قیمت فروش اینترنتی رنگ پودری الکترواستاتیک در شیراز

رنگ های پودری خرید و فروش رنگ های الکترواستاتیک در سراسر استان های کشور همچنین شهر بزرگ شیراز به صورت اینترنتی کاملا ساده و براحتی صورت می گیرد و شما می توانید خرید خود را به صورت آنلاین از شرکت زرین فام اصفهان سفارش دهید.در این نوع سفارش ، شرکت ما کمترین هزینه ی حمل و نقل را در کنار کیفیت و قیمت خوب رنگ برای شما فراهم میسازد.

 

فروش آنلاین رنگ های پودری الکترواستاتیک

رنگ ها و پوشش های پودری به دلیل عدم وجود حلال، آلودگی کم و دوام و پایداری  دربالا رفتن  کاربردهای رنگ های صنعت رنگ سازی امروزه بسیار چشمگیر شده است.استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیک به عنوان یک روش رنگ کاری به صورت چشم گیری افزایش یافته است که در مقایسه با رنگ های مایع وجود حلال های می باشد این حلال ها باعث آلودگی محیط زیست و همچنین باعث ضربه زدن به طبیعت میگردد،بنابراین در مقایسه با رنگ های پودری الکترواستاتیک مضرات بیشتری را به طبیعت و محیط زیست می رساند.

شما میتوانید سفارشات هر گونه رنگ پودری الکترواستاتیک  را به صورت آنلاین از شرکت زرین فام اصفهان انجام دهید.

خرید و فروش رنگ صنعتی

رنگ های پودری و خواص آنها

پوشش های پودری دارای خواص منحصر به فردی هستند  که آنها را از سایر پوشش های سطوح فلزات متمایز میکند.این مواد خشک و جامد بوده و به طور کامل میتواند لایه های نازکی از رنگ قطعات را تشکیل میدهد.رنگ های پودری شامل رزین های پلاستیکی،پیگمنتها و مواد افزودنی دیگر می باشد.

در مرحله اول،اجزاء سازننده مواد رنگ با هم مخلوط میشوند این مواد مخلوط به مقدار لازم باید ذوب شوند و حرارت کافی را ببینند و در مرحله بعدی مواد مذاب حرارت دیده به صورت ورقه های نازکی به نام اکسترود می شود و پس از خشک شدن سرد شده و به صورت ذرات پودری در می آیند در مرحله آخر، پاشش رنگ های الکترواستاتیک با تفنگ های پاشش رنگ انجام می شود.

پودریانواع رنگ های الکترواستاتیک

رنگ های الکترواستاتیک به دو صورت عمده براساس گرمای ذوب شده تقسیم می شود و بر روی سطوح فلزات جاری می شود:

الف)رنگ های  پودری ترموپلاستیک:این نوع رنگ پودری هنگامی که مواد مذاب می شوند و دوباره سرد می شوند ترکیباتی شیمایی خود را حفظ میکنند.

ب)رنگ های پودری ترموست:این رنگ ها ی پودری در دماهای بالا ذوب شده و مواد جدیدی از مذاب آن تشکیل می شود که در اثر مجاورت با گرما دوباره ذوب نمی شوند و ساختار شیمایی متفاوتی نسبت به رزین اولیه ندارند.

عکس رنگ پودریفرآیند رنگ‌آمیزی رنگ های الکترواستاتیک

در ادامه فرآیند رنگ‌آمیزی، این پودر میکرونیزه شده را درون «تفنگ پاشش» ریخته و با استفاده از جریان الکتریسیته، پودر را باردار می‌کنند. پودر باردار شده با کمک فشار هوا بر روی سطح پاشیده می‌شود. قطعه مورد نظر باید حتما به‌ وسیله گیره مخصوص به ارت متصل شود تا رنگ دارای پوشش استاندارد و یکنواخت در سطح و لبه‌ها شود.
در شیوه استفاده از تفنگ رنگی باید در نظر داشت که پودر خارج‌شده از تفنگ الکترواستاتیکی با سرعت پایین به سطح مورد نظر می‌رسد و عامل هدایت‌کننده پودر در این روش یا هوا است یا یک نازل چرخان که پودر را به سطح مورد نظرِ متصل به زمین می‌رساند. در طی انجام این فرایند باید مراقب فشار زیاد هوا بود تا در سطح قطعه تورفتگی ایجاد نکند. با در نظر گرفتن اصول فرایند رنگ آمیزی از قبل به تمیز بودن سطح فلزات مطمئن باشید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *