قیمت فروش انواع رنگ های پودری و صنعتی

پودریهمانطور که در مطالب قبلی هم اشاره شد،رنگ های پودری صنعتی رنگ های هستند جامد،صنعتی،متنوع در رنگ و رال های گوناگون که امروزه فروش و کاربرد آنها بسیار زیادتر در مقایسه با انواع رنگ های مایع سنتی می باشد.رنگ های پودری صنعتی با قیمتی مناسب بیشتر در مصارف تولیدی و بر روی سطح فلزات دیده می شود.

خرید و فروش انواع رنگ های پودری صنعتی

خرید انواع رنگهای پودری صنعتی در شرکت تولیدی زرین فام هم به صورت عمده هم به صورت جزئی با قیمت های مناسب و متناسب با حرفه و شغل( تولیدی یا خدماتی) شما هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین همراه کارشناسان مجرب ما امکا پذیر و میسر می باشد.رال های متفاوت و تنوع بسیار بالا در رنگ های بسیار زیبا باعث شده که شما مشتریان عزیز در انتخاب های خود دچار شک و شبه ای نشده،با دقت و وسواس بیشتری همراه با مشاوره ای که از طرف کارشناسان ما میگیرید،بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

زرین فامانواع رنگ های پودری  و صنعتی با تنوع و با کیفیت

رنگ های چکشی:

یکی از انواع رنگ های پودری صنعتی رنگ های چکشی است که با پوششی مناسب و منحصر به فرد با تنوع خیلی بالا مورد توجه صنایعی همچون صنعت آلومینوم و لوازم خانگی صورت گرفته است.برای دوام بیشتر این نوع رنگ بعد از پخت بر روی آنها پوشش محافظتی ورنی فام یا همان رنگ صورت میگیرد و شوک حرارتی در زمان آغاز فرایند پخت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.رنگهای چکشی پوششی زرین فام به دلیل قابلیت استفاده از بازیافت رنگها به دفعات زیاد بدون ایجاد عارضه در کیفیت و ظاهر سطوح اعمال شده و سبب کاهش ضایعات رنگ می شود و در نتیجه هزینه های رنگ آمیزی مصرف کنندگان را کاهش می دهد.

رنگ های چرمی:

رنگ های چرمی پوششی زرین فام با کیفیت ممتاز سطوحی زیبا را بر روی قطعات به وجود می آورد.پوشش دهی های چرمی در طیف رنگ های عالی و مناسب روی سطوح ایجاد میکند و مقاومت نسبتا خوبی از خود نشان می دهد.در صنایعی همچون صنایع مبلمان،تجهیزات برق و تابلوهای برقی و صنعت ساختمان بیشترین کاربرد را دارد.

رنگ های ساده یا صاف:

رنگ های ساده و صاف از پر مصرف ترین و اصلی ترین و پرفروش ترین گروه رنگهای پودری الکترواستاتیک می باشند ای گروه از رنگ ها اغلب در صنایع و محصولات از جمله لوازم خانگی،پروفیل آلومینیوم و قطعات خودرو صنایع سرمایشی و گرمایشی استفاده می شود.

پوشش های پودری مانند

رنگ های پودری و صنعتی تنوع زیادی در نوع رزین دارند که می توان محصولات با خواص وسیعی را برای کاربردهای متفاوت بدست آورد که می توان به محصولات ذیل اشاره نمود:

  1. پلی استر ( TGIC )
  2. پلی استر – اپوکسی ( هیبرید )
  3. پلی اورتان
  4. اپوکسی خالص

مزایای رنگ های پودری

  1. کاهش مقدار ضایعات رنگ در موقع اجرا
  2. یکنواختی ضخامت و کیفیت پوشش
  3. کاهش شدید آلودگی محیط زیست
  4. خواص فیزیکی و مکانیکی به مراتب بهتر

دلیل مشکلات رنگ های پودری

  • آلوده بودن پودر به مواد و پودرهای دیگر یا جسم خارجی
  • حرارت دادن سریع و زیاد در زمان پخت

رفع مشکلات رنگ های پودری

  • تمیز کردن کلی و دقیق در فلزات و  سیستم پودر رسانی و سیستم های گردشی پودر قبل از اضافه کردن پودر تازه
  • شدت حرارت در منطقه ورودی را کم کنید.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *