خرید و فروش رنگ پودری با کیفیت

زرین فام بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را با به صرفه ترین قیمت برای شما عزیزان عرضه میکند. همچنین امکان خرید اینترنتی را هم برای سهولت مشتریان قرار داده است تا در کمترین زمان نیاز آن ها بر طرف شود.

فروش رنگ استاتیک

رنگ های پودری چرمی:
این سبک از رنگها با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و استفاده از مواد درجه یک و با کیفیت دارای کدهای رنگ وسیع و زیبایی می باشند و به همین علت دارای طیف وسیعی و متنوعی در کاربرد می باشند.

این پوشش ها دارای سطحی ناصاف هستند و به دو گروه اصلی تقسیم می شوند:

گروه اول: پوشش هایی که یک رنگ زمینه و یک رنگ ثانویه بصورت رگه رگه برای رنگ زمینه دارند.

گروه دوم: یک رنگ بوده و مانند یک سطح فلزی ضربه خورده و ناصاف هستند از این پوشش ها به دلیل دارا بودن سطحی ناصاف و تنوع رنگی و ظاهری، می توان از آن برروی سطوحی که دارای مشکلاتی مانند جوشکاری است و سطحی ناهموار دارد استفاده نمود.
هنگام استفاده از این پوشش ها باید به نکات زیر توجه نمود زیرا این پوشش ها با ضخامت بالاتر از حد معمول ساخته می شوند دارای مقاومت های مکانیکی کمتری می باشند به همین منظور برای سطوحی که نیاز به مقاومت های مکانیکی بالایی دارند مناسب نیستند. این گونه رنگها بیشتر جنبه تزئینی دارند و اگر در معرض اشعه مستقیم خورشید و یا حرارت بسیار بالا و مواد شیمیایی مضر باشند ممکن است پدیده گچی شدن برروی سطح دیده شود در نتیجه در برخی از موارد استفاده از یک لاک مناسب برروی پوشش توصیه می شود. موقع استفاده از این گونه پوشش ها تمامی شرایط مانند فاصله سر اسپری تا سطح، ولتاژ پاشش، فشار هوای همراه پودر و سرعت اعمال رنگ توسط اپراتور های کوره باید یکنواخت باشد. جهت دستیابی به ضخامت یکنواخت و مناسب باید ولتاژ پاشش تا ۱۰ کیلو ولت نسبت به رنگهای معمولی پایینتر باشد.

دسته بندی رنگ پودری الکترواستاتیک از لحاظ رزین

  1. رنگ پودری پلی استر

این پوشش ها بر پایه رزین پلی استر کربوکسیله می باشند و با واکنش شیمیایی بین رزین پلی استر و یک عامل پخت فعال تشکیل می شوند. این پوشش مقاومت بسیار مناسبی در برابر نور خورشید داشته و بدین منظور جهت کاربردهای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله مصارف رنگ پودری پلی استر می توان در صنایع پروفیل آلومینیوم، دوچرخه و موتورسیکلت، قطعات اتومبیل، لوازم روشنایی و در پنجره آلومنیومی نام برد.

  1. رنگ پودری اپوکسی ـ پلی استر (Hybrid)

این پوشش ها به دلیل دارا بودن رزین اپوکسی در پایه آنها، تمایل به گچی شدن دارند و در برابر نور خورشید (اشعه UV) مقاومت مناسبی ندارند. لذا عموماً این پوشش ها برای کاربردهای داخلی که در معرض نور خورشید نیستند، استفاده می گردند. از جمله موارد استفاده آنها عبارت است از: لوازم خانگی و آشپزخانه، قفسه های انبار، رادیاتور، بخاری، قطعات الکتریکی و …

  1. رنگ پودری اپوکسی

این پوشش ها از واکنش رزین اپوکسی و یک عامل شبکه کننده تشکیل می گردد. این پوشش ها مقاومت شیمیایی و خوردگی فوق العاده و خواص مکانیکی مناسبی دارند. اما در برابر تابش نور خورشید تمایل به گچی شدن دارند. لذا این رنگ ها در مصارف داخلی استفاده می شوند. با توجه به خواص خوب چسبندگی و خاصیت جدایش کاتدی پوشش های اپوکسی، از این نوع رنگ ها در پوشش دهی شیرآلات، اتصالات آب، قطعات خودرو، لوله های نفت و گاز استفاده می گردد. امرزوه برای پوشش های لوله های نفت و گاز از پوشش های چند لایه استفاده می گردد که نوعی اپوکسی Fusion Bonded Epoxy می باشد.

  1. رنگ پودری پلی یورتان

پوشش های پودری پلی یورتان نوع دیگری از پوشش های پودری است که از ترکیب رزین های پلی استر و عامل پخت ایزوسیاناتی حاصل می شوند. از خواص این رنگ ها می توان به مقاومت آب و هوایی و خواص خوردگی مناسب و همچنین بدست آوردن طرح های ظاهری متفاوت نام برد.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که با یک بار خرید، مشتری دائمی ما می شوید.شرکت زرین فام هم از لحاظ کیفیت هم قیمت درحال رقابت با همکاران است. همچنین بدون نیاز به پرداخت هزینه های سنگین حمل ونقل به خارج از استان برای تعمیر دستگاهایتان، دراستان اصفهان و شهرهای اطراف تعمیر تخصصی دستگاهایتان را به ما بسپارید.

*ما رهبری روندهای جدید را برعهده داریم*

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

رنگ پودری قرمز

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده نیازمند دقت است. که اگر دقت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *