قیمت انواع رنگ کوره ای الکترواستاتیک به صورت عمده

دستگاهرنگ های پودری الکترواستاتیک،پوششی مناسب و صنعتی است که به صورت پاشش روی سطوح فلزی، داخل کوره رفته و با حرارت بسیار بالا تا دمای ۲۵۰ درجه سانتیگراد پخته می شود که انواع آن به صورت عمده و جزئی در شرکت زرین فام موجود میباشد.

خرید و فروش انواع رنگ های الکترواستاتیک به صورت عمده

همانطور که در قسمت های دیگر هم اشاره شد رنگ های الکترواستاتیک که جهت پوشش دهی سطوح فلزی مانند،لوازم خانگی،در صنایع اتومبیل سازی،صنایع فلزی استفاده میشود و رنگ های کوره ای یا اپوکسی برای درب های اکاردئونی،نرده های دیواری،حفاظ های پنجره ها و حفاظ درب از جمله فرفوژه ها استفاده میشود، بسیار مقاوم هستند.

اگر شما کار خدماتی دارید یا گروه تولیدی حرفه ای هستید وبا مزایای این جنس رنگ ها کاملا آشنا شدید می توانید برای خرید آنها به صورت عمده با کارشناسان ما در ارتباط باشد سعی ما بر این است با صرف کمترین وقت،مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت،به ارتقای تولیدات کشور عزیزمان کمک کنیم و در گام بعدی مشکل شما را از حیث رنگ مرتفع سازیم.

رنگ های الکترو استاتیک رنگ های کوره ای چیست و انواع رنگ کوره ای

رنگ های کوره ای دو نوع هستند: رنگهای کوره ای مایع و رنگ های کوره ای پودری یا جامد

رنگ های مایع:به صورت کمپرس وارد پیستوله شده بر روی سطوح فلزی مورد نظر پاشیده می شود و در پایان با حرارت کوره ای پخته می شود.هر رنگی نسبت به کیفیت آن در زمان و دمای متفاوتی پخته می شود.

رنگ های پودری یا جامد:به صورت پاشش انجام میگیرد و در مرحله  بعدی یعنی مرحله ی پخت در زمان مشخص و دمای خاصی به کوره می رود تا کاملا مقاوم گردد و انسجام خود را حفظ کند.رنگ های کوره ای پودری بهترین گزینه ی استفاده برای صنایع فلزات به شمار می رود.

رنگ های مایعتفاوت رنگ های کوره ای و رنگ کارواش یا خودرویی

رنگ های کوره ای باید روی سطوح فلزی مثل:آهن آلات،قفسه های فلزی،لوازم خانگی که دارای آستر مناسب رنگ های کوره ای است، استفاده شود.در صورتی که اگر این نوع رنگ پودری روی سطوح خودرویی اعمال شود با چند بار رفتن به کارواش از حالت اولیه خود خارج می شود و شکل اصلی خود را دست می دهد.بنابراین میتوان به تفاوت عمده رنگهای کورهای با رنگهای خودرویی پی برد که دوام و قدرت چسبندگی بیشتری نسبت به رنگ های خودرویی دارند.

انواع دستگاه رنگ کوره ای به صورت عمده

دستگاه رنگ کوره ای باید به درخواست مشتری و فضای مناسب تولیدی طراحی شود و با هدف خشک کردن قطعات پس از شستشو ورنگ کاری و پخت با کیفیت رنگ آماده سازی شود.دستگاه های رنگ های کوره ای در ابعاد و اشکال متناسب نسبت به حجم واندازه تیراژ روزانه محصولات تولیدی شما ساخته می شود.

دستگاهانواع دستگاه های رنگ های پودری کوره ای

  1. دستگاه رنگ کوره ای پودری به صورت باکسی
  2. دستگاه رنگ کوره ای پودری به صورت تونلی
  3. دستگاه رنگ کوره ای پودری به رنگ یو Uشکلی

رنگ های کوره ایخرید و فروش دستگاه رنگ پودری کوره ای در شرکت زرین فام اصفهان

شرکت زرین فام اصفهان آماده پذیرش سفارشات شما مشتریان محترم در سراسر ایران، جهت سفارش انواع دستگاه های پاشش رنگ کوره ای با بهترین و مناسب ترین کیفیت و با قیمت های بسیار مناسب در خدمت رسانی به شما می باشد.فقط کافی است با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید و از کیفیت و تناسب دستگاه قبل از خرید خود مطلع شوید حتی اگر در شهرستانهای دیگر هستید میتوانید با ارتباط  به صورت مجازی و آنلاین از کارشناسان ما بخواهید تا با ارسال عکس و فیلم از دستگاه های گوناگون شما را برای خرید مطلع سازند.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک

قیمت بهترین دستگاه پاشش رنگ پودری

شرکت زرین فام؛ فروش دستگاه پاشش رنگ پودری با بهترین قیمت و کیفیت، تعمیرات تخصصی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *