قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک

قیمت رنگ پودری

عوامل مختلفی از جمله میزان پوشش دهی رنگ پودری، براقیت، مقاومت رنگ پودری در برابر شرایط اب و هوایی بر روی قیمت رنگ تاثیر می گذارند. شما می توانید با کیفیت ترین رنگ پودری را با مطمئن ترین قیمت از زرین فام تهیه کنید.

تفاوت های انواع رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ های پودری از نوع الکترواستاتیک، مانند هر کالا و جنس دیگری با هم تفاوت هایی دارند که یکی از بارزترین آن ها، الوان گوناگون شان می باشند. شما در هر رنگی که خواسته باشید، قادر خواهید بود که این محصول را پیدا کنید. تنوع در این کالا بسیار زیاد است و به راحتی هم از مراکز خرید و فروش رنگ، قابل دسترس هستند.

از جمله تفاوت های دیگر آن می توان به نوع استفاده اشاره کرد. همچنین کیفیت و انعطاف پذیری از دیگر نکاتی هستند که می شود فرق هایی در میان برندهای مختلف سازنده مشاهده کرد. پس برای تهیه نوع مرغوب این محصول، بهتر است که به بهترین و معتبرترین فروشندگان مراجعه نمود تا کالایی خوب و با کاربری بالا خریداری کرد.

در کنار این مسائل، با مراجعه به عرضه کنندگان این محصول می شود جدیدترین کاتالوگ رنگ پودری را هم مشاهده کرد. با نظری گذرا به این کاتالوگ و همچنین مشورت کردن با ارائه دهنده، به خوبی می توان از تفاوت هایی که این گونه از کالا را دارد، آگاه گردید و سعی کرد تا نوع خوب و با کیفیت آن را خرید.

قیمت رنگ پودری

مزایای رنگ پودری

از مهم‌ترین مزایای رنگ پودری می توان به آماده بودن برای مصرف و راحتی استفاده از آن در صنایع اشاره کرد. رنگ پودری نیازی به حلال‌ها در هنگام آماده‌سازی و رنگ زدن ندارد و ضایعات کمتری را از خود به جای می‌گذارد. همین مسئله می‌تواند فرایند رنگ زدن را سرعت ببخشد. رنگ پودری به گونه ای است که در صورت بروز هر گونه اشتباه در هنگام رنگ‌آمیزی به راحتی می توان آن را تصحیح کرد، این مسائل به کار رنگ زدن سرعت می‌بخشد و به کیفیت و دقت آن می‌افزاید.

رنگ پودری به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده است تا پخش شدن ضایعات و اضافات آن در محیط کمتر باشد، همچنین ترکیبات این رنگ به گونه‌ای است که نیازی به حلال ندارد پس از بخارات ناشی از استفاده از حلال هم خبری نخواهد بود. به همین دلیل برای استفاده از رنگ پودری در کارگاه می‌توانید از تهویه ضعیف‌تری نسبت به رنگ مایع استفاده کنید. این عامل نه تنها هزینه شما را به خاطر تهویه و مصرف برق و انرژی پایین می‌آورد بلکه به سلامت افراد و حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند.

از دیگر فوایدی که استفاده از رنگ های پودری نسبت به دیگر رنگ ها دارد این است که، خطر کمتری برای سلامتی افراد ایجاد میکند. این رنگ‌ها به علت عدم وجود حلال، مواد آتش‌گیر و مسمومیت‌زا می‌توانند سلامت و امنیت افراد را بیشتر تأمین کنند.

دوام و ثبات رنگ پودری از دیگر ویژگی‌های خوب آن است. این رنگ با اینکه تک لایه است اما لایه‌ای یکنواخت، یا کیفیت و مقاوم را ایجاد می‌کند و به همین دلیل برگشت کالا به دلیل مشکلات ناشی از رنگ شدن بسیار پایین است.

رنگ های پودری عمر طولانی‌تر و دوامی بیشتر در مقایسه بارنگ‌های مایع دارند. از دیگر مزیت رنگ های پودری نبست به رنگ های مایع می‌توان به مقاومت بالاتر در برابر تغییرات شرایط فیزیکی و شیمیایی، کیفیت بسیار بالاتر، قابلیت پرس شدن بعد از انجام رنگ‌کاری و مقاومت فیزیکی بالا اشاره کرد.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *