قیمت رنگ کوره ای فلزات

قیمت رنگ پودری

هنگام خرید رنگ پودری به میزان پوشش دهی رنگ، عدم کلوخه شدن، و کیفیت رنگ های پودری توجه کنید و بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را با قیمتی مطمئن از زرین فام خریداری کنید.

فروش اینترنتی رنگ کوره ای

رنگ کوره ای در هنگام کار نیز سلامت کارگران را نیز تهدید نمی کند و بهترین گزینه برای صنایع فلزی می باشد که با اصول کاربردی رنگ آمیزی می گردد که این محصول مرغوب را می توانید از سایت زرین فام به صورت اینترنتی به صورت عمده و جزئی تهیه و خریداری نمائید. موثر ترین رنگ آمیزی سطوح فلزی نیز با رنگ کوره ای انجام می شود که دارای مزایا و مزیت های مهمی می باشد که با راندمان بسیار بالا از طریق سایت و فروش اینترنتی نیز برای هم وطنان گرامی عرضه و به فروش می رسد. از رنگ کوره ای برای رنگ آمیزی بدنه خودرو و لوازم خانگی نیز استفاده می گردد و شما می توانید با کم ترین هزینه و زمان از طریق سایت ما این کالا را تهیه نمائید.

حتی سازندگان مبلمان و لوازم اداری فلزی نیز از رنگ کوره ای  استفاده می نمایند.

قیمت رنگ پودریویژگی ها و ساختار رنگ پودری

فرآیند پوشش دهی سطوح فلزات با رنگ های پودری روش جدیدی به شمار نمی‌آید. پوشش های پودری دارای خواص منحصر به فردی هستند که آنها را از سایر پوشش ها متمایز می سازد از جمله اینکه به طور کامل می‌توانند لایه های نازکی از رنگ را روی قطعات تشکیل دهند و یکی از دلایلی که پوشش های پودری بعد از ۴۰ سال سختی که پشت‌سر گذاشته در طول این مدت از نظر صنعتی رشد زیادی پیدا کرده است .توسعه و پیشرفت همزمان سه حوزه شیمی پوششها ، فناورانه و روش های ساخت می باشد .ساخت اولین پوشش های پودری در اواسط دهه ۱۹۵۰ در آمریکا بر می گردد .در این رنگ ها که از اختلاط خشک و ساده رزین اپوکسی استفاده شده بود ، رنگدانه های آسیاب شده و عامل پخت جامد در یک بالمین تهیه می شد .به دلیل اندازه ریز ذرات و اختلاط طبیعی اجزای مخلوط شده در بستر سیال به سختی سیالیت موثر به دست می آید و به همین دلیل این امر به نتایج غیر یکنواختی منجر شد. نخستین بار از این روش برای پوشش دهی موتورهای الکتریکی جهت عایق ساختمان ها و پوشش دهی لوله ها جهت حفاظت آنها در برابر خوردگی استفاده شد . با پیشرفت این فرآیند بیشتر روش های اعمال پوشش های پودری به صورت غوطه ور کردن قطعه گرم شده داخل بستری از پودر سیال شده انجام می شد . در اوایل دهه ۱۹۶۰ تجهیزات اسپری الکترواستاتیک تولید شدند که روی زیر سازه های سرد ، اعمال پوشش های پودری را ممکن می ساختند ، که نتیجه آن صرفه جویی در مواد اولیه و پوشش های نازک تر و یکنواخت تر بود . پوشش های پودری ، شامل افزودنی های پخش شده در یک بایندر تشکیل دهنده ی فیلم و رنگدانه ها می باشند که به صورت پودر های ریز تولید می شوند . چنین پودر هایی بر روی سطح مورد نظر با یک تفنگ الکترواستاتیک پاشش می گردند.ذرات پودر پس از اینکه در تفنگ باردار شدند لایه نازک چسبناکی را روی سطح تشکیل می دهند و این ذرات پس از عبور از یک کوره بر اثر حرارت ذوب شده و پس از ایجاد چسبندگی یک پوشش سخت و غیر قابل انحلال و بادوام را ارائه می دهند . پوشش های پودری مقاومت عالی در برابر خوردگی شیمیایی ، ماندگاری بسیار عالی و همچنین مقاومت در برابر سایش و خراشیدگی بسیار مناسب را ایجاد می کنند

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *