قیمت کاغذ دکورال در بندرعباس

قیمت کاغذ دکورال

اگر به دنبال طرح های بسیار زیبا برای کابینت و یا سایر وسایل خود هستید و نگران هزینه های رنگ اید با خیال راحت زیباترین و به صرفه ترین کاغذ های دکورال را در طرح های بسیار متنوع از زرین فام خریداری کنید. جهت اطلاعات بیشتر و دیدن طرح ها با کارشناسان ما در تماس باشید.

رنگ دکورال چیست و چه کاربردی دارد

رنگ دکورال از یکی از روش های مرسوم و متنوع رنگ امیزی سطوحی همچون آلومینیوم یا upvc به حساب می آید. این نوع رنگ آمیزی موجب نقش بستن جلوه ای خاص از طرح چوب در سطح مورد نظر می گردد. طرح های دکورال بصورت فیلم های پلیمری بوده و دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. این نوع رنگ که به عنوان لایه اول در پوشش سطح فلزی استفاده می گردد جزء رنگ‌های پودری به حساب می آید . شیوه رنگ آمیزی دکورال به این صورت می باشد که در ابتدا با استفاده از آستر پودری مخصوص رنگ دکورال، سطح پروفیل آلومینیوم پوشیده شده که آمادگی سطح فلز جهت دکور کردن، پس از پخت رنگ داخل کوره الکترواستاتیک ایجاد می گردد. دلیل استفاده از پوشش پودری، زیرسازی مناسب برای قرارگیری فیلم بر روی آلومینیوم می باشد. رنگ پايه موجب سختی سطح محصول نهائی، حفاظت در برابر شرایط جوی همچون نور، آب و هوا، سايش، فرسايش و رطوبت مي شود.

قیمت کاغذ دکورال

مزایای استفاده از کاغذ های دکورال

  • استفاده از این نوع کاغذهای پوششی دکورال میتواند مستلزم هزینه های بسیار عالی  پائین تر و مختصر در قالب زمانبدی کمتر برای نصب و پوشش دهی سطوح فلزات شما باشد.
  • استفاده از این نوع کاغذهای دکورال به علت عدم آلودگی در محیط زیست، باعث سازگاری بیشتر با محیط زیست می باشد و علاقه مندان به حفظ محیط زیست به این نوع کاغذهای دکورال علاقه بیشتری از خود نشان دادند.
  • سهولت در چسبانیدن روی سطح فلزات هم، یکی دیگر از گزینه های انتخابی افراد برای استفاده از این نوع پوشش ها برای سطوح فلزات صنعتی خود می باشد.

از معایب استفاده از کاغذهای دکورال میتوان به مقاومت پایین تر و دوام کمتری نسبت به رنگ های الکترواستاتیک و پودری می باشد نام برد، کیفیت و مقاومت چسبندگی آنها نسبت به رنگهای پودری الکترواستاتیک خیلی نیست بنابراین اگر میخواهید از دوام و قدرت چسبندگی کمتر در مدت زمان مناسب تری نسبت به رنگهای پودری داشته باشید از این نوع کاغذهای دکورال به راحتی استفاده کنید.

قیمت کاغذ دکورال

پوشش های دکورال (طرح چوب و سنگ ) :

پوشش‌های طرح چوب، نمایی کاملا واقعی از اغلب چوب‌های گران‌بها و زیبا مانند چوب گردو، راش، بلوط، فندق و . . . را دارا می‌باشد که علاوه بر حفظ منابع طبیعی جلوه‌های بسیار زیبایی از طبیعت را برای محیط منزل، محل‌کار و و اماکن عمومی شهر به ارمغان خواهند آورد.

مراحل دکورال :

ابتدا پروفیل ها با رنگ های پودری نظیر پلی اورتان ها پوشش داده می شود. علت استفاده از پوشش های  پودری زیرسازی مناسب جهت قرارگیری فیلم بر روی پروفیل آلومینیوم است. پوشش های پودری خود دارای سه مرحله است:

مرحله اولیه شامل چربی گیری و تمیز کاری ( pretreatment)

پاشش رنگ پودری (powder spray)

پخته شدن در کوره (curing)

 

 

 

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *