مرکز فروش رنگ پودری الکترواستاتیک در اصفهان

https://aparat.com/v/QTfl4

رنگ زرین فام برترین برند سال بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک در اصفهان را برای شما به ارمغان می اورد. هنگام خرید رنگ پودری به چند نکته مهم و ضروری باید توجه کنید: میزان پوشش دهی رنگ، میزان باریت، میزان رزین. مواظب باشید کلاه سرتان نگذارند. شما می توانید بهترین رنگ پودری را چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت با خیال راحت از ما تهیه کنید.

انواع رنگ کوره ای

رنگ کوره ای دارای دو دسته خشک ( پودری ) و مایع می باشد. این مدل رنگ را می توان بر روی هرچیزی استفاده کرد، از خودرو، درب ها و درکل مواد فلزی، لوازم خانگی و غیره کار می شود. نتیجه آن هم یک سطح کاملا صاف، صیقلی و منسجم خواهد بود. اکثرا هم رنگ کوره ای به صورت تک لایه ای کار می شود و البته کاربرد های متفاوتی نیز دارد به همین دلیل بسیار محبوب است. رنگ کوره ای دارای سه پایه مشخص می باشد.

پایه رنگ های کوره ای کدامند؟
  • آلکید آمین
  • اپوکسی استر
  • اکریلیک

رنگ کوره ای مایع، این مدل رنگ که حالت آن مایع می باشد، مانند رنگ های دیگر به سطح اسپری می شود و در داخل کوره پخته می شود. بسته رنگ های پایه ای که وجود دارد و شما در حال استفاده از آن می باشید، حرارت و زمان مورد نیاز آن متغییر می باشد. برای مثال اپوکسی، اکریلیک و الکیدی نیاز به ۱۱ تا ۱۷ دقیقه زمان با ۱۱۵ تا ۱۴۰ درجه سانتیگراد حرارت می باشند. بهترین نتیجه زمانی حاصل می شود که شما زمان بندی و حرارت را به صورت استاندارد با رنگ مورد نظرتان انجام دهید.

اما رنگ کوره ای پودری یا همان الکترواستاتیک، این مدل رنگ کوره ای در سال ۱۹۵۰ برای اولین بار به بازار عرضه شد و تا به امروز تولید آن ادامه دارد. رنگ ها بین ده تا صد میکرون ضخامت دارند و متشکل از رزین با رنگدانه مورد نظر شما می باشد. این مدل رنگ، بعد از پاشش به سطح مورد نظر درون کوره ( با دمای مشخص ) قرار داده می شود تا جذب محصول شود. مهم ترین خاصیت آن نیز انسجام و مقاومت بالای آن می باشد. دما و زمان نگهداری محصولی که بر روی آن رنگ پودری پاشیده شده است نیز مشخص می باشد. بهتر است از ۱۰ تا ۱۸ دقیقه و دمای پیشنهادی از ۱۸۵ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد می باشد. البته تمام موارد بسته به محصول مورد نظر می باشد اما به طور کلی استاندارد اصلی همانی است که در بالا ذکر شد. مهم ترین مسئله ذوب شدن رزین و متصل شدنش به سطح فلزی شما می باشد. دما بسیار بر روی رنگ تاثیر گذاری می باشد، برای مثال رنگ تیره نیازمند حرارت بالا و زمان کم می باشد که خود نیاز به تخصص بالای تیم پشتیبانی دارد.

فروش رنگ پودری

مزیت رنگ پودری الکترواستاتک

  1. قابلیت رفع ایرادات و اشتباهات رخ داده در زمان نقاشی را دارد
  2. مقاومت بالا و عمر طولانی
  3. به دلیل مقاومت بالای این رنگ، بعد از پخته شدن می توان با هم اعمال مکانیکی را بر روی محصول انجام داد
  4. بدون ضایعات بودن و دوستدار محیط زیست
  5. ضخامت یکنواخت و پوشش مشخص
  6. تخصص خاصی نیاز ندارد و نیروی کار کمتری را طلب می کند
  7. ایجاد یک لایه ( کاور ) در مدل های مختلف
  8. پوشش مساحت بیشتر در هر کیلو رنگ
  9. خطر آتش سوزی بسیار پایین
  10. امکان دست یابی به ضخامت بالا بدون شره
  11. خواص ظاهری متنوع و مناسب

رنگ پودری قابلیت داشتن ظاهر متنوع همچون چرمی، چکشی، سنباده ای، طرح چوب، متالیک، کروکودیلی را داشته همچنین در رنگ های متنوع و براقیت های بسیار مات تا بسیار براق قابلیت تولید را دارند. تنوع ظاهری حاصله در رنگ پودری در بررسی مزایا و معایب رنگ پودری تاثیر بسزایی داشته و در انتخاب رنگ پودری به جای رنگ مایع نقش مهمی را دارد. این خاصیت باعث گردیده که بسیاری از صنایع تنها رنگ پودری را استفاده نمایند.

خدمت و محصول ما حرفی نو در صنعت ماست. با ضمانت بهترین ها را از ما بخواهید. زرین فام تلاش خود را در راستای رفع نیاز ایران و ایرانی به بهترین نحو ممکن به کار بسته است تا بتواند بهترین خدمات را برای هم وطنان خویش عرضه کند.

 

 

 

 

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *