قیمت خط رنگ کوره ای در اصفهان

شرکت رنگ زرین فام اصفهان با در نظر گرفتن شرایط فعلی اقتصادی کشور در نظر دارد با توجه به کیفیت رنگ های کوره ای صنعتی و خط رنگی متفاوت بتواند راه حلی مناسب و مقرون به صرفه برای مشتریان محترم با قیمت و هزینه های کمتر و متناسب با حرفه شما داشته باشد.

تعریف رنگ کوره ای

حتما میدانید رنگ کوره ای یک ابزار برای ارتقاء سطح کار می باشد، بسیاری از مردم تعریف درستی از این وسیله یعنی کوره پخت، ندارند. به‌طور مثال: تصور کنید اگر بدنه را رنگ کنید و در یک فضای بسته و حتی فضای باز در معرض حرارت بخاری و هر چیز دیگری قرار بگیرد، رنگ کوره‌ ای میشود.

حال کمی ذهنتان را بازتر کنید و یک اتاق کوره را تصور کنید،اتاقکی که توسط سازندگان خبره ساخته میشود و حتما استانداردهای حرارتی خاصی برای آن در نظر گرفته میشود رنگی که پس از پاشش بر روی سطح فلز جایی خوش میکند وارد اتاقک کوره میشود.(مسلم است که دمای کوره با توجه به نوع رنگ و استحکام جسم متفاوت است)رنگ پس از پخته شدن در کوره ،روی سطح فلز جلوه گری میکند هر چقدر تناسب با دمای کوره زیاد باشد محصول شرکت نمای بهتری از خود نشان میدهد و به دنبال آن فروش بیشتری میسر میشود.

دمای مورد نیاز برای رنگ کوره ای

دما در کوره حدود ۱۰۰ تا ۲۵۰ درجه سانتیگراد است و این دما به ‌طور دقیق در هر بخشی از اتاق کوره وجود دارد ،زیرا پیوسته با سنسورها کنترل می‌شود و دمای اتاق نوسان پیدا نمی‌کند.ثابت ماندن دما به مولکول‌های رنگ و کلر اجازه می‌دهد ضمن کاهش فاصله مولکولی بین خودشان که موجب استحکام رنگ می‌شود، شکل منظم‌تر و یکدست‌تری پیدا کنند. در این فرصت متخصص رنگ از اتاق کوره خارج شده است ولی دمای اتاق هنوز در همان درجه ثابت می‌ماند. بعد از چند دقیقه رنگ به اوج پختگی میرسد و قطعه مورد نظر آماده است.

تولید دستگاه رنگ کوره ای

دستگاه رنگ کوره ای که بنا به درخواست مشتری با دو هدف اصلی و مورد استفاده قرار می گیرد:

١-خشک کردن قطعات پس از شستشوی رنگ

٢-پخت رنگ کوره ای

هنگامی که قطعه خشک شد پس از پاشش رنگ پودری ، به منظور پخت رنگ وارد کوره ای می شوند.از آنجایی که انواع متفاوت رنگ پودری دمای خاصی برای سیال شدن دارد لازم است که میزان دمای دستگاه رنگ کوره ای به طور پیوسته کنترل شود.در دمای معینی است که پودرها از یک طرف به سطح قطعه و از طرف دیگر به ذرات مجاور خود می چسبند.گرمایی که از طریق دستگاه رنگ کوره ای  به سطح داده می شود باید یکنواخت باشد تا بتوان به سطح یکنواختی دست یافت،در نتیجه برای رسیدن به محصول ایده آل باید گردش هوای گرم دستگاه رنگ کوره ای به طور پیوسته تحت کنترل باشد.دستگاه رنگ های پودری در ابعاد و اشکال مختلف نسبت به حجم و تیراژ قطعه ساخته می شود.

دستگاه کورهانواع دستگاه کوره رنگ پودری

  • دستگاه رنگ کوره ای به صورت باکسی شکل
  • دستگاه رنگ پودری به صورت یو u شکل
  • دستگاه رنگ پودری به صورت تونلی شکل
کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک

قیمت بهترین دستگاه پاشش رنگ پودری

شرکت زرین فام؛ فروش دستگاه پاشش رنگ پودری با بهترین قیمت و کیفیت، تعمیرات تخصصی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *