قیمت انواع رنگ اپوکسی

قیمت رنگ اپوکسی

لازم است قبل از خرید رنگ های اپوکسی چند نکته درباره  این رنگها به صورت عمده بدانید: ابتدا، از کیفیت رنگ  پودری اطمینان پیدا کنید. دوما، از ماندگاری و دوام رنگ های پودری اطمینان پیدا کنید. سوما، از قیمت مناسب و کم هزینه تر از رنگهای صنعتی اطمینان پیدا کنید.

رنگ اپوکسی چیست

پوشش های اپوکسی دارای چسبندگی خوبی روی طیف وسیعی از سطوح بوده است. رنگ اپوکسی از دو عنصر رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید تشکیل شده است. رنگ اپوکسی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت، اصطحکاک و عوامل جوی و شیمیایی دارد جایگزین مناسبی برای پوشش های محافظتی می باشد. رنگ اپوکسی پس از خشک شدن کامل، قابل شستشو بوده و به علت داشتن خاصیت انعطاف پذیری در مقابل تغییر شکل های سطحی سازه، مقاومت می کند و همین طور بسیار ضربه پذیر است. در رنگ های کولتار اپوکسی افزایش مقداری کولتار به رنگ اپوکسی مقاومت آن در مقابل آب و زنگ زدگی افزایش می یابد. و آستر زینک ریچ اپوکسی نیز با ایجاد حفاظت کاتدی روی سطح فولاد و آهن از زنگ زدگی آنها جلوگیری و سطح در مقابل عوامل خورنده برای مدت و طولانی محافظت می نماید. رنگهای اپوکسی در موارد مقابل کاربرد زیادی دارد: رنگ ها و پوشش ها, قالب های صنعتی و کامپوزیت ها, سامانه های الکتریکی و الکترونیک مصارف خانگی و دریایی، هوافضا, زیست شناسی استفاده کرد و همچنین از رنگ اپوکسی می توان بر روی سطح های فلزی، چوبی و سیمانی استفاده کرد، یعنی درموتورخانه ها، سطوح مجاور مواد شیمیایی متوسط، زیرزمین های مرطوب، کف پارکینگ ها و کارخانه ها و در کل هر جایی که نیاز به یک پوشش مقاوم در طولانی مدت هست می توان از رنگ اپوکسی استفاده نمود.
موادی که بر پایه اپوکسی ساخته می شوند دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند که از مهمترین آنها می توان ساخت رنگ اپوکسی و کفپوش اپوکسی را نام برد. و همچنین می توان کاربرد در ساخت موادی چون چسب ها، کامپوزیت ها همانند موادی که از فایبر گلاس یا فیبر کربن استفاده می کنند.
ساختار شیمیایی اپوکسی ها این اجازه را به ما می دهد که بسپارهای (ماده ای شامل مولکول های بزرگی می باشد که از به هم پیوستن واحدهای کوچک تکرار شونده که تکپار یا مونومر نامیده می شود، ساخته شده است) گوناگونی با خواص بسیار متفاوت تولید شود.

قیمت رنگ پودری

موارد استفاده و موارد مصرفی رنگ اپوکسی

اگر مایل هستید که مقداری درخشندگی به کف زمین بدهید به نظر ما استفاده از رنگ اپوکسی می تواند یک انتخاب خوب و به جا باشد به دلیل اینکه این رنگ ها از سخت ترین و بادوام ترین مواد رنگی موجود در بازار ساخته شده است. حتی می توانید از رنگ اپوکسی به عنوان درزگیر کف سیمانی که معمولاً در کف گاراژها یا کف زیرزمین به کار می رود، هم استفاده نمایید.

رنگهای اپوکسی بیشتر برای مصارف صنعتی طراحی و ساخته شده اند. در واقع این رنگ ها یک محصول اکریلیک لاتکس هستند که مقدار کمی اپوکسی به آنها اضافه شده و به طور معمول بیشتر برای کفپوش کردن زمین مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ اپوکسی این توانایی را دارد که از خودش یک پوشش کاملاً پایدار و محکم فراهم کند که نگهداری از آنها هم بسیار ساده و آسان است. یکی از تفاوت های بزرگی که می توان بین این رنگ ها و رنگ های معمولی بیان کرد این است که وقتی در رنگهای اپوکسی به کار می رود، رنگ این توانایی را دارد که به سطح بتن بچسبد و به نوعی آن را بادوام تر می کند. در واقع بدون اپوکسی، رنگ اکریلیک استاندارد پوسته پوسته می شود آن هم مواقعی که در مناطق پرتردد مانند مکان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. برخی دیگر از مردم هم به این دلیل از رنگ اپوکسی استفاده می کنند چون از انعطاف بیشتری به نسبت دیگر رنگ ها برخوردار است. به خصوص در مناطق پر تردد می تواند درخشش و زیبایی زیادی را به مکان مورد نظر ببخشد. همچنین رنگ اپوکسی این توانایی را دارد که کف مکان مورد نظر شما را از آسیب های جدی مانند گرما، سرما و مواد شیمیایی محافظت نماید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *