قیمت انواع رنگ پودری پلی استر در اصفهان

قیمت رنگ پودری

اگر در اصفهان یا بقیه شهرهای ایران با رنگ های پودری سر و کار دارید و به دنبال با کیفیت ترین رنگ پودری با قیمتی بسیار مطمئن می گردید زرین فام بهترین گزینه می تواند باشد. با خیال راحت و با ضمانت در کمترین زمان، رنگ مورد نیازتان را در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های رنگ های پلی استر

پوششهاي پودري پلي استر بسيار شبيه به گروه اپوكسي- پلي استر مي باشند با اين تفاوت كه داراي مقاومت بسيار خوبي در مقابل نور خورشيد بوده و براي محصولاتي كه در محيط بيرون و فضاي باز هستند مناسب ميباشند  هر چند براي محصولات فضاي داخل نيز قابليت مصرف دارند ) مقاومت در برابر مواد شيميايي: رنگهاي پلي استر در مقابل طيف وسيعي از حلالها و مواد شيميايي مقاوم ميباشند و مقاومت در برابر مواد شيميايي متناسب با شرايط  ستفاده محصول نهايي است و مي بايست پيش از استفاده در نظر گرفته شود.
كاربرد و موارد مصرف:
پروفيلهاي آلومينيومي- درب و پنجره هاي فلزي- مبلمان شهري و فضاي آزاد- لوازم روشنايي در فضاي آزاد- سازه هاي ساختماني- تابلوها و علائم ترافيكي- لوازم خانگي و قطعات خودرويي كه درحين استفاده در معرض  ور خورشيد مي باشند. (مانند كولر و تيغه برف پاك كن ماشين)
پوشش های پلی استری (TGIC) نسبت به پوشش های پلی استر استاندارد مقاومت بیشتری در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و رطوبت دارند. این نوع پوشش ها را میتوان برای مصارف داخلی و خارجی استفاده کرد. تفاوت قیمت این نوع پوشش ها با پوشش های پلی استری استاندارد بسیار کم است با این حال یک لایه ی محافظ خارجی بیشتر ایجاد میکنند. ساختار پوشش های پلی استری (TGIC) برای مصارف خارجی دوام بیشتری دارند و نیز مقاومت شیمیایی، مقاومت ضربه، انعطاف و مقاومت در برابر خراشیدگی آنها بیشتر است به گونه ای که میتوان از فرمولاسیون آنها در طیف گسترده ای از رنگها و براقیت ها برای مصارف داخلی و خارجی استفاده کرد و دارای استاندارد AAMA 2604 هستند. این رنگها مانند رنگهای GMA اکرلیک صاف و شفاف نیستند و موارد استفاده ی این نوع رنگها بسیار گسترده است برای مثال در: درب و پنجره، ویترین فروشگاهها، وسایل داخلی و خارجی، نرده، وسایل زمین بازی، صندلی ورزشگاه ها، صنایع روشنایی، قطعات اتوموبیل، تجهیزات کشاورزی و باغداری و غیره استفاده میشوند.
قیمت رنگ پودری

مزایای رنگ پودری الکترواستاتیک

پوشش رنگ پودری دوستدار محیط زیست می باشد و عملا بدون آلودگی است؛ بر خلاف رنگ مایع در پوشش پودری از هیچ حلالی استفاده نمی شود، بنابراین تنها مقدار ناچیزی VOC در هوا آزاد می شود و علاوه بر این پودر استفاده نشده و پراکنده شده می تواند بازیابی شود و مجدد مورد استفاده قرار گیرد؛ بنابراین ضایعات رنگ پودری در کمترین حد ممکن است و می تواند به راحتی و با خیال راحت دفع شود.

پوشش پودری یک فرایند تمیز است؛ در واقع یکی از عناصر اصلی در گسترش استفاده از رنگ پودری اجرای قوانین سخت گیرانه در کنترل آلودگی هوا در طول ۳۰ سال گذشته بوده است. علاوه بر این استفاده از رنگ پودری به طور کلی هزینه های عملیاتی را پایین می آورد. به عنوان مثال رنگ پودری پراکنده شده در هوا بعد از پاشش توسط دستگاه می تواند بازیابی شده و مجدد مورد استفاده قرار می گیرد. پوشش رنگ پودری در حال حاضر در هزاران محصول یافت می شود که هر روز با آن تماس داریم، از بولدوزر ها و اره های چوبی گرفته تا دستگاه قهوه، کابینت کودک، یخچال، سطل زباله و هزاران وسیله دیگر که از پوشش رنگ پودری در آنها استفاده شده است؛ پوشش رنگ پودری از سخت ترین و سخت ترین ماشین آلات و قطعات خانگی که به طور روزانه استفاده می شوند محافظت می کند. نتیجه انتخاب یه محصول از مشتقات رنگ پودری این است که آن را جذاب تر، با دوام تر و با کیفیت بالا تر در دسترس قرار می دهد، طبق گزارش وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا از دست دادن سالیانه محصول بر اثر خوردگی در این کشور ده میلیارد دلار است که پوشش رنگ پودری میتواند این رقم را به شدت کاهش دهد.

پوشش های پودری همگن، منسجم و بدون نیاز به حلال ها است؛ بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این یکی از دلایلی است که پوشش رنگ پودری نسبت به رزین های مایع از مقاومت بیشتری برخوردار است.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *