاتیک متداول‌ترین شیوه در ایران است. در این روش ابتدا قطعه رنگ‌آمیزی شده و بعد در معرض گرما قرار می‌گیرد.

روش پس گرما شیوه‌ای است که نسبت به دیگر شیوه‌های رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک آسان‌تر بوده و آموزش دادن آن به افراد نیز راحت‌ تر خواهد بود. راه‌اندازی تجهیزات این نوع از رنگ‌آمیزی به نسب دیگر شیوه‌ها ارزان‌تر است. روش پس گرما هم به شیوه دستی و هم به روش اتوماتیک قابلیت اجرا دارد. در هر دو مدل دستی و اتوماتیک سرعت خروجی آن بالا بوده و کیفیت رنگ آن نیز مطلوب است.

شیوه مشعل پاش

در این نوع از رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک، تفنگ پاشش هم‌زمان که پودر رنگ را به سمت قطعه هدایت می‌کند، شعله را نیز به آن سمت هدایت کرده و رنگ را می‌پزد.

این شیوه، رنگ‌آمیزی در نقاط دورافتاده و کم امکانات را میسر می‌کند، به کوره نیازی ندارد و به برق نیز نیاز ندارد چون کمپرسور آن دیزلی یا بنزینی است؛ اما باید در نظر داشت که رنگ‌آمیزی با روش مشعل پاش رنگی را ایجاد می‌کند که در برابر خراشیدگی و کندگی مقاوم نیست. با توجه به اینکه در این شیوه، مرحله کوره حذف شده است، باز هم فرآیند رنگ‌پاشی در این روش سرعت پایینی دارد. در صورتی که بخشی از لایه رنگ از سطح جدا شود تمام لایه رنگی به صورت یکپارچه از سطح قطعه جدا خواهد شد. لازم به ذکر می باشد جهت استفاده از این روش نیاز به رنگ های تخصصی با زمان پخت کوتاه می باشد که خواص رنگ بهتری ایجاد کند. این روش برای قطعاتی که بسیار بزرگ و حجیم می باشد مناسب می باشد.

شیوه مادون‌قرمز
در شیوه مادون‌قرمز در ابتدا فرایند رنگ‌آمیزی به وسیله ربات یا تفنگ انجام گرفته و بعد از آن قطعه یا قسمت رنگ شده را زیر لامپ مخصوص (مادون‌قرمز) قرار می‌دهند تا سخت شود.

این شیوه مناسب قطعاتی است که بزرگ‌تر از ورودی کوره‌های پخت هستند. با استفاده از شیوه مادون‌قرمز می‌توان بخشی از یک قطعه بزرگ را رنگ‌آمیزی کرد. رنگ‌آمیزی قطعاتی که به دلیل داشتن ملحقاتی که قابل اشتعال یا تغییر حالت هستند و امکان قرارگیری در کوره را ندارند به شیوه مادون‌قرمز انجام می‌شود. این شیوه به امکانات کمی نیاز دارد. مکان کوچک برای انجام مراحل رنگ‌آمیزی و عدم نیاز به کوره دیگر ویژگی آن است؛ اما باید توجه داشت که در روش رنگ‌آمیزی مادون‌قرمز سرعت کار به نسبت دیگر روش‌ها پایین است. اگر قرار باشد که قطعات در تیراژ بالا رنگ‌آمیزی شود نیاز به صرف هزینه زیادی برای خرید لوازم و مصرف برق دارد. لازم به ذکر می باشد در این روش هم مانند شیوه مشعل پاش نیاز به رنگ مخصوص با زمان پخت کوتاه می باشد.

خرید به صرفه رنگ الکترواستاتیک

پیشرفت تکنولوژی همه چیز را دستخوش تغییر کرده است؛ حتی رنگ را.

چندی می شود که نوع جدیدی از رنگ وارد بازار شده است؛ رنگی که با ذهنیتی که دارید متفاوت است. شما با رنگ پودری طرف هستید؛ رنگی که بیشتر در صنعت از آن استفاده می شود. البته باید این را بدانید که استفاده و به کارگیری این نوع رنگ هم به همین سادگی نیست. شما باید ابزار و تجهیزات به خصوصی داشته باشید تا بتوانید از تولید کننده رنگهای صنعتی استفاده کنید. از رنگهای پودری الکترواستاتیک در صنایع مختلفی استفاده می شود؛ مثل رنگ کردن یخچال یا حتی ماشین لباسشویی و لوازم خانگی…

حال اگر با توجه به کسب و کارتان نیاز به یک تولید کننده رنگ پودری با سابقه دارید که بهترین قیمت رنگ پودری را به شما بدهد، رنگ زرین فام بهترین انتخاب است. رنگ پودری زرین فام یکی از باکیفیت ترین ها و بهترین تولید کننده رنگ پودری است که از لحاظ کیفیت و قیمت درحال رقابت با سایر همکاران است و می تواند پایین ترین قیمت رنگ پودری را برای شما تضمین کند.

☸️رنگ پودری با کیفیت و با دوام بالا

☸️راه اندازی خط رنگ با نظارت مستقیم مهندسین فنی

☸️خدمات پس از فروش در اسرع وقت

کیفیت، سرعت در اجرا و صرفه ی اقتصادی افتخار ماست.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *