مرکز تولید رنگ پودری در اصفهان

تولید رنگ پودری

فروش و تولید رنگ کوره ای پودری و صنعتی در استان اصفهان در شرکت زرین رزین فامینو صورت میگیرد که رنگ کوره ای یا رنگ صنعتی یکی از مهمترین رنگهای پودری می باشد و انواع گوناگونی دارد. کیفیت اتفاقی نیست کیفیت پلی است به سوی رضایت مشتری.

رنگ پودری یا رنگ پودری کوره ای

رنگ کوره ای با پوششی مناسب ساخته شده که روی بدنه فلزات با دستگاه های پاشش رنگ بصورت کامل اسپری می شود و همچنین زمان در کوره ماندن نیز متفاوت می باشد،برای رنگ های روشن و ممانعت از زرد شدن آن روی سطح فلزات دمای کوره را تا حدی پایین و زمان پخت آن را افزایش میدهند و برای رنگ های تیره خیلی نیاز به این تغییر دما و زمان نیست.

پوشش های پودری دارای خواص منحصر به فردی هستند  که آنها را از سایر پوشش های سطوح فلزات متمایز میکند.این مواد خشک و جامد بوده و به طور کامل میتواند لایه های نازکی از رنگ قطعات را تشکیل میدهد.رنگ های پودری شامل رزین های پلاستیکی،پیگمنتها و مواد افزودنی دیگر می باشد.

در مرحله اول،اجزاء سازننده مواد رنگ با هم مخلوط میشوند این مواد مخلوط به مقدار لازم باید ذوب شوند و حرارت کافی را ببینند و در مرحله بعدی مواد مذاب حرارت دیده به صورت ورقه های نازکی به نام اکسترود می شود و پس از خشک شدن سرد شده و به صورت ذرات پودری در می آیند در مرحله آخر، پاشش رنگ های الکترواستاتیک با تفنگ های پاشش رنگ انجام می شود.

تولید رنگ پودری

خرید به صرفه رنگ الکترواستاتیک

پیشرفت تکنولوژی همه چیز را دستخوش تغییر کرده است؛ حتی رنگ را.

چندی می شود که نوع جدیدی از رنگ وارد بازار شده است؛ رنگی که با ذهنیتی که دارید متفاوت است. شما با رنگ پودری طرف هستید؛ رنگی که بیشتر در صنعت از آن استفاده می شود. البته باید این را بدانید که استفاده و به کارگیری این نوع رنگ هم به همین سادگی نیست. شما باید ابزار و تجهیزات به خصوصی داشته باشید تا بتوانید از تولید کننده رنگهای صنعتی استفاده کنید. از رنگهای پودری الکترواستاتیک در صنایع مختلفی استفاده می شود؛ مثل رنگ کردن یخچال یا حتی ماشین لباسشویی و لوازم خانگی…

حال اگر با توجه به کسب و کارتان نیاز به یک تولید کننده رنگ پودری با سابقه دارید که بهترین قیمت رنگ پودری را به شما بدهد، رنگ زرین فام بهترین انتخاب است. رنگ پودری زرین فام یکی از باکیفیت ترین ها و بهترین تولید کننده رنگ پودری است که از لحاظ کیفیت و قیمت درحال رقابت با سایر همکاران است و می تواند پایین ترین قیمت رنگ پودری را برای شما تضمین کند.

☸️رنگ پودری با کیفیت و با دوام بالا

☸️راه اندازی خط رنگ با نظارت مستقیم مهندسین فنی

☸️خدمات پس از فروش در اسرع وقت

کیفیت، سرعت در اجرا و صرفه ی اقتصادی افتخار ماست.

تولید رنگ پودری

نگه داری رنگ پودری

نگه داری رنگ پودری مانند نگه‌داری از سایر مواد نیازمند توجه به نکات و استفاده از روش‌هایی برای حفظ کیفیت و کارایی آن است. رنگ پودری از زمان تولید و بسته‌ بندی تا مرحله حمل و نقل و در نهایت انبارداری و استفاده باید با وسایل مناسب حمل شود و در شرایط و مکان‌های مناسب از آن نگه‌داری کرد. برخی از رنگ‌های پودری ملاحظات خاص مربوط به خودشان را دارند اما برخی نکات عمومی در خصوص نگه داری رنگ پودری وجود دارد که در این مطلب به بیان این نکات پرداخته‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انبارداری، ایمنی و نگه داری رنگ پودری با سالی فام همراه باشید.

نکات مهم در خصوص نگه داری رنگ پودری
از مواردی که در خصوص انبارداری و نگه داری از رنگ پودری باید به آن توجه کرد، حساسیت این‌گونه رنگ‌ها در مواجهه با دمای زیاد، آب و رطوبت و مخلوط شدن با مواد دیگر که اصطلاحاً به آن آلودگی می‌گویند، است.

دمای زیاد
اندازه ذرات رنگ‌های پودری ثابت است و فرمولاسیون این ذرات به گونه‌ای است که تحمل مقدار معین و مشخصی از دما را در هنگام حمل و نقل و انبارداری دارند. مقدار این دما با توجه به نوع رنگ و فرمول آن متفاوت است اما معمولاً نباید هیچ نوعی از آن‌ها را در محیطی با دمای بیشتر از چهل درجه سانتی‌گراد قرار داد. هنگامی که درجه حرارت از مقدار مجاز بیشتر شود ممکن است تغییرات فیزیکی یا شیمیایی در پودرها رخ دهد.

تغییرات فیزیکی: از مهم‌ترین تغییرات فیزیکی می‌توان به متراکم شدن و توده شدن پودر در محفظه اشاره کرد. اگر پودر در محفظه‌هایی با ارتفاع بلند باشد، می‌تواند باعث شود میزان انباشتگی و متراکم شدن پودر در کف محفظه سرعت بیشتری بگیرد. بسیاری از تولیدکنندگان توصیه می‌کنند که پودرهایی که برای مدت طولانی ذخیره می‌شوند در محیطی با دمای کمتر از ۲۷ درجه سانتی‌گراد نگه‌داری شوند. بسیاری از پودرهایی که با تغییرات فیزیکی همراه می‌شوند را می‌توان با عبور دادن از توری‌های مخصوص به حالت عادی باز گرداند.

تغییرات شیمیایی: برخی رنگ‌های پودری به دلیل داشتن مکانیزم پخت سریع یا پخت با دمای پایین‌، زمانی که در معرض گرما قرار گیرند، تغییر ماهیت شیمیایی می‌دهند. این پودرها ممکن است مجدداً خرد شوند اما دیگر جلا و جریان مشابه پودرهای در معرض حرارت قرار نگرفته را ندارند و قسمتی از کیفیت خود را از دست می‌دهند.

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

رنگ پودری قرمز

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده نیازمند دقت است. که اگر دقت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *