مرکز فروش انواع رنگ پودری در تبریز

فروش رنگ پودری

اگر در شهرهایی هستید که دسترسی به مراکز معتبر فروش رنگ پودری ندارید با خیال راحت می توانید با کیفیت ترین رنگ پودری را هم به صورت اینترنتی و هم حضوری از رنگ زرین رزین فامینو با مطمئن ترین قیمت خریداری کنید.

قیمت فروش رنگ پودری

قیمت رنگ پودری به عوامل مختلفی بستگی دارد. بسیاری از توزیع کننده ها هستند که آن را به صورت بسته های کوچک به فروش میرسانند به صورت جزئی میفروشند، در مقابل شما میتوانید از مراکز معتبر توزیع رنگ پودری آن را به صورت عمده نیز خریداری کنید.
یکی از عوامل موثر بر قیمت تمام شده رنگ پودری الکترواستاتیک میزان خرید مشتری است. هر چه قدر میزان خرید بیشتر باشد بر روی قیمت تمام شده تاثیر گذاشته و آن را پایین می آورد و معمولا در کیسه های و ۱۵ و ۲۰ و ۲۵ کیلویی عرضه می گردد.

نکات ایمنی و بهداشتی

  • این ماده سمی نیست اما در تماس با پوست باید با آب و صابون شسته شود.
  • در هنگام استفاده از رنگ، حتما از ماسک مناسب و دستکش ایمنی استفاده کند.
  • محیط هایی که از تهویه مناسب برخوردارند عملیات اجرا را انجام دهید.
  • گرد و غبار اکلیل موجود در هوا میتواند به سیستم تنفسی و بینایی آسیب بزند، به همین منظور از ماسک و عینک مناسب استفاده کنید.

فروش رنگ پودری

رنگ پودری چیست؟

امروزه این یک حقیقت است که کارخانه هایی که در ساخت تولیدات خود از فلز استفاده می نمایند درصد بیشتری از بازار صنعت را به خود اختصاص داده اند.
در صنعت فلزات، رنگ پس از ورق آلات دومین هزینه را بخود اختصاص داده واز آنجائیکه در قسمت نهائی ساخت، عمل میگردد از درجه مهمتری برخوردار می باشد.
تا سالهای اخیر رنگ مایع تنها راه حل برای پوشش فلزات بوده است، ولی کارخانه های صنعتی بزرگ همواره جهت کاهش هزینه و بالا بردن کیفیت و اتوماتیک نمودن سیستمهای خود فعالیت مینموده و همیشه بفکر راه حلهایی جهت جایگزین نمودن رنگ مایع به سبب پرت رنگ بیش از حد و پائین بودن کیفیت سطحی آن بوده اند.
در کنار این تقاضا شرکتهای سازنده ماشین آلات رنگ مایع هم به کمک آنها آمده و با ابداع و کشف سیستم پودر الکترواستاتیک این سیستم به آرامی جایگزین رنگ مایع گردیده است.
در این سیستم مواد پلاستیکی مانند اپاکس و پلـی استر که به شکل پــــودر گردیده اند به روش الکترواستاتیک ( بار دار کردن منفی یا مثبت مواد پـــودری با ولتاژ بالا درحدود ۱۰۰ کیلو ولـــت ) و به قطعه ای که اصطلاحا” ارت میباشد پاشیده میگردند و سپس بوسیله ذوب شدن این مواد در کوره پخت رنگ با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد بمدت ده دقیقه سطحی یکنواخت و با کیفیتی بالاتر از رنگ مایع بوجود می آید که این پودر امروزه بصورتهای شفاف، مات، چکشی، چرمی، متالیـک و غیره موجود می باشد.
نیاز جایگزین نمودن رنگ پودر به مایع در اثر مرور زمان بیشتر نمایان گشته اســت برای مثال از سال ۱۹۷۸ الی ۱۹۸۷ صرفه جوئی پودری نسبت به مایع ۱۳۰% بوده و اختلافاتی که از لحاظ اقتصادی و کیفیت میان رنگ مایع پودر وجود داشته کارخانه های صنعتی را تشویق به تعویض سیستم رنگ از مایع به پودر نموده است .
هم اکنون بیش از ۹۵% از کارخانه های مصرف صنایع خانگی در سرتاسر دنیا که در پی صدور کالاهای خود می باشند از سیستم پودری استفاده می نمایند و در ایران هم کارخانه های بزرگ صنایع خانگی همگام با تکنولوژی به این سیستم روی آورده اند و امروزه این سیستم جزو لاینفک استانـداردهای رنگهای اروپائی گردیده است.
شرکت ITWGema سوئیس از پیشرفته ترین شرکتهای سازنده در وسایل الکترواستاتیکی رنگ پودری در جهان بوده و همواره پیشگام در ابـداع و اختراع سیستمهای جدید در این صنعت می باشد.

 

جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *