مرکز فروش رنگ پودری الکترواستاتیک به قیمت عمده

فروش رنگ الکترواستاتیک

هنگام خرید رنگ پودری به میزان باریت رنگ و همچنین مقدار پوشش دهی که می دهد بسیار توجه کنید. ممکن است شما رنگی با قیمت بسیار پایین خریداری کنید ولی مقدار قطعه مورد نیازتان را پوشش ندهد چرا؟ زیرا به جای رزین این نمونه رنگ با باریت بسیار زیادی مخلوط شده است. بهترین رنگ پودری را با به صرفه ترین قیمت از زرین فام تهیه کنید.

خرید رنگ پودری الکترواستاتیک و سابقه ­ی پیدایش آن

خرید رنگ پودری الکترواستاتیک اولین بار در اوایل دهه­ی ۱۹۵۰ در آمریکا توسط کارخانه داران و شرکت­های بومی انجام شد که در آن زمان به دلیل تکنیک­های اولیه­ی ترکیب رنگ تنها نام رنگ پودری به آن اطلاق می­شد که در واقع مرکب از رزین اپوکسی + پیگمنت و مواد بسیار خاص با ویژگی­های بی نظیری بود که آن را نسبت به روش­های قدیمی­تر رنگ آمیزی به انقلابی جدید تبدیل کرده بود. در آن زمان شیوه­ ی استفاده پس از خرید رنگ پودری الکترواستاتیک به شکل بسیار ابتدایی بود. بدین شکل که قطعه­ ی مورد نظر تا حد سرخ شدن داغ گشته و وارد مخزن پودر رنگ انتخابی می­گردید. امروزه به این دلیل اصطلاح الکترواستاتیک در خرید رنگ پودری الکترواستاتیک به آن اطلاق می­گردد که شیوه ­ی ترکیب مواد تشکیل دهنده بوسیله­ ی دستگاه­های تفنگ مانند توربو شارژی مانند واگنر است که در آن ذرات باردار شده و به سطح فلز با بار مخالف می­چسبند.

فروش رنگ الکترواستاتیک

خرید رنگ پودری الکترواستاتیک توسط صنایع مختلف

صنایع مختلفی اقدام به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک می­کنند که در واقع بازار مصرف عمده­ی آن محسوب می­گردند. اگر به طور دقیق و بسیار مفصل بخواهیم صنایعی که به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک می­پردازند را نام ببریم عبارتند از:

  1. شرکت­های تولیدی لوازم خانگی و صنعتی:

شرکت­هایی که به تولید لوازم خانگی و صنعتی مانند یخچال صنعتی و خانگی، ماشین­های لباسشویی، انواع کولرهای آبی، خنک کننده­ها، هود، رادیاتور، اجاق گاز، خشک کننده­های مدور و غیره می­پردازند نیاز به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک با رنگ پایه­ی پلی استر و اپوکسی دارند تا سطح این کالاها هم دوام بسیار خوبی داشته باشد و هم با براقی خود به زیبایی آن اضافه کند.

  • صنایع تولیدی مبلمان، تجهیزات ایمنی و سلامت:

دومین گروه بزرگی که به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک نیاز دارند، صنایعی هستند که کالاهای تولیدی آنها شامل انواع مبلمان با جنس فلز، پایه­های فلزی تختخواب­ها، کنترل برد، کلیه­ی تجهیزات مورد استفاده در آتش نشانی­ها، تجهیزات مختلف بیمارستانی و حتی دیوارهای حایل فلزی باشد.

  • شرکت­های خودروساز:

شرکت­های خودروسازی اکثرا به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک رغبت کمتری نشان داده و بیشتر از نوع مایع خریداری می­کنند با این حال برای قسمت­هایی مانند فنر، فرمان، شاسی، رینگ، آینه، تیغه­ی برف پاک کن و غیره نیاز به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک از نوع اپوکسی مات و پلی استر براق دارند.

فروش رنگ الکترواستاتیک

مزایای رنگ پودری

  • امکان دستیابی به ضخامت بالا بدون شره
  • خطر آتش سوزی بسیار پایین
  • ضایعات و پرت مواد بسیار اندک
  • دوستدار محیط زیست و فقدان حلال ها (هیچ ترکیب آلی فراری آزاد نمی شود) که
    در نتیجه موجب کاهش بیماری های تنفسی و عفونت های ریوی می شود.
  • قابلیت تمیز کاری آسان
  • مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و لکه های ناشی از روغن و چربی
  • سطوح رنگ آمیزی شده با رنگ های پودری، سطوحی یکنواخت و غیر متخلخل می باشد که
    موجب می شود در برابر نفوذ باکتری ها و ویروس ها مقاوم باشد.
  • آلودگی کمتری تولید می کند و به افراد صدمه نمی زند.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *