قیمت قطعات دستگاه پاشش رنگ و رنگپاش پودری

شرکت زرین فام دارای بهترین و با کیفیت ترین قطعات دستگاه پاشش هم به صورت داخلی و هم وارداتی است. با خیال راحت تعمیر تخصصی دستگاهایتان را به متخصص ما بسپارید.

قیمت خرید قطعات و لوازم دستگاه پاشش

قطعات یدکی و لوازم جانبی دستگاه پاشش رنگ و رنگ پاش پودری الکترواستاتیک مانند:
مغزی(نافی) انژکتور – نازل تخت – نازل گرد – گان (تفنگ) دستگاه پاشش رنگ –

مخزن گرد و چهارگوش دستگاه پاشش رنگ (۵۰ و ۶۰ لیتری)
صفحه فلودایز – انژکتور – کاسکید (های ولتاژ)
شلنگ رنگ پودری آنتی استاتیک – فیلتر پارچه ای سایکلون – مش تمام استیل الک رنگ پودری

شرکت زرین فام دارای تکنسین تعمیر انواع دستگاه های پاشش است با خیال راحت تعمیرتخصصی دستگاهایتان را به ما بسپارید.

یک بار تعمیر تخصصی بهتر از چندبار تعمیر بی ثمر است.

فروش رنگ پودری

سیستم پاشش رنگ مایع الکترواستاتیک و رنگ پودری

همانطور که رنگ های مایع با رنگ پودری تفاوت های دارد در نوع سیستم پاشش آن ها نیز تفاوتی وجود دارد.

کابین پاشش پودر الکترواستاتیک محفظه نسبتا بسته ای جهت پاشش و باردار کردن قطعه است. ذرات پودر باردار شده توسط ۵۰۰۰۰ – ۱۰۰۰۰۰ ولت جریان الکتریسیته توسط ۸ دستگاه گان الکترواستاتیک به سمت قطعه پاشیده می شود. پس از آن آرایش منظمی بر اساس قوانین مغناطیس فارادی تشکیل می شود. توجه داشته باشید که کل شبکه خط رنگ باید به نول زمین متصل باشد. و مقاومت ۱۰۰۰۰ اهم جهت استقرار بار الکترو استاتیک تامین گردیده است. جریان انتقال بار مستقر بر ذرات پودر رنگ که شامل رزین های اپوکسی و پلی استر است، موجبات ربایش بین پروتونهای انتقال یافته به سطح فلز و درگیری با الکترونهای حامل جریان الکترواستاتیک است. مابقی الکترون های مازاد و سرگردان فلز جهت برقراری تعادل و جلوگیری از ریزش پودر به شبکه نول زمین انتقال می یابد. در رنگ آمیزی با روش الکترواستاتیک با استفاده از دستگاه پاشش رنگ الکترواستاتیک بتدریج جریان هوا به پودر رنگ که درون محفه مخصوص قرار گرفته تزریق می گردد. دستگاه، پودر را با یک منبع ولتاژ قوی بار دار کرده و به داخل تفنگ اسپری هدایت می کند. در این روش که مرسوم ترین شیوه کاربرد پوشش های پودری می باشد، طراحی تفنگ های اسپری فاکتور بسیار مهمی می باشد که اثرات مستقیمی بر روی چگونگی باردار شدن ذرات، نشست آنها روی سطح و در نتیجه تشکیل فیلم دارد. مکانیسم و عملکرد تفنگ به این صورت است که ذرات پودر با فشار هوا به نوک لوله تفنگ منتقل شده و از آنجا در اثر اعمال پتانسیل باردار می شوند و با سرعت کمی به روی سطح جسم پاشیده می شوند چنانچه فشار هوای اعمال شده برای پرتاب ذرات زیاد باشد، نه تنها پودر از روی سطح جسم جهش می یابد بلکه فرو رفتگی و سائیدگیهای میکروسکوپی نیز در سطح آنها ایجاد می کند. با این روش می توان سطوح داخلی اجسام تنگ و باریک مانند داخل لوله ای به قطر یک اینچ را تنها با گذاشتن پیستوله در یک جهت رنگ آمیزی کرد عملیات پاشش رنگ در مجاورت محوظه مکنده رنگ انجام می شود تا پودر رنگ اضافی که در هوا معلغ میشود را جمع آوری کند.

فروش رنگ پودری

تقسیم ذرات پودری بعد از پاشش

  1. شامل ذرات پودری می شود که با آرایش منظم روی قطعه قرار می گیرند.
  2. دسته بعدی شامل ذراتی است که به صورت غبار در فضای کابین معلق می شوند. و توسط دو دستگاه مکنده و فیلتر قوی جذب شده و بصورت اتوماتیک فیلترها تخلیه و تمیز می گردند. رنگ ریزش شده بعد از عبور از مرحله فیلترهای لرزان به داخل محفظه جمع آوری پودر هدایت شده و جهت استفاده مجدد مورد مصرف قرار می گیرد.
  3. قسمت سوم درصدی از پودر رنگ است که بروی کف کابین نشست می نماید. این بخش توسط یک دستگاه جاروب اتوماتیک با فواصل زمانی منظم به سمت فیلترهای لرزان که از جنس ابریشم و یا پلیمرهای ضد استاتیک است هدایت شده و بعد از فیلتراسیون در مخازن مربوطه جهت استفاده مجدد جمع آوری می گردد.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری

خرید دستگاه پاشش رنگ پودری

اگر به دنبال دستگاه های پاشش با کیفیت می گردید با خیال راحت و بدون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *