تجارت اینترنتی رنگ کوره ای

شرکت زرین فام برای راحتی مشتریان با ارسال اینترنتی رنگ به سراسر کشور و حتی صادرات ان توانسته در جهت اسایش و راحتی مردم گام بردارد.

به صرفه ترین رنگ کوره ای

حتماً تا به حال شاهد آن بوده اید که لباس های پشمی یا سطوح پلاستیک قادرند پُرزها یا موها را به خود جذب کنند؛ این دقیقاً به خاطر وجود ذرات باردار بر روی سطح پلاستیکی یا پشمی است که می تواند ذرات دیگر را جذب کند. این پدیده درست همان چیزی است که در روش رنگ آمیزی با رنگ کوره ای رخ می دهد. به این ترتیب، اساس روش رنگ آمیزی الکترواستاتیکی را می توان اِعمال یک پوشش مناسب رنگ بر روی سطوح فلزی دانست که ناشی از قانون جذب میان ذرات باردار مثبت و منفی است.

اصول رنگ آمیزی با رنگ های کوره ای به این شرح است؛ ذرات رنگ کوره ای پودری به صورت آئروسل (ذرات جامد به شکل غبار)، از انتهای نازل تفنگ اسپری رنگ آمیزی خارج می شوند؛ این فرآیند با استفاده از فشار کمپرسور انجام می گیرد. در این حالت اگر رنگ آمیزی یک سطح وسیع، مورد نظر باشد نقاش می تواند با حرکت تفنگ اسپری، ذرات خروجی از نازل را به سایر قسمت ها هدایت کند اما اگر رنگ آمیزی نقطه ای، مورد نظر باشد، سر نازل در منطقه معین شده تنظیم می گردد.

خرید به صرفه ترین رنگ پودری

مزایای رنگ پودری پوشش دار
از مهم‌ترین مزایای رنگ پودری می توان به آماده بودن برای مصرف و راحتی استفاده از آن در صنایع اشاره کرد. رنگ پودری نیازی به حلال‌ها در هنگام آماده‌سازی و رنگ زدن ندارد و ضایعات کمتری را از خود به جای می‌گذارد. همین مسئله می‌تواند فرایند رنگ زدن را سرعت ببخشد. رنگ پودری به گونه ای است که در صورت بروز هر گونه اشتباه در هنگام رنگ‌آمیزی به راحتی می توان آن را تصحیح کرد، این مسائل به کار رنگ زدن سرعت می‌بخشد و به کیفیت و دقت آن می‌افزاید.

رنگ پودری به ‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده است تا پخش شدن ضایعات و اضافات آن در محیط کمتر باشد، همچنین ترکیبات این رنگ به گونه‌ای است که نیازی به حلال ندارد پس از بخارات ناشی از استفاده از حلال هم خبری نخواهد بود. به همین دلیل برای استفاده از رنگ پودری در کارگاه می‌توانید از تهویه ضعیف‌تری نسبت به رنگ مایع استفاده کنید. این عامل نه تنها هزینه شما را به خاطر تهویه و مصرف برق و انرژی پایین می‌آورد بلکه به سلامت افراد و حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند.

از دیگر فوایدی که استفاده از رنگ های پودری نسبت به دیگر رنگ ها دارد این است که، خطر کمتری برای سلامتی افراد ایجاد میکند. این رنگ‌ها به علت عدم وجود حلال، مواد آتش‌گیر و مسمومیت‌زا می‌توانند سلامت و امنیت افراد را بیشتر تأمین کنند.

دوام و ثبات رنگ پودری از دیگر ویژگی‌های خوب آن است. این رنگ با اینکه تک لایه است اما لایه‌ای یکنواخت، با کیفیت و مقاوم را ایجاد می‌کند و به همین دلیل برگشت کالا به دلیل مشکلات ناشی از رنگ شدن بسیار پایین است.

رنگ های پودری عمر طولانی‌تر و دوامی بیشتر در مقایسه با رنگ‌های مایع دارند. از دیگر مزیت رنگ های پودری نسبت به رنگ های مایع می‌توان به مقاومت بالاتر در برابر تغییرات شرایط فیزیکی و شیمیایی، کیفیت بسیار بالاتر، قابلیت پرس شدن بعد از انجام رنگ‌ کاری و مقاومت فیزیکی بالا اشاره کرد.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که با یک بار خرید، مشتری دائمی ما می شوید.

 ما رهبری روندهای جدید را بر عهده داریم.

خدمات شرکت زرین فام خالی از لطف نیست:

☸️رنگ پودری با کیفیت و با دوام بالا

☸️راه اندازی خط رنگ با نظارت مستقیم مهندسین فنی

☸️خدمات پس از فروش در اسرع وقت

کیفیت، سرعت در اجرا و صرفه ی اقتصادی افتخار ماست.

خدمت و محصول ما حرفی  نو در صنعت ماست.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای در تبریز

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای زرین فام، با مناسب ترین قیمت عرضه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *