قیمت انواع رنگ پودری در اصفهان

اگر به دنبال رنگ پودری با کیفیت و با براقیت عالی و پوشش دهی بالا در اصفهان هستید همچنین قیمت بسیار برایتان مهم است می توانید با کارشناسان ما در این رابطه در تماس باشید. زرین فام بهترین رنگ پودری را با مطمئن ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت رنگ پودری

عوامل بسیار زیادی در قیمت رنگ پودری تاثیرگذار است. جهت بررسی قیمت رنگ پودری عوامل زیادی را می بایست مدنظر قرار داد که در انتخاب رنگ پودری از لحاظ قیمت بتواند به ما کمک نماید. قیمت رنگ پودری بر اساس هر واحد کیلوگرم تنها به صورت یک عدد بوده و در مقایسه با سایر قیمت ها به تنهایی قابل بررسی نمی باشد. ومواردی که می بایست در قیمت رنگ پودری مدنظر قرار داد به شرح ذیل می باشد:

  1. نوع رزین استفاده شده در رنگ پودری

در مقایسه قیمت رنگ پودری، نوع رزین استفاده شده در رنگها می بایستی یکسان بوده تا کیفیت یکسانی را حداقل در بیس مواد داشته باشند.

  1. براقیت رنگ پودری

مورد دیگری که در قیمت رنگ پودری تاثیرگذار است براقیت رنگها است. رنگهای پودری از براقیت سوپر مات تا فوق براق قابل تولید بوده و هر کدام از براقیت ها نیز نسبت به دیگری دارای تفاوت قیمتی است.

  1. کیفیت رنگ پودری

به طور حتم کیفیت رنگ چه از لحاظ خصوصیات فیزیکی و شیمیایی چه از لحاظ خصوصیات ظاهری و چه از لحاظ خصوصیات اجرایی، در قیمت رنگ تاثیرگذار بوده و تمامی این موارد نیز می بایستی در مقایسه قیمت رنگ پودری مدنظر قرار داده شود.

به طور مثال رنگ پودری قابل استفاده در پوشش لوله با نام Fusion Bonded Epoxy – FBE دارای مقاومت مکانیکی و شیمیایی بسیار بالایی بوده و به صورت تک لایه قادر به پاشش تا ضخامت های بالای ۴۰۰ میکرون را داراست. این پوشش جهت لوله های مدفون در خاک و یا دریا قابل استفاده می باشد و قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات خواهد داشت. همچنین برخی محصولات دکوراتیو با استفاده از مواد اولیه خاص فرموله می گردند تا ظاهری خاص داشته باشند که باعث افزایش قیمت رنگ پودری خواهد شد.

فروش رنگ پودری

مزایای رنگ پودری

رنگ‌های پودری تفاوت‌های زیادی با رنگ‌های مایع دارند. همین امر سبب شده است در برخی موارد رنگ‌های مایع استفاده شود و در برخی موارد انتخابی جز رنگ‌های پودری نداشته باشیم. در این بخش به مزایا رنگ‌های پودری می‌پردازیم.

  • بدون اثار مخرب زیست‌محیطی

رنگ‌های پودری کاملا جامد هستند و هیچ حلالی ندارند، همین موضوع باعث شده این نوع رنگ‌ها در دسته‌ی رنگ‌های دوست با محیط زیست قرار گیرند. این نوع رنگ‌ها هم در مرحله‌ی تولید ایمن هستند و خطری برای سلامت کارکنان ایجاد نمی‌کنند و هم در مرحله‌ی اجرای رنگ‌‌آمیزی بی‌خطر هستند. بدیهی است که خطر آتش‌سوزی نیز در این نوع رنگ‌ها به علت نبود حلال از بین‌ می‌رود.

  • ایجاد تنوع در ظاهر

در قسمت قبل انواع رنگ‌های پودری را معرفی کردیم، در واقع یکی از مزایای رنگ‌های پودری همین تنوع بالایی است که می‌تواند انواع سلیقه‌ها را پوشش دهد. رنگ‌های مایع در مقایسه بسیار محدودتر هستند.

  • تجدیدپذیر

تجهیزاتی که در رنگ‌آمیزی رنگ‌های پودری مورد استفاده قرار می‌گیرند به گونه‌ای هستند که آن قسمت از رنگ‌های پودری که به سطح نچسبیده‌اند قابلیت برگشت به تجهیزات، و استفاده‌ی مجدد را دارند. این ویژگی رنگ‌های پودری نیز اثبات دیگر بر این موضوع است که رنگ‌های پودری هیچ مشکلی برای محیط زیست ایجاد نمی‌کنند.

  • مقاومت بالا

ایجاد یک لایه رنگ با مقاومت بسیار بالاتر نسبت به رنگ‌های مایع، از دیگر مواردی است که افراد بسیاری را به سمت این نوع رنگ‌ها می‌کشاند. البته با توجه به سطحی که قرار است رنگ‌آمیزی شود.

  • ایجاد ضخامت بالا بدون اثر شره‌ی رنگ

از آنجایی که رنگ‌های پودری جامد هستند، هیچ نگرانی بابت شره شدن رنگ در هنگام رنگ‌آمیزی با ضخامت بالا وجود ندارد، یکی از مشکلات رنگ‌های مایع به جا گذاشتن اثر رد به صورت شره بر روی سطح است. به خصوص زمانی که بخواهیم سطح رنگ ضخامت بیشتری داشته باشد. در رنگ‌آمیزی درب و پنجره‌های فلزی توسط رنگ‌های مایع یکی از عمده مشکلات همین شره شدن رنگ است که با استفاده از رنگ‌های پودری این مشکل مرتفع می‌شود.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

رنگ پودری قرمز

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده نیازمند دقت است. که اگر دقت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *