فروش رنگ پودری الکترواستاتیک قرمز در تبریز

فروش رنگ الکترواستاتیک

بدون شک تبریز یکی شهرهای بزرگ صنعتی ایران می باشد که ما در تلاشیم بهترین رنگ پودری الکترواستاتیک را چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی برای سهولت شما عزیزان با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت در اختیارتان بگذاریم. زرین فام این تضمین را به شما می دهد که از خریدتان هرگز پشیمان نشوید.

رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ الکترواستاتیک یا همان رنگ کوره ای پوششی است که به صورت پودر تولید می گردد، و پس از پاشش توسط دستگاه پاشش رنگ پودری، که زرین فام همچنین دارای بهترین دستگاه های پاشش رنگ پودری است، طی زمان و دمای تعیین شده تحت حرارت ذوب و بعد از سرد شدن عایق بسیار مقاومی می شود. زمان و دمای پخت رنگ ها با یک دیگر تفاوت دارند نمیتوان گفت همه ی رنگ ها در یک زمان و دمای مشخصی ذوب میشوند و عایق مقاومی ایجاد می کنند. رنگ های پودری الکترواستاتیک رنگ هایی هستند که در استفاده از ان ها به هیچ حلالی نیاز نخواهید داشت. همچنین آلودگی بسیار کمی نسبت به رنگ های مایع دارند و از طرف دیگر دوام و پایداریشان هم بسیار بالا است.

فروش رنگ پودری در تبریز

مزایای رنگ پودری الکترواستاتیک

  • کاهش انتشار VOC
  • پوشش عالی در برابر نور خورشید و خوردگی
  • کاهش بسیار هزینه های تولید
  • بهبود ایمنی کارکنان

پوشش های رنگ پودری دوستداران محیط زیست هستند و عملا الودگی ندارند. بر خلاف رنگ های مایع، رنگ های پودری به حلال نیاز ندارند. یکی از مزیت های رنگ پودری که میتوان به آن اشاره کرد این است که پودر های پراکنده شده یا استفاده نشده می توانند بازیابی شوند و مجددا مورد استفاده قرار بگیرند. بنابراین ضایعات رنگ پودری به شدت کم است و به راحتی قابل دفع می باشند. پوشش های پودری یک فرایند تمیز است. و بیشتر علت استفاده از این نوع رنگ، اجرای سخت گیری های بسیار در کنترل الودگی محیط زیست می باشد. علاوه بر ان رنگ های پودری به طور کلی هزینه های عملیاتی را هم پایین می اورند. به طور مثال رنگ پودری پراکنده شده در هوا بعد از پاشش توسط دستگاه می تواند بازیابی شود و مجدد مورد استفاده قرار بگیرد.

فروش رنگ الکترواستاتیک تبریز

موارد استفاده رنگ الکترواستاتیک

امروزه رنگ های پودری در محصول های بسیاری یافت می شود که هر روز و هر لحظه با آن ها در ارتباطیم.

از بولدوزرها و اره های چوبی گرفته تا وسایل خانگی، دستگاه قهوه، کابینت کودک، یخچال، سطل زباله و هزاران وسیله دیگر که از پوشش رنگ پودری در آنها استفاده شده است. پوشش های پودری از سخت ترین ماشین آلات و قطعات خانگی که روزانه از آنها استفاده می کنیم محافظت می کند. طی گزارشات اخیر هزینه قطعات و وسایلی که بر اثر خوردگی از بین رفتند به ۱۰ هزار دلار می رسد پس به صرفه است برای جلوگیری از این مشکلات و خسارات، از رنگ های پودری برای رنگ آمیزی قطعاتمان استفاده کنیم. پوشش های پودری همگن، منسجم و بدون نیاز به حلال ها است؛ بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این یکی از دلایلی است که پوشش رنگ پودری نسبت به رزین های مایع از مقاومت بیشتری برخوردار است.

برای رسیدن به ضخامت کافی برای مقاومت در برابر خوردگی لازم است در رنگ های مایع از دو مرحله رنگ آمیزی عبور کرد که در پوشش الکترواستاتیک ضخامت از ۴۰ تا ۷۰ میکرون می تواند در یک بار پاشش استفاده شود و این نیاز به دو بار پاشش را حذف می کند.

یک تولید کننده قطعات خودرو با سیستم رنگ مایع یک آزمایش ۹۶ ساعته در اسپری نمک را انجام داد که بعد از تبدیل به یک پوشش رنگ پودری این زمان به بیش از ۴۰۰ ساعت در همان آزمایش ارتقاء پیدا کرد.

از مزیت های رنگ های پودری هر چه بگوییم باز حرفی برای گفتن وجود دارد. ما این توصیه را به شما عزیزان می کنیم که این مزیت ها را از دست ندهید. زرین فام برند برتر سال بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را برای شما عزیزان عرضه می کند.

علاوه بر این، این امکان را به شما داده است که با خرید بالای یک تن با نازلترین قیمت یک بلیط سفر به کیش هم به صورت هدیه دریافت کنید.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای در تبریز

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای زرین فام، با مناسب ترین قیمت عرضه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *