قیمت رنگ صنعتی پودری

قیمت رنگ صنعتی

اگر دنبال رنگ های پودری با کیفیت بسیار بالا و قیمت مطمئن هستید با اطمینان می توانید بهترین ها را از زرین فام چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری خرید کنید. کیفیت اتفاقی نیست.

بافت و ظاهر رنگ

برخی موارد، ظاهر نهایی رنگ اعمال شده به اندازه نحوه اجرای آن اهمیت دارد. گاهی ممکن است ظاهر و بافت رنگ طوری باشد که با رنگ پودری و رنگ مایع به طور یکسان حاصل می‌شود. اما در مواردی هم ظاهر پوشش نهایی به گونه‌ای است که با یکی از این دو نوع پوشش راحت تر به دست می‌آید.

بافت‌های خاصی که روی برخی وسایل می‌بینید با رنگ‌های پودری و بسیار راحت ایجاد می‌شوند. برای ایجاد سطوح بافت‌دار لایه‌ای نازک‌ از رنگ پودری روی سطح را پوشش می‌دهد. در حالیکه برای ایجاد سطحی صاف و یکنواخت باید با لایه‌ای ضخیم‌تر سطح کار را پوشش داد.

از نظر فنی، ایجاد سطحی براق با میزان درخشش بالا با رنگ پودری امکان پذیر است، اما با رنگ مایع بسیار راحت‌تر است.

قیمت رنگ پودری

ایمنی و سلامت رنگ

در مقایسه رنگ پودری با رنگ مایع باید به مسئله ایمنی و تاثیر هر یک بر روی سلامتی انسان و نیز محیط زیست توجه خاصی داشت. رنگ پودری علاوه بر دوام بیشتر، هم در زمان اجرا و هم در انبار، ایمن‌تر از رنگ مایع است. رنگ‌های مایع به چند دلیل مضر و خطرناک هستند. اول اینکه قابل اشتعال هستند. انبار کردن نادرست آن‌ها می‌تواند به سادگی باعث حریق شود. همچنین برای سلامت نقاشان و اجراکنندگانی که با رنگ مایع سروکار دارند مضر است. رنگ‌های مایع (به جز رنگ‌های اکریلیک) ترکیبات آلی فرار (VOCs) ساطع می‌کنند. قرار گرفتن در معرض ترکیبات آلی فرار برای طولانی مدت، به خصوص در محیط‌های بسته، باعث بروز ناراحتی‌های تنفسی و مشکلات عدیده بهداشتی می‌شود. ترکیبات آلی فرار منبع اصلی آلودگی‌های صنعتی نیز هستند. از آنجایی که رنگ‌های پودری مایعی برای تبخیر شدن ندارند، ترکیبات آلی فرار نیز ساطع نمی‌کنند و کاملا از خطرات ایمنی و سلامت رنگ‌های مایع به دور هستند.

قیمت رنگ صنعتی

بررسی مزایای استفاده از رنگ کوره ای

یکی از مزیت های اساسی رنگ های کوره ای ، کیفیت بالای این نوع رنگ آمیزی می باشد . همان طور که می دانید کیفیت در صنعت خودروسازی بسیار اهمیت دارد ، از این رو کارخانه های خودرو سازی برای رنگ آمیزی بدنه اتومبیل و سایر قطعات وابسته گزینه ایی بهتر و با کیفیت تر از رنگ کوره ای نیافته اند . اگر می خواهید با عملکرد این نوع رنگ ها آشنا شوید بگذارید با یک مثال ساده موضوع را برایتان شرح دهیم .

حتماً تا به حال شاهد آن بوده اید که لباس های پشمی یا سطوح پلاستیک قادرند پُرزها یا موها را به خود جذب کنند ؛ این دقیقاً به خاطر وجود ذرات باردار بر روی سطح پلاستیکی یا پشمی است که می تواند ذرات دیگر را جذب کند. این پدیده درست همان چیزی است که در روش رنگ آمیزی با رنگ های الکترواستاتیک رخ می دهد. به این ترتیب، اساس روش رنگ آمیزی الکترواستاتیکی را می توان اِعمال یک پوشش مناسب رنگ بر روی سطوح فلزی دانست که ناشی از قانون جذب میان ذرات باردار مثبت و منفی است.

از دیگر مزایای این رنگ ها، دوام بالا و عمر طولانی محصول است. این رنگ ها دوستدار محیط زیست بوده و آسیب زیادی در حین کار به کارگران وارد نمی شود. شاید تعجب کنید اما این محصول با وجود تمام ویژگی‌های خوبی که در خود جای داده، هزینه کم‌ و قیمت مناسب تری را برای مصرف کننده خواهد داشت. زیرا ۹۸% رنگ اسپری شده که در اتاقک رنگ‎ آمیزی پخش شده را می‌توان جمع آوری و استفاده کرد. تنوع بالای رنگ این محصولات، از دیگر مزایای این محصول می باشد.

نتیجه رنگ آمیزی با رنگ کوره ای، ظرافت بالا، زمان کوتاه برای خشک شدن و ایجاد یک سطح صاف و بی عیب و نقص خواهد بود. از نقطه نظر نظافت ، این رنگ ها بهترین انتخاب برای اکسسوری های فلزی و انواع میز و استندهای چوبی است. با یک دستمال مرطوب به راحتی گرد و غبار از روی سطوح فلزی برداشته می شود. نظافت راحت و سریع یکی از مزایایی که است که برای محیط های اداری و حتی رستورانی بسیار حائز اهمیت است.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *